quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Floxxx het volgende:
meh, shoutbox gaat weg, heb nu forum, is makkelijker te modereren
Waarschijnlijk dezelfde droeftoeter als van dat Twitter account.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Staal het volgende:
[..]!
Iemand moet Floxxx even een berichtje sturen dat hij die onzin wel even moet weghalen daar.
Vrij lullig dat het wel een FOK!ker moet zijn..
Wedden dat daar de egyptische variant van "er staat een paard in de gang" werd gespeeld?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Floxxx het volgende:
*gniffel*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Wedden dat daar de egyptische variant van "er staat een paard in de gang" werd gespeeld?
Beter. Raistlin nog wat heeft de site gespamd en een Egyptenaar wees Sandmonkey erop.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:21 schreef Floxxx het volgende:
Ah, je bedoelt 'Er staat een kameel in de qasbah'!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:22 schreef wdn het volgende:
[..]
Wedden dat daar de egyptische variant van "er staat een paard in de gang" werd gespeeld?
Ik ben niet zo goed in Egyptisch dus dat zou best kunnenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ah, je bedoelt 'Er staat een kameel in de qasbah'!!
Wegens succes geprolongeerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:23 schreef wdn het volgende:
Och er is vandaag weer een uitgaansverbod?
hij heeft toch email moeten invullen ??:P tell mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:24 schreef Floxxx het volgende:
Ik wil inderdaad wel even zeggen dat degene die zo stoer de Egyptenaren loopt uit te schelden zich diep moet schamen. Als je zo stoer bent om anoniem in een shoutbox mensen die voor democratie vechten uit te schelden, moet je ook maar stoer genoeg zijn om het met naam en toenaam te doen.
Hebben ze de tijden weer veranderd?quote:
Had niet naar email gekeken voordat ik het verwijderd hebquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij heeft toch email moeten invullen ??:P tell me( of is er zo'n one minut mail gebruikt ?)
quote:6.19pm: The BBC has interviewed Maged Botros, an NDP policy committee member:
I'm not resigning from the party – I am proud to be a member of this party ...If all the sailors abandon the ship, it will sink. We have to stick to our principles. The principles of the party are sound. There are mistakes. We admit we've made mistakes ... We have to accelerate the pace of reform based upon the demands of the people."
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:25 schreef Floxxx het volgende:
[..]
Had niet naar email gekeken voordat ik het verwijderd heb
quote:AymanM Ayman Mohyeldin
correction: President Hosni Mubarak has not stepped down as head of National Democratic Party. The Executive Policy committee has changed
Mail adres check was er niet, net ook bullshit ingevult om die reacties naar beneden te krijgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
hij heeft toch email moeten invullen ??:P tell me( of is er zo'n one minut mail gebruikt ?)
Ik hoop het wel. Daar kreeg je afgelopen week een hoop mensen mee op straat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:23 schreef wdn het volgende:
Och er is vandaag weer een uitgaansverbod?
Dat zijn ze eigenlijk al de hele dag van plan, maar tot op heden is er niks gebeurd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef hondjes het volgende:
Het leger is van plan het plein schoon te vegen.
aha , ja ik was nog niet zover ... maar goed , hij's weg gelukkig .. geen spam meer , wel al veel hits op die site geweest , hopen dat er nog niet veel nagekeken is , na die shoutbox ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:26 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Mail adres check was er niet, net ook bullshit ingevult om die reacties naar beneden te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |