abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92390006
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, en dat kan Socios ook doen natuurlijk ^O^
Ik heb een gast-login op al mijn computers, maar als ik vergeet mijn hoofdaccount uit te loggen en mijn toekomstige vriendin kijkt in mijn navigatiegeschiedenis, jammer dan.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_92390124
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Kwalberto het volgende:

[..]

En dan moet ik geloven dat je op een date wel eerlijk bent?
Ik heb al jaren geen poging meer ondernomen. Als ik ooit nog behoefte heb ga ik niet liegen.
pi_92390177
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ik heb al jaren geen poging meer ondernomen. Als ik ooit nog behoefte heb ga ik niet liegen.
lijkt me ook verstandig, want dan wil je waarschijnlijk meer dan seks.
liegen werkt maar voor even.. :')
pi_92390281
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef linpunt het volgende:

[..]

lijkt me ook verstandig, want dan wil je waarschijnlijk meer dan seks.
liegen werkt maar voor even.. :')
:Y
Ik wil lekker ouderwets trouwen ^)
  zaterdag 5 februari 2011 @ 22:56:25 #205
302818 Made-In-Holland
Concurrent van China
pi_92390432
Socios waarom gebruik je eigenlijk leestekens (`/´) om zinnen aan te halen en geen aanhalingstekens ('/")?
Dienstregelingen dient te allen tijde conform de trein te rijden.
pi_92390571
Waarom ga je dan ook op je eerste date een hele avond uit eten in een saai restaurant :N

Jouw zwakte: uit jezelf conversaties aan de gang houden
Wat doe je: een date regelen waarbij je uit jezelf conversatie aan de gang moet houden.

Niet slim.

Ofwel: ga ergens heen waar je samen iets kan zien, doen enzovoorts. Ergens waar je als je even geen gespreksstof meer hebt bij kan zeggen "hey, kijk dat eens". Of "zullen we dat en dat gaan doen" (en nee, dan niet over DAT beginnen. Tenzij het HEEL goed gaat :P).

Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten met niets anders te doen.
pi_92390631
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom ga je dan ook op je eerste date uit eten :N

Wat doe je: een date regelen waarbij je uit jezelf conversatie aan de gang moet houden.

Niet slim.

Ofwel: ga ergens heen waar je samen iets kan zien, doen enzovoorts. Ergens waar je als je even geen gespreksstof meer hebt bij kan zeggen "hey, kijk dat eens". Of "zullen we dat en dat gaan doen" (en nee, dan niet over DAT beginnen. Tenzij het HEEL goed gaat :P).

Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten.
neem in t vervolg je date naar de efteling! :D
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:01:56 #208
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92390689
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:

[..]

Blijkt ze dan een afkeer voor laven te hebben ;(
pi_92390701
Hier moet ik gepost hebben _O-
pi_92390716
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom ga je dan ook op je eerste date een hele avond uit eten in een saai restaurant :N

Niet slim.

Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten met niets anders te doen.
:D

Nou ja, dit is al een paar keer genoemd nu... En oefenen lijkt hem niks, en dat is juist wel handig als je sociaal niet zo goed behept bent. Dus ik vrees dat het niet opschiet, als je er niet aan wilt werken :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_92390739
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:

[..]

I've done that :P
It worked :P

Andere attracties werken echter ook ;) Of een voorstelling met diner erbij. Uurtje praten, paar uur samen kijken, wat napraten.
pi_92390756
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou ja, dit is al een paar keer genoemd nu... En oefenen lijkt hem niks, en dat is juist wel handig als je sociaal niet zo goed behept bent. Dus ik vrees dat het niet opschiet, als je er niet aan wilt werken :)
nou socios, hoor je dat?
Je moet gewoon iemand voor t oefenen van daten meenemen naar de efteling. Ik bied me aan. :')
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:04:08 #213
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
pi_92390792
Jammer, je had het nog zo goed gepland: Hoe meisje verwennen op eerste date?
pi_92390869
Op date naar de efteling O+

Ik ben met de eerste date met Detroit naar de film geweest en wat wezen drinken. Aan t einde van de avond dacht ik, nee dit wordt m niet. Had nog wel t fatsoen niet halverwege weg te lopen :+
Toch nog een date gehad met twijfels vooraf maar die waren daarna snel weg. Nu wonen we alweer een dik jaar samen O+
Dus een saaie date hoeft niet meteen t eind van de wereld te zijn ;) (al was die date niet zo zeer saai, als dat er totaal geen klik was)
pi_92390961
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Hij hoeft niet te oefenen - alleen even nadenken over wat zijn zwakke punten zijn.
En dan niet voor iets kiezen dat die zwakke punten onvermijdelijk aan zijn date als eerste indruk zal tonen.

Hoewel dat natuurlijk wel eerlijk is. Maarja, eerlijk en nog nooit gezoend hebben op je 80e is ook niet alles ;)
pi_92390999
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef linpunt het volgende:
nou socios, hoor je dat?
Je moet gewoon iemand voor t oefenen van daten meenemen naar de efteling. Ik bied me aan. :')
"Oefenen", dat klinkt zo `sneu´. :')

Maar ja, als dat echt een oplossing zou kunnen zijn? Misschien het proberen waard dan...
pi_92391004
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef linpunt het volgende:

[..]

nou socios, hoor je dat?
Ik bedoel oefenen in één op één contact en een beetje gezellig leren praten :+
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Op date naar de efteling O+

Ik ben met de eerste date met Detroit naar de film geweest en wat wezen drinken. Aan t einde van de avond dacht ik, nee dit wordt m niet. Had nog wel t fatsoen niet halverwege weg te lopen :+
Toch nog een date gehad met twijfels vooraf maar die waren daarna snel weg. Nu wonen we alweer een dik jaar samen O+
Dus een saaie date hoeft niet meteen t eind van de wereld te zijn ;) (al was die date niet zo zeer saai, als dat er totaal geen klik was)

Ik heb mn leukste eerste date in een poolcafe gehad, maar geen seconde gepooled :D
pi_92391060
quote:
16s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Hij hoeft niet te oefenen - alleen even nadenken over wat zijn zwakke punten zijn.
En dan niet voor iets kiezen dat die zwakke punten onvermijdelijk aan zijn date als eerste indruk zal tonen.
Oefenen kan nooit kwaad, dan heeft ie bij de ware misschien de juiste moves :6
quote:
Hoewel dat natuurlijk wel eerlijk is. Maarja, eerlijk en nog nooit gezoend hebben op je 80e is ook niet alles ;)
Das wel heel overdreven, volgens mij schat je Socios te laag in ;)
pi_92391073
Das ook leuk :D En dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
pi_92391086
Socios is toch geen groentje meer?
  zaterdag 5 februari 2011 @ 23:10:04 #221
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_92391111
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Groentje in......?
pi_92391123
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Socios het volgende:

[..]

"Oefenen", dat klinkt zo `sneu´. :')

Maar ja, als dat echt een oplossing zou kunnen zijn? Misschien het proberen waard dan...
maar ik moet zeggen.. ik heb ook heel vaak gewoon heel suf date in kroeg.. en dan is het ook gezellig.. :')
pi_92391127
quote:
Das ook leuk :D En dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
Nah, wij hebben toen alleen elkaar vastgehouden O-)
quote:
Nee joh :)
pi_92391128
quote:
En dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
Dat hele `poolverhaal´ is zo cliché eigenlijk. :')
pi_92391134
quote:
Jij snapt het ;)
Nu Socios nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')