quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Duitse en US-media verspreiden gerucht dat Mubarak mogelijk asiel kan krijgen in BRD. De CDU/CSU zou hieraan willen meewerken #egypt #egypte
#Mubarak offered exile asylum in Germany. Location: Strassburg Baracks (ex US army now empty) in Idar-Oberstein!
In Colditzquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Duitse en US-media verspreiden gerucht dat Mubarak mogelijk asiel kan krijgen in BRD. De CDU/CSU zou hieraan willen meewerken #egypt #egypte
Die Duitsers weten wel raad met een goede dictator!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:29 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
nou ja als dat em overhaalt om op te rotten ..... dan vind ik het best ..
Onzin denk ik. Het volk van Egypte wil hem niet weg hebben uit Egypte. Daar is nooit sprake van geweest. Aftreden is alles wat ze vragen. Hij mag zelfs in 1 van de 2 paleizen blijven werd geregeld gezegdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef MangoTree het volgende:
#Mubarak offered exile asylum in Germany. Location: Strassburg Baracks (ex US army now empty) in Idar-Oberstein!
*grijns*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Daar kreeg je afgelopen week een hoop mensen mee op straat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou dat wordt spannendBeatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
daar staan er al 29 op , maar ik vrees dat er veel meer zijn ( ook 1 onbekende "buitenlander "...)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef shomila het volgende:
rania_hafez Rania Hafez
RIP the men and woman who gave their lives for #egypt http://bit.ly/f7sAqE #jan25
1 minute ago
Je kan het ook zo bekijken - dan issie weer een stukje dichter bij het Oorlogstribunaal in Den Haagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:28 schreef MangoTree het volgende:
Dat blijft een stel dat net zo'n plaat voor de kop hebben als Mubarakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef hondjes het volgende:
White House verklaart nu dat het beter is dat Moebarak aanblijft.
Floxxx, opletten. Ook i.v.m. het forum wat je sjouwt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Er is altijd wel een racistische sukkel ofzo die er een opmerking plaatst. Volgens de NL wet ben je daar nog verantwoordelijk voor ook als je die niet weg haalt.
Leuk hondje erbijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:30 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Die Duitsers weten wel raad met een goede dictator!
En bijna allemaal neergeschoten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:32 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
daar staan er al 29 op , maar ik vrees dat er veel meer zijn ( ook 1 onbekende "buitenlander "...)
oh ja SALMA staat er niet bij i.i.g. !!!
shoutbox is al weg , alleen een forum waar je ingelogd voor moet zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Floxxx, opletten. Ook i.v.m. het forum wat je sjouwt.
Doe het goed en niet half..
Ik val niet onder de nederlandse wet en de site ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:33 schreef Staal het volgende:
[..]
Floxxx, opletten. Ook i.v.m. het forum wat je sjouwt.
Doe het goed en niet half..
Tahrir is overal!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:36 schreef Floxxx het volgende:
Ik val niet onder de nederlandse wet en de site ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |