Ik heb een gast-login op al mijn computers, maar als ik vergeet mijn hoofdaccount uit te loggen en mijn toekomstige vriendin kijkt in mijn navigatiegeschiedenis, jammer dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, en dat kan Socios ook doen natuurlijk
Ik heb al jaren geen poging meer ondernomen. Als ik ooit nog behoefte heb ga ik niet liegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
En dan moet ik geloven dat je op een date wel eerlijk bent?
lijkt me ook verstandig, want dan wil je waarschijnlijk meer dan seks.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ik heb al jaren geen poging meer ondernomen. Als ik ooit nog behoefte heb ga ik niet liegen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef linpunt het volgende:
[..]
lijkt me ook verstandig, want dan wil je waarschijnlijk meer dan seks.
liegen werkt maar voor even..
neem in t vervolg je date naar de efteling!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom ga je dan ook op je eerste date uit eten![]()
Jouw zwakte: uit jezelf conversaties aan de gang houden
Wat doe je: een date regelen waarbij je uit jezelf conversatie aan de gang moet houden.
Niet slim.
Ofwel: ga ergens heen waar je samen iets kan zien, doen enzovoorts. Ergens waar je als je even geen gespreksstof meer hebt bij kan zeggen "hey, kijk dat eens". Of "zullen we dat en dat gaan doen" (en nee, dan niet over DAT beginnen. Tenzij het HEEL goed gaat).
Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten.
Blijkt ze dan een afkeer voor laven te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
neem in t vervolg je date naar de efteling!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:59 schreef MisterSqueaky het volgende:
Waarom ga je dan ook op je eerste date een hele avond uit eten in een saai restaurant![]()
Jouw zwakte: uit jezelf conversaties aan de gang houden
Wat doe je: een date regelen waarbij je uit jezelf conversatie aan de gang moet houden.
Niet slim.
Ofwel: ga ergens heen waar je samen iets kan zien, doen enzovoorts. Ergens waar je als je even geen gespreksstof meer hebt bij kan zeggen "hey, kijk dat eens". Of "zullen we dat en dat gaan doen" (en nee, dan niet over DAT beginnen. Tenzij het HEEL goed gaat).
Variatie. Niet een hele avond tegen over elkaar zitten met niets anders te doen.
I've done thatquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
neem in t vervolg je date naar de efteling!
nou socios, hoor je dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dit is al een paar keer genoemd nu... En oefenen lijkt hem niks, en dat is juist wel handig als je sociaal niet zo goed behept bent. Dus ik vrees dat het niet opschiet, als je er niet aan wilt werken
Hij hoeft niet te oefenen - alleen even nadenken over wat zijn zwakke punten zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, dit is al een paar keer genoemd nu... En oefenen lijkt hem niks, en dat is juist wel handig als je sociaal niet zo goed behept bent. Dus ik vrees dat het niet opschiet, als je er niet aan wilt werken
"Oefenen", dat klinkt zo `sneu´.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef linpunt het volgende:
nou socios, hoor je dat?
Je moet gewoon iemand voor t oefenen van daten meenemen naar de efteling. Ik bied me aan.
Ik bedoel oefenen in één op één contact en een beetje gezellig leren pratenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:03 schreef linpunt het volgende:
[..]
nou socios, hoor je dat?
Je moet gewoon iemand voor t oefenen van daten meenemen naar de efteling. Ik bied me aan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Op date naar de efteling
Ik ben met de eerste date met Detroit naar de film geweest en wat wezen drinken. Aan t einde van de avond dacht ik, nee dit wordt m niet. Had nog wel t fatsoen niet halverwege weg te lopen
Toch nog een date gehad met twijfels vooraf maar die waren daarna snel weg. Nu wonen we alweer een dik jaar samen
Dus een saaie date hoeft niet meteen t eind van de wereld te zijn(al was die date niet zo zeer saai, als dat er totaal geen klik was)
Oefenen kan nooit kwaad, dan heeft ie bij de ware misschien de juiste movesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:07 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Hij hoeft niet te oefenen - alleen even nadenken over wat zijn zwakke punten zijn.
En dan niet voor iets kiezen dat die zwakke punten onvermijdelijk aan zijn date als eerste indruk zal tonen.
Das wel heel overdreven, volgens mij schat je Socios te laag inquote:Hoewel dat natuurlijk wel eerlijk is. Maarja, eerlijk en nog nooit gezoend hebben op je 80e is ook niet alles
Groentje in......?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Socios is toch geen groentje meer?
maar ik moet zeggen.. ik heb ook heel vaak gewoon heel suf date in kroeg.. en dan is het ook gezellig..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:08 schreef Socios het volgende:
[..]
"Oefenen", dat klinkt zo `sneu´.
Maar ja, als dat echt een oplossing zou kunnen zijn? Misschien het proberen waard dan...
Nah, wij hebben toen alleen elkaar vastgehoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Das ook leukEn dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
Nee johquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Socios is toch geen groentje meer?
Dat hele `poolverhaal´ is zo cliché eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
En dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
Jij snapt hetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Das ook leukEn dan doen alsof je niet kan poolen! 'Kun je nog eens voordoen hoe ik die stok moet vasthouden?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |