Ik heb al vet lang die lapo niet gehad en OV 3x achter elkaar, de lapohunterquote:
Dat is dezequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik vind hem blij zodat het lijkt dat je zin hebt om te lapohunten ofzo
Mooie omschrijving van jezelf.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lapohunten is voor forever alone types die een stijfje krijgen als ze een lapo hebben
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
CC kan heel goed amuseren [ afbeelding ]
Lapo's tellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb al vet lang die lapo niet gehad en OV 3x achter elkaar, de lapohunter
Dance for me!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, wist je dat nog niet?
Liefdesgrotje bezoeken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen als ik me verveel?
Smoesjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb al vet lang die lapo niet gehad en OV 3x achter elkaar, de lapohunter
Ik had het over jou als jij je verveelt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe kan dat als je die niet hebt
wat kan het nog meer zijn dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
maar amuseren hoeft helemaal geen dansen te zijn.
Ja toch? en ik heb geen liefdesgrotquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik had het over jou als jij je verveelt?
Iemand laten lachen, een show geven, een stukje van jezelf laten zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat kan het nog meer zijn dan?
Ow wat dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja toch? en ik heb geen liefdesgrot
Nah zolang je maar danslessen hebt genomen voor ons huwelijk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te kunnen
Ja, maar wilde het even bevestigenquote:
Het is hier wel heel gezellig hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik niet, dus verlaat ik de boel hier maar.
Tot morgen
Okeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stuart is zijn eigen papegaai
ehm oke, het zal wel ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Dale. het volgende:
[..]
Nah zolang je maar danslessen hebt genomen voor ons huwelijk!
Doeiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik niet, dus verlaat ik de boel hier maar.
Tot morgen
Je bent jaloersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Stuart is zijn eigen papegaai
maar ik ben depressief.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is hier wel heel gezellig hoor
Bye dan maar
Ik hoop dat je niet jaloers bent op mijn depressiviteitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben jaloers op alles en iedereen
Nee, ik ben genoeg depressief geweest een tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik hoop dat je niet jaloers bent op mijn depressiviteit
Ik heb nog jaren lang te gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik ben genoeg depressief geweest een tijd
Valt wel mee toch? als je 18 bent kun je toch op kamers?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb nog jaren lang te gaan.
Heeft veel zin als je je studie in Amsterdam gaat doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? als je 18 bent kun je toch op kamers?
Ik had 2 jaar geleden niet echt een depressie maar zat er wel dicht tegen aan, ik wil er verder niet over praten want het was geen leuke tijd van mijn leven ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Echt depressief zijn is absoluut niet leuk. Heb ook een zware depressie gehad. Nu heb ik nog wel wat somberheids en depressieve klachten, maar echt depressief kan ik mezelf niet noemen.
Maar ik ga jullie niet veroordelen ofzo met wat ik nu ga zeggen. Maar vaak noemt iemand zich depressief terwijl hij/zij alleen maar somber is, daar kan ik best wel boos om worden.
Nee dat is het zeker ook niet, EN logisch dat je er niet over wilt praten, ik heb er ook lang over gedaan voor ik er open over ben geworden. Ieder eigen keuzequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik had 2 jaar geleden niet echt een depressie maar zat er wel dicht tegen aan, ik wil er verder niet over praten want het was geen leuke tijd van mijn leven ofzo.
Ja nou ik was nog vrij jong en ik ben er aardig overheen gekomen, soms nog wel stemmingswisselingen maar heb het aardig onder controlequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee dat is het zeker ook niet, EN logisch dat je er niet over wilt praten, ik heb er ook lang over gedaan voor ik er open over ben geworden. Ieder eigen keuze
Dat is mooi. Ik heb eerder wel vaker last gehad van dipjes en flinke somberheid en zelfs suicidale gedachtes. Maar daar ben ik zonder hulp overheengekomen. BIj de laatste depressie had ik geen suicidale gedachte maar ging het dermate zo slecht (niet kunnen werken bijvoorbeeld) dat ik niet om hulp heen kon. AL had ik toen al hulp vanwege mijn autisme, dat heeft me misschien ook wel voordelen gebracht.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja nou ik was nog vrij jong en ik ben er aardig overheen gekomen, soms nog wel stemmingswisselingen maar heb het aardig onder controle
Fijn dat je daar overheen bent gekomen, gelukkig maar dat je al hulp hadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi. Ik heb eerder wel vaker last gehad van dipjes en flinke somberheid en zelfs suicidale gedachtes. Maar daar ben ik zonder hulp overheengekomen. BIj de laatste depressie had ik geen suicidale gedachte maar ging het dermate zo slecht (niet kunnen werken bijvoorbeeld) dat ik niet om hulp heen kon. AL had ik toen al hulp vanwege mijn autisme, dat heeft me misschien ook wel voordelen gebracht.
Maak van 3 gewoon even 90 en het is voorbij voor je het weetquote:
Ik heb net film gekeken van 2.5 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik dacht al waar blijf je
Ja dat was een fijne bijkomstigheid want anders weet ik het zo net niet, of het zou zijn gegaan als het is gegaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fijn dat je daar overheen bent gekomen, gelukkig maar dat je al hulp had
Ik dacht, ik ga even fokken, en dumpert kijken en dan vliegt de tijd, ik ga denk ik ook rond half 12 me scheren etc, naar de kroeg sigaretten halen, even mensen hoi zeggen en dan aan de tapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maak van 3 gewoon even 90 en het is voorbij voor je het weet
hiihahahahalolololquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:13 schreef Teal het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)oos_jazz_mashup.html haha
quote:
Boefjequote:
was nowhere near ready when all it endedquote:
ooow wat tof Bosquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
was nowhere near ready when all it ended
So I hoped we could find a new day, cannot live without you
You gave me the chance, time and again, in vain
Now my feelings for you, every tear, every smile, paid in full
Break the chain, but no longer can I take the pain
It's hard for me to love myself right now,
I've waited, hated, blamed it all on you
Needed to be strong, yet I was always too weak
So I can only blame myself for this state we are in
I will take what you have for me now, if it's not too late
Did you change? I did too. Love can grow from the last grain
I've waited, hated, blamed it all on you
I need you less and less
Every day fix this moral decay
Yet I have grown to love you even more
I fall back, and I turn another cheek.
You mouth the words you're not ready to speak
You're scared of me now; no I never had a clue
That I'd become so much stronger than you.
I will take what you have for me now, if it's not too late
If you like I will leave, I will not miss the last train again
I've waited, hated, blamed it all on you...
It's hard for me to love your face right now
I'm waiting, hating, needing being me
I need you less and less and
Every day leads us farther away
From that moment
It's hard for me to hate myself right now
Finally I'm understanding me
One day we may have whole new me's and you's
But first I need to learn to love me too....
Mooi nummer.
Is van Sonata Arctica (Metal) ga ik in maart live zien
Ja heb er bijna alle cd's van dus wel een van mijn favo-bands. Dus kijk er erg naar uit. Heb in augustus of septemberr al het kaartje gekocht.quote:
Take carequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb er bijna alle cd's van dus wel een van mijn favo-bands. Dus kijk er erg naar uit. Heb in augustus of septemberr al het kaartje gekocht.
Maar ik ga nu slapen. Neem nieuwe medicatie in, dus weet niet hoe ik er op ga reageren end an kan de PC beter uit staan
Welterusten Bosquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja heb er bijna alle cd's van dus wel een van mijn favo-bands. Dus kijk er erg naar uit. Heb in augustus of septemberr al het kaartje gekocht.
Maar ik ga nu slapen. Neem nieuwe medicatie in, dus weet niet hoe ik er op ga reageren end an kan de PC beter uit staan
bedankt voor het melden.quote:
Succes en truste Bosquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ok.quote:
Jeweet.quote:
Ok.quote:
tof!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:04 schreef Zeroku het volgende:
http://www.bleachget.com/(...)-302-english-subbed/
jaquote:
Is Bleach net fucking spannend, komen er fillersquote:
idiotenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:18 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Is Bleach net fucking spannend, komen er fillers![]()
.
quote:
Nee, why?quote:
Verve lead singer Richard Ashcroft wrote this. It tackles the hardship of watching his father dying of cancer when Ashcroft was 11 years old. The drugs given to his father were no longer working. etc.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, why?
Dit liedje heeft Richard geschreven voor zijn vader/moeder die aan kanker leed en dat de medicijnen dus niet hielpen
Nee, de enige drugs die ik gebruik is alcoholquote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik las drugs en was nieuwsgierig of jij gebruikte, kut voor Richard
Jij drinkt nooitquote:Op zondag 6 februari 2011 01:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Dat je de drugs alcohol gebruikt in het bijzijn van een kind (ik dus)
Heeft hij aan mij gevraagd.quote:
Ik kwam vroeger nog wel eens in Amstelveenquote:
Serieus, ik ging daar altijd winkelen voor kledingquote:
Nee, natuurlijk nietquote:Op zondag 6 februari 2011 01:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja maar heus niet alle Amstelveense meisjes zijn keurig ofzo
Sweet dreams keurig meisjequote:Op zondag 6 februari 2011 01:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Anyway ik ga slapentruste boeverige schatjes
![]()
Viel Spassquote:
Ben ff alles rond [Upd] Kubica levensgevaarlijk gewond in de gaten aan het houdenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
Zo hèhè, hier zijn tenminste een paar mensen. Het is overal zo stil.
Oh, racedingen. Oké.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben ff alles rond [Upd] Kubica levensgevaarlijk gewond in de gaten aan het houden.
Ja dat is het risico van die sport, nooit leuk natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ben ff alles rond [Upd] Kubica levensgevaarlijk gewond in de gaten aan het houden.
Bovenal triest, hij is 26 en de kans bestaat dat zijn hand geamputeerd moet worden...quote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is het risico van die sport, nooit leuk natuurlijk
Oh, jakkie!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bovenal triest, hij is 26 en de kans bestaat dat zijn hand geamputeerd moet worden...
Natuurlijk is het triest en je gunt het niemand het.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bovenal triest, hij is 26 en de kans bestaat dat zijn hand geamputeerd moet worden...
Verwarming ftwquote:
Ondertussen onder de dekenquote:
Picsquote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zit nu in een soort mummiepak te laptoppen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:08 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Kan niet, ik kan m'n armen bijna niet bewegen, nog net een beetje typen en alles.
quote:
Rustig vooral. Ik ga vanmiddag naar drama class en verder weet ik het nog niet. Misschien uit eten en jijquote:
Hele dag niks doen, best saai eigenlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Rustig vooral. Ik ga vanmiddag naar drama class en verder weet ik het nog niet. Misschien uit eten en jij
Merelquote:
Weinig spannend inderdaadquote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hele dag niks doen, best saai eigenlijk.
En, beetje een goed weekendquote:
Joa. Beetje aan m'n strafdossier werken, beetje voor Sport dingen regelen. Komt wel goedquote:
Woohooquote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, hier zijn de mensen tenminste niet zo gemeen.
Waar wel dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, hier zijn de mensen tenminste niet zo gemeen.
Okee tof, succesquote:Op zondag 6 februari 2011 14:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Joa. Beetje aan m'n strafdossier werken, beetje voor Sport dingen regelen. Komt wel goed.
Thanksquote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Okee tof, succes
Ik ga zometeen koken, want vanavond ontmoeten ouders vriendlief mijn ouders voor het eerst
In sommige SC's word je meteen afgekat.quote:
Dat is een leuk liedje!quote:
quote:
Ohja, dan willen ze geen nieuwe mensen zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
In sommige SC's word je meteen afgekat.
Leuk of spannend of goed verhaal? Tot hoe oud mag de film zijn?quote:
Tja, dat maakt niet zo heel veel uit, zolang het maar geen slechte film is, in het desbetreffende genre. Liefst van na 2000, anders wordt het moeilijk downloadenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk of spannend of goed verhaal? Tot hoe oud mag de film zijn?
Ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ohja, dan willen ze geen nieuwe mensen zeker
Maar jij zit toch ook in de NB af en toe?
Social Network al gezienquote:Op zondag 6 februari 2011 14:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, dat maakt niet zo heel veel uit, zolang het maar geen slechte film is, in het desbetreffende genre. Liefst van na 2000, anders wordt het moeilijk downloaden
Ja, gaat toch nergens overquote:Op zondag 6 februari 2011 14:52 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja.Daar is het makkelijker om geaccepteerd te worden, zegmaar.
Die's wel tofquote:
Ah, oké.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, gaat toch nergens over![]()
Ik ben er ook te vinden hoor, maar meer omdat je me al bekend voorkwam
Okequote:
Desipicable mequote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oke![]()
Verder Machete, Despicable me, Love and Other Drugs en Charlie St. Cloud onlangs ook nog gedownload
Ik ging in je fobo kijken, jij bent dat meisje met die mooie krullenquote:
IT'S SO FLUFFEEH.quote:
Dankje.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ging in je fobo kijken, jij bent dat meisje met die mooie krullen
American History X is wel wat ouder maar moet je gewoon gezien hebben en kun je vast wel downloadenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Tja, dat maakt niet zo heel veel uit, zolang het maar geen slechte film is, in het desbetreffende genre. Liefst van na 2000, anders wordt het moeilijk downloaden
Kan het me voorstellen, lijkt me dat het erg makkelijk gaat pluizen.. Ik wil ook meer krullend haarquote:Op zondag 6 februari 2011 14:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dankje.Ze kunnen vooral heel lastig zijn!
Even kijken waar hij over gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
American History X is wel wat ouder maar moet je gewoon gezien hebben en kun je vast wel downloaden
Ik geloof dat ik m al een keer gezien heb...quote:Op zondag 6 februari 2011 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
American History X is wel wat ouder maar moet je gewoon gezien hebben en kun je vast wel downloaden
Met die neger en die stoeprand is dat.quote:
Het is wel een vrij harde film maar goed verhaalquote:
Okayquote:Op zondag 6 februari 2011 14:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik m al een keer gezien heb...
Nah, dat pluizen valt nog wel mee eigenlijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen, lijkt me dat het erg makkelijk gaat pluizen.. Ik wil ook meer krullend haar![]()
Maar hij was wel goed inderdaadquote:
Eet smakelijkquote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar hij was wel goed inderdaad![]()
En nu ben ik even eten enzo![]()
Huhquote:
Smakelijk.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar hij was wel goed inderdaad![]()
En nu ben ik even eten enzo![]()
Laatste werkdag van de week dus dan begint het weekend weerquote:
Halloquote:
Oké.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laatste werkdag van de week dus dan begint het weekend weer
gisteren naar crashed ice geweest in valkenburg en de afterparty was erg gezelligquote:
Oooh, dus geen vervelende redenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
gisteren naar crashed ice geweest in valkenburg en de afterparty was erg gezellig
Ohmijngod. Die kleuters moeten serieus een leven krijgen.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:13 schreef Stuart het volgende:
Commentaar geven hoeft niet eens
http://www.telegraaf.nl/b(...)15_scholieren__.html
Ja, of een pak slaagquote:Op zondag 6 februari 2011 15:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohmijngod. Die kleuters moeten serieus een leven krijgen.
Ik kan daar dus echt niet tegen, van die irritante groepjes die mensen gaan lastigvallen. Ga gewoon naar school, gvd.quote:
Ik kan er ook woest om wordenquote:Op zondag 6 februari 2011 15:21 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik kan daar dus echt niet tegen, van die irritante groepjes die mensen gaan lastigvallen. Ga gewoon naar school, gvd.
Kan het alleen maar met hem eens zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/geertwilderspvv/status/34253156829368321
Reactie van Wilders over bovenstaand filmpje.
He's right.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:39 schreef Zeroku het volgende:
http://twitter.com/#!/geertwilderspvv/status/34253156829368321
Reactie van Wilders over bovenstaand filmpje.
I love you more than the world CCquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |