quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef -jos- het volgende:
Hehe dat was vanwege mijn laatste post, sorry... dacht echt dat het een reactie op onze site was...
heb jij het daar neer gezet ???quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef -jos- het volgende:
Hehe dat was vanwege mijn laatste post, sorry... dacht echt dat het een reactie op onze site was...
neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:15 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
heb jij het daar neer gezet ???
al was het een reactie op die site doe normaal man !! GGGRLLMBMLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:14 schreef -jos- het volgende:
Buiten FOK! modereren lukt me niet hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:12 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
sandpussy: He sandnigger (sandmonkey) be happy we support you. Damn arabs never satisfied. Get over it, use weapons or stay dancing in the square.
kwou net zeggen , beter anders dat ding dicht ( snap ik als ze zo gaan reageren zoals die tweet)
ps dat moet iemand zijn geweest die afgelopen half uur hier is geweest ...
Floxxx heb toch iets met die site te maken , kan hij dat regelen dat de shoutbox weg gaat ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:16 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Buiten FOK! modereren lukt me niet hoor.
Ja maar is hij online ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Floxxx heb toch iets met die site te maken , kan hij dat regelen dat de shoutbox weg gaat ?
indd. daarom xtra jammer dat die shoutbox vol met spam zit ; komt nogal idioot over en word heel de site niet serieus genomen .... is zonde....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Moet wel zeggen dat de site er verders toppie uitziet. Alles in één nice!
heb je de link voor mij asjeblieft en vast bedanktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef Daniel1976 het volgende:
Ja, wat ik er eigenlijk mee probeerde te zeggen is dat als je zoiets als een shoutbox neerzet dat je dan gedwongen wordt te modereren. Er is altijd wel een racistische sukkel ofzo die er een opmerking plaatst. Volgens de NL wet ben je daar nog verantwoordelijk voor ook als je die niet weg haalt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:18 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
Floxxx heb toch iets met die site te maken , kan hij dat regelen dat de shoutbox weg gaat ?
www.downwithmubarak.com !quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je de link voor mij asjeblieft en vast bedankt
[..]
damnz gooi aub dichtquote:Arabs: You goddamn Arabs are never satisfied. You animals can't be left without a psychopatic dictator. And you @sandmonkey you ing cameljockey!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef wdn het volgende:
Hosni Mubarak zit in het paleis en ziet op Staat TV "Mubarak moet weg!".
Hij kijkt om zich heen en ziet zijn zoon. "Hey ze willen dat je weggaat!"
Zoon sputtert 12 dagen tegen en vertrekt dan toch.
Hosni Mubarak is nu boos dat ze niet van het plein afgaan want hij heeft gedaan wat men wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |