abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92465528
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 12:07 schreef michaelmoore het volgende:
Het zal alvast 8 provinciebesturen schelen met hun secretarissen van de koningen en hun gevolg
:')
  maandag 7 februari 2011 @ 17:41:22 #77
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_92467095
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 15:17 schreef Infection het volgende:

[..]

Klinkt goed. En Noord-Brabant en Limburg moeten gewoon 2 aparte provincies blijven. Of we geven ze desnoods aan België, kan natuurlijk ook. ^O^
verkopen a 100 euro per m2
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 7 februari 2011 @ 17:42:24 #78
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_92467143
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef zarGon het volgende:
Waarom fuseren Noord- en Zuid-Holland niet?
ik gok omdat het ooit 1 was; hoe zijn ze anders op zuid-holland in het westen gekomen. het moet wel 1 deel zijn geweest en toen gesplitst
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
  maandag 7 februari 2011 @ 18:01:36 #79
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_92467894
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:42 schreef garriej het volgende:

[..]

ik gok omdat het ooit 1 was; hoe zijn ze anders op zuid-holland in het westen gekomen. het moet wel 1 deel zijn geweest en toen gesplitst
http://nl.wikipedia.org/wiki/Holland
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 7 februari 2011 @ 18:03:28 #80
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_92467944
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 17:42 schreef garriej het volgende:

[..]

Het bleek dat het met de trekschuit te ver was van Den Helder naar Rotterdam, als er dan overlegd moest worden over hun salarissen dan kwamen sommigen niet opdagen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_92487003
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:59 schreef SemperSenseo het volgende:
Heb het in een andere topic al eerder geplaatst, nog maar een keer :)

Pak het dan gelijk goed aan - gebaseerd op de historie en cultuur, kan het volgende worden samengevoegd:

Friesland & Ommelanden: voeg Groningen, Friesland, alle Waddeneilanden, en Noord Noord-Holland (West-Friesland) samen.
Holland: Zuid Noord-Holland (grens net boven Alkmaar) samenvoegen met Zuid-Holland, Zeeland en de polder Flevopolder.
Nedersaksen: Drente samenvoegen met Overijssel, de Noordoostpolder en het Gelderse gewest Achterhoek.
Gelre: Utrecht samenvoegen met de rest van Gelderland.
Tja, of het historisch en cultureel correct is om Noord-Brabant en Limburg samen te voegen, dat weet ik niet.
Als je zegt dat je het goed wilt aanpakken, zou ik maar zorgen dat het gebied Stellingwerf in het zuiden van Friesland bij de provincie 'Nedersaksen' komt. Het Stellingwerfs is een Nedersaksisch dialect. Jaren geleden, toen in West-Overijssel een gemeentelijke herindeling speelde, zochten de gemeenten West- en Oost-Stellingwerf al aansluiting bij Steenwijk(erland).
pi_92488319
quote:
Ik zie echt niet in waarom provincies moeten fuseren. Eerst zijn overal in het land al gemeentelijke herindelingen geweest, nu komt hetzelfde circus op gang bij provincies. Het gevolg is alleen maar dat het bestuur steeds verder van de burgers af komt te staan.
Dit en nogmaals dit. Echter, als het in het kader zou staan van een fusie tussen vlaanderen en nederland die GEKOPPELD is aan het verlaten van de EU, vind ik het bespreekbaar.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_92488442
tvp
buzz buzz buzz
pi_92488545
Laten we van R'dam een stadstaat maken (want de poen die hier wordt verdient, wordt in Den Haag verdeeld en in A'dam over de balk gerot of wou je beweren van niet soms?)
pi_92489458
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:07 schreef truepositive het volgende:

[..]

Dit en nogmaals dit. Echter, als het in het kader zou staan van een fusie tussen vlaanderen en nederland die GEKOPPELD is aan het verlaten van de EU, vind ik het bespreekbaar.
De EU heeft er niks mee te maken man :')
pi_92489460
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:31 schreef niels0 het volgende:
Laten we van R'dam een stadstaat maken (want de poen die hier wordt verdient, wordt in Den Haag verdeeld en in A'dam over de balk gerot of wou je beweren van niet soms?)
Grootste onzin ooit :')

Amsterdam is belangrijker dan Rotterdam.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 06:36:26 #87
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_92489511
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 06:07 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Grootste onzin ooit :')

Amsterdam is belangrijker dan Rotterdam.
Amsterdam is een leuk museum :D
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_92489535
Discussie aan de marge, wat doen we uiteindelijk met deze situatie?
Voltaire.
pi_92489621
Het punt is dat men vindt dat wat gecentraliseerd is gedecentraliseerd moet worden en omgekeerd en zo blijven we lekker bezig. Het gaat denk ik niet door omdat we onherroepelijk te maken krijgen met halfgaar nationalisme op provinciaal niveau dat zie je hier al. Ik heb het even geprobeerd aan te zwengelen. Is nog gelukt ook heh.
  dinsdag 8 februari 2011 @ 08:54:59 #90
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_92490781
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 02:31 schreef niels0 het volgende:
Kom maar eens met een bron die dit hard maakt, ik ben benieuwd. (Iets beweren is één, maar of het waar is, is iets anders...veel succes er mee. :P) Overigens, zal het mij niet zoveel kunnen schelen als het waar is, sterker nog als inwoner van Amsterdam zal ik dan nog harder moeten lachen om al die gefrustreerde-Rotterdammers-met-hun-Amsterdam-complexje. >:)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_92490894
quote:
1s.gif Op maandag 7 februari 2011 10:59 schreef SemperSenseo het volgende:
Heb het in een andere topic al eerder geplaatst, nog maar een keer :)

Pak het dan gelijk goed aan - gebaseerd op de historie en cultuur, kan het volgende worden samengevoegd:

Friesland & Ommelanden: voeg Groningen, Friesland, alle Waddeneilanden, en Noord Noord-Holland (West-Friesland) samen.
Holland: Zuid Noord-Holland (grens net boven Alkmaar) samenvoegen met Zuid-Holland, Zeeland en de polder Flevopolder.
Nedersaksen: Drente samenvoegen met Overijssel, de Noordoostpolder en het Gelderse gewest Achterhoek.
Gelre: Utrecht samenvoegen met de rest van Gelderland.
Tja, of het historisch en cultureel correct is om Noord-Brabant en Limburg samen te voegen, dat weet ik niet.

Nou, dan hebben we nog maar 5 of 6 provincies ^O^
Wat doe je moeilijk?

Noord-Nederland: Groningen, Friesland and Drenthe.
Oost-Nederland: Flevoland, Overijssel en Gelderland.
West-Nederland: Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.
Zuid-Nederland: Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.

Wat een gezeik in dit klein landje zeg. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2011 09:04:16 ]
pi_92494332
waarom ook niet, utrecht, amsterdam en almere zijn toch alle 3 reddeloos verloren, maak er maar 1 provincie van.. Als utrecht maar geen supervisie krijgt over infrastructuur, anders wordt de a6 straks nog eenrichtingsverkeer :')
pi_92495352
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 08:54 schreef Semisane het volgende:

[..]

Kom maar eens met een bron die dit hard maakt, ik ben benieuwd. (Iets beweren is één, maar of het waar is, is iets anders...veel succes er mee. :P) Overigens, zal het mij niet zoveel kunnen schelen als het waar is, sterker nog als inwoner van Amsterdam zal ik dan nog harder moeten lachen om al die gefrustreerde-Rotterdammers-met-hun-Amsterdam-complexje. >:)
En nog happen ook haha. Ik woon niet eens meer in die grafstad R'dam lol.
pi_92495487
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 09:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat doe je moeilijk?

Noord-Nederland: Groningen, Friesland and Drenthe.
Oost-Nederland: Flevoland, Overijssel en Gelderland.
West-Nederland: Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht.
Zuid-Nederland: Zeeland, Noord-Brabant en Limburg.

Wat een gezeik in dit klein landje zeg. :').
KIJK DAN, HOE MOOI!

MACHTIGPRACHTIG.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2011 11:45:02 ]
  dinsdag 8 februari 2011 @ 11:56:30 #95
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_92495977
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:37 schreef niels0 het volgende:

[..]

En nog happen ook haha.
Daar zou ik het idd ook gewoon op gooien joh. :')14.gif
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_92496151
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

KIJK DAN, HOE MOOI!

[ afbeelding ]

MACHTIGPRACHTIG.
Waarom heb je Flevoland toch bij West getrokken ? Dat wilde je toch Oost maken :P
Overigens past het idd beter bij West.
pi_92498496
quote:
16s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 12:01 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Waarom heb je Flevoland toch bij West getrokken ? Dat wilde je toch Oost maken :P
Overigens past het idd beter bij West.
De Flevopolder hoort zeker bij West, omdat Almere bij de Randstad hoort. De Noordoostpolder kan inderdaad beter bij Oost, dat ligt wel erg ver van de Randstad af.

Als we de huidige provincies niet mogen opdelen, dan zou het er zo uit komen te zien:

dinsdag 8 februari 2011 @ 13:21:00 #98
324665 meth77
to do or not to do
pi_92498622
Ik had vast Vlaanderen erbij getrokken als aparte provincie, met status aparte net als Bonaire, dan hoeven ze niet mee te doen met de zorgkartel, maar wel met de koningingedag en zo
pi_92498629
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:23 schreef Sakura het volgende:
Omdat dat kutdorp amsterdam dan in dezelfde provincie zou komen als waarin ik woon. En geen zinnig mens wil in dezelfde provincie wonen als dat achterlijke kut amsterdam :r :r
En nu weer aan het werk in de haven dorpsmongool :') :') :')
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_92499042
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

KIJK DAN, HOE MOOI!

[ afbeelding ]

MACHTIGPRACHTIG.
Jaaaa daar zitten we op te wachten.
Voltaire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')