Wat weet jij van CP dat ik niet weet?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef IrishBastard het volgende:
Ja CP, het is niet alsof jij zo'n heilig boontje bent ofzo
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat weet jij van CP dat ik niet weet?
En swarmi, tietenfipooooo!
Ook even schaamteloos reposten:
Karma.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Rituals het volgende:
Naamtopic. Op een of andere manier krijg ik altijd dit soort naamtopics
.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:51 schreef Mikkie het volgende:
Kutswarmi, wat een pisvlek ben je ook hè![]()
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al afquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat weet jij van CP dat ik niet weet?
Dat in iedere kern een grap van waarheid zitquote:Op zondag 6 februari 2011 02:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
Goedenavond
[..]
Dat vroeg ik me eigenlijk ook al af![]()
Ha, wat ben jij toch af en toe een azijnpisser zeg!quote:Op zondag 6 februari 2011 12:57 schreef morgane het volgende:
Zo, ik kom hier meteen even binnenvallen met een staaltje mierenneukerij: er hoort een apostrof achter Rituals in de TT
Is dat bij het begin daar links? Waar vroeger het bibliografisch centrum zat?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:30 schreef morgane het volgende:
Ik zit nu toch echt in de Learning Zone!
De verdieping en het magazijn ook?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:32 schreef LastRequest het volgende:
Nee hoor, zat er tot voor kort ook elke zondag.. van 10 tot 5 is ie dan open!
Het magazijn niet, er is bijna geen personeel aanwezig op zondag. De Verdieping weet ik niet, heb geen zin om op te staan om te gaan kijkenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De verdieping en het magazijn ook?
DM maar even het boek door. Dan kijk ik wel even waar je het kan vinden.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik zocht laatst de bieb voor Sociale Wetenschappen maar kon em niet vindenIk dacht dat die in TvA 4 was maar ik zag alleen maar een soort studielandschap..
Sowieso gebruik ik de hele UB verkeerd, ik moet nu namelijk een boek lenen en ik weet niet eens hoeIk denk dat ik het maar even bij de balie vraag van de week, heb geen flauw idee hoe ik dat boek kan vinden.
Die zat inderdaad gedeeltelijk in TvA 4 en in het Spinoza, maar dat wordt nu beide omgebouwd tot studielandschap. De boeken gaan volgens mij allemaal naar de UB.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:37 schreef LastRequest het volgende:
Ik zocht laatst de bieb voor Sociale Wetenschappen maar kon em niet vindenIk dacht dat die in TvA 4 was maar ik zag alleen maar een soort studielandschap..
Sowieso gebruik ik de hele UB verkeerd, ik moet nu namelijk een boek lenen en ik weet niet eens hoeIk denk dat ik het maar even bij de balie vraag van de week, heb geen flauw idee hoe ik dat boek kan vinden.
Daar heb ik een tijdje terug een bioscoopbon gescoord voor een euroquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja helaas!
Meer mensen die wel eens meedoen aan een Groupon-actie?
Heb nu weer een bon besteld, voor 25,- met z'n tweeën een drie gangen menu bij Bistro Piaf in Arnhem... Seht gut aus!
Volgens mij zijn alleen de Learning Zone en de Leeszaal op de begane grond open op zondag.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:34 schreef morgane het volgende:
[..]
Het magazijn niet, er is bijna geen personeel aanwezig op zondag. De Verdieping weet ik niet, heb geen zin om op te staan om te gaan kijken
Kaartjes van BodyWorld kwamen er vandaanquote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef LastRequest het volgende:
Ja helaas!
Meer mensen die wel eens meedoen aan een Groupon-actie?
Heb nu weer een bon besteld, voor 25,- met z'n tweeën een drie gangen menu bij Bistro Piaf in Arnhem... Seht gut aus!
Ah, vandaar!quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zat inderdaad gedeeltelijk in TvA 4 en in het Spinoza, maar dat wordt nu beide omgebouwd tot studielandschap. De boeken gaan volgens mij allemaal naar de UB.
Ja die heb ik ook gehadquote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef Mikkie het volgende:[..]
Daar heb ik een tijdje terug een bioscoopbon gescoord voor een euro.
Nee maar wel Arnhem centrum, best prima te doen.. treinen is ook maar 11 minuten ofzo.. Tis net wat meer moeite dan in Nijmegen maar ook wel leuk! Misschien te combineren met tweede bioscoopkaartje gratis in Pathé-bioscopen dat we via M&M's hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef Mikkie het volgende:
Die Bistrobon is nog best geinig, LR! Misschien ga ik het toch maar bestellen. Ben je voor twintig euro lekker uit eten! Nadeel is wel dat het in Arnhem is though, dus niet ideaal voor 'even tussendoor'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |