Volgens mij doet hij dit met nog meer mensen. Twee iig. Geef die mensen rechten om de modden. En spreek wat tijden af dat je kijkt, zodat het bemand is. Het zal niet stormlopen maar het is wel iets om in de gaten te houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:35 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
shoutbox is al weg , alleen een forum waar je ingelogd voor moet zijn
( zou ik indd eigenlijk alleen post accepteren na goedkeuring )
Alcatraz vind ik ook wel mooi paleisje voor hem, kan ie lekker genieten van de zee en lekker tuinieren gewoon daar zijn oude dag slijtenquote:
Molotov cocktailtje verkeerd gegooid??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ook 3 die zichzelf in de fik hebben gezet![]()
![]()
self immolation is toch dat ?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef wdn het volgende:
Nu net op AJE ticker:
Gasexplosie Sinai veroorzaakt door een lek.
Ja volgens mij wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
ook 3 die zichzelf in de fik hebben gezet![]()
![]()
self immolation is toch dat ?
dat was achteraf dus de vraag ; kon zijn dat het een reactie op andere tweet was ... ik weet niet precies hoe het zit , ikzelf heb de tweets nie gelezen , maar laten we ervan uit gaan dat er een kans is dat onze sandmonkey een x die site ziet ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij dit met nog meer mensen. Twee iig. Geef die mensen rechten om de modden. En spreek wat tijden af dat je kijkt, zodat het bemand is. Het zal niet stormlopen maar het is wel iets om in de gaten te houden.
Vond het iig tof om te lezen dat een Egyptenaar dit opgepikt heeft.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef MangoTree het volgende:
phi48 RT @NadiaE: My 73-yr father wants to go to Tahrir tomorrow. Does any1 have a wheelchair we can borrow? He can barely walk but still wants to go #egypt
what's new ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Mr_Memory het volgende:
Nou Obama heeft partij gekozen, Change is alleen voor eigen volk, zolang het hun niet uitkomt kan de rest verekken.![]()
Heel erg tevenvallend van Obama.
Idd het was hopen tegen beter weten in.quote:
In Israel staat er nog een te koop. Van een oude, blinde sheikh geweest, wat lichte gebruiksschade enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef MangoTree het volgende:
phi48 RT @NadiaE: My 73-yr father wants to go to Tahrir tomorrow. Does any1 have a wheelchair we can borrow? He can barely walk but still wants to go #egypt
Obama is gewoon bang dat die muslim brotherhood aan de macht komt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Mr_Memory het volgende:
Nou Obama heeft partij gekozen, Change is alleen voor eigen volk, zolang het hun niet uitkomt kan de rest verekken.![]()
nee staat voor echt bewust jezelf in de fik zetten .. ik vermoed dus de pro's ... 1 van die foto's lijkt ook sprekend op die ene , uhm wat was het nou secret service ?? nou ja ,i.i.g. een pro die de anti's gevat hadden .. is filmpje van ..... daar staat ook bij self immolation , maar beroep meld ; medewerker van egypt air ... zou gebeurd zijn op een trap bij journalist syndicate ..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:38 schreef danilel het volgende:
[..]
Molotov cocktailtje verkeerd gegooid??
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Israel staat er nog een te koop. Van een oude, blinde sheikh geweest, wat lichte gebruiksschade enzo
die vent vind ik van begin af aan al tegen vallen .. ( niet begin egypte , begin dat ie daaro als president zit )quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef Mr_Memory het volgende:
Ja klassiek Amerikaanse gedachtegoed: democratie en anders is het sharia.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef shomila het volgende:
[..]
Obama is gewoon bang dat die muslim brootherhood aan de macht komt.
Was gisteren (dacht ik) in P&W wel mooi. Een oud BuZa zei dat we eigenlijk wel heel schijnheilig zijn, opstanden in Praag stond iedereen meteen aan de kant van de demonstranten maar nu niet want oh oh het blijven islamieten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd het was hopen tegen beter weten in.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef shomila het volgende:
[..]
Obama is gewoon bang dat die muslim brootherhood aan de macht komt.
Ik ook niet. Weet enkel dat Raistlin nogwat het gepost had en de reactie die werd doorgegeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:40 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
dat was achteraf dus de vraag ; kon zijn dat het een reactie op andere tweet was ... ik weet niet precies hoe het zit , ikzelf heb de tweets nie gelezen , maar laten we ervan uit gaan dat er een kans is dat onze sandmonkey een x die site ziet ..
b.t.w hij word overspeloed met loftweets .. kweet niet of dat door de site komtof dat dat al was ..
En die angst is onterecht. Dat weet hij ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:43 schreef shomila het volgende:
[..]
Obama is gewoon bang dat die muslim brotherhood aan de macht komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |