Het is altijd lastig om hier als buitenstaander iets over te zeggen vind ik. Objectief hebben jullie gelijk. Maar misschien heeft uniek wel een goede reden om hier toe te geven (en krijgt zij ergerns anders haar zin). Het is geen halszaak natuurlijk en als je weet dat je je partner hier heel gelukkig mee maakt...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat hij dat vindt betekent toch niet dat je het ook moet doen?
/ independent womeeeeeehm
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde Uniek gister dat haar vent vind dat het zo moet, hij gaat ook vroeg naar bed als Uniek vroege dienst heeft, dus moet Uniek ook vroeg naar bed als hij vroege dienst heeft..
Wat eng! Je bedoelt die vrouw van het politiebericht toch? Ik vond haar eruitzien als een nette verzorgde vrouw, vraag me af wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Hu. Die vrouw op opsporing verzocht lijkt op een vriendin van me die ik al jaren niet heb gezien.Maar kan het me niet voorstellen. Ze heeft3 kleine kinderen.
Ik snap Mr. Uniek ook wel hoor. Vaak doe je iets voor een ander, omdat je dat zelf ook fijn vind als een ander dat voor jou doet, en ga je dat terug verwachten. In dit geval gaat Mr. Uniek met jou mee naar bed als jij vroege dienst heeft, omdat hij denkt dat jij dat fijn vind, en verwacht hij ook dat jij met hem mee gaat, omdat hij dat fijn vind!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.
Niks MOET natuurlijk. Hij voelt zich nu aangevallen...
Jij moet toch maandag en dinsdag ook vroeg, ga ik toch ook mee?
Ja, omdat jezelf wil,van mij hoeft het niet, slaap ook wel zonder jou, doe ik met je nachtdienst ook..
Maar ik vind er niks aan zonder jou .
Ik vermaak mij wel
Vind je mij niet lief meer?
Dat heeft er niks mee te maken.
Nou, dus dit is live
meestal, als we samen zijn, gaan we ook tegelijkertijd slapen. Behalve als de Duutser heel veel werk heeft, dan ga ik eerder slapen. Maar goed, tot nu toe zijn we altijd op een plek waar we leven en slapen in de zelfde ruimte, dus dan kan het vaak ook niet anders!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Perruche het volgende:
Ik ga meestal ook tegelijk met m'n vriendje slapen maar ja ik werk en hij niet dus ik heb het voor het zeggen. Maar als ie eerder of later wilt slapen moet ie dat lekker zelf weten heur.
weltrusten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm je hebt gelijk Jeager..
Vind het ook nooit erg maar soms is het wel eens gezellig ' savonds, even lekker alleen.
Maar nu gaan wij lekker naar boven, samen knus en warm.. dat is ook fijn
Terusten en lief van jullie!
Fijne avond mooie slankies
Hoezo hoor je wat van je ex dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef Perruche het volgende:
Oi oi oi oi steeds als ik weer iets van m'n ex hoor (facebook ofzo) word ik instant blij. Kanslooooooos!
M'n eten is bijna klaarpasta met kleine chorizo balletjes en champignong & knof, afgeblust met witte wijn. Als toetje italiaanse rijstevlaai.
Ik vroeg me al af wanneer iemand 'm zou maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Probability het volgende:
Ik ga altijd tegelijk naar bed maar dat is niet om direct te gaan slapen!!!!!
Ik heb verse cupcakes. Hebben?quote:
Oeh, best wel eigenlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, heb er drie op mn linkerbeen, één in mn nek en twee op mn rechterbeen. Bijwerkingen van de medicatie. Tis irritant ><
Verder is alles wel leuk![]()
Kom maar langsquote:
Jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn man heeft een nieuwe koosnaam voor me"pukkeltje"
![]()
En hij zingt er liedjes over.
Fijn toch dat je dat* nu mobiel met me kunt delen <3quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Bah coco! Vanaf heden zijn spoilers ook op de mobiel te lezen
Een pareltje was:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Doe eens vertellen van het liedje coco?
Hij houdt echt van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een pareltje was:
"Pukkeltje, pukkeltjuuuh. Je bent zo lelijk, leeee-lik puuuukeltjuuuuhhhh" x 10
Jammer dat het al zo laat is, anders was ik wel langs gekomen. Maar ik heb geen zin om in die storm dat roteind te fietsenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Kom maar langs. Ik heb de afwas gedaan
.
Zeker weten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jammer dat het al zo laat is, anders was ik wel langs gekomen. Maar ik heb geen zin om in die storm dat roteind te fietsen
SPOILER: Ongeschikt voor mensen met een zoet-craving!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Chicolate op 06-02-2011 11:07:42 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zeker weten?Zeker weten, maar bedankt voor het aanbod. Een volgende keer kom ik graag langsSPOILER: Ongeschikt voor mensen met een zoet-craving!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je cupcakes zien er echt heerlijk uit
[ Bericht 6% gewijzigd door Ewelina op 05-02-2011 22:40:34 ][b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Die waarschuwing stond er niet voor niets bij hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Swietje het volgende:
Chicooooooooo, wat doe je.![]()
Coco, wat een leuke vent heb jij
Nou idd, wil niet weten waar je die kooptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Die waarschuwing stond er niet voor niets bij he.
@ML: die kleurtjes waren de reden dat ik uberhaupt cupcakes wilde bakken. Heb die vormpjes al heel lang in huis en er nog nooit wat mee gedaan.
Ah dankjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Merel het volgende:
Chico, bij de eerste tag moet je [spoiler=hier je tekst] doen!
Je kunt hem nog aanpassen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:32 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ah dankje. Handig voor volgende keer.
quote:
Hey, wat gaaf, een spoiler-met-naamquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:21 schreef Chicolate het volgende:
[spoiler=Ongeschikt voor mensen met een zoet-craving!][ afbeelding ]
quote:
Dat is een geintje hoop ik?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hey, wat gaaf, een spoiler-met-naamHoe maak je zoiets?
Icoontje niet gezien?quote:
Welke film?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Perruche het volgende:
Leuke film gezien en Lekkere taaaart! Njam
Ik moet er zelf ook wel om lachten eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:42 schreef MevrouwPuff het volgende:
En coco, je ventDie medicijnen neem je al voor je lol en dan lacht je vent je nog uit ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuke film! Gezien in het vliegtuig. Heeft me door mijn ergste angst heengeholpenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Perruche het volgende:
Despicable me.
leuk trouwens, zo'n liedje, dat doet mijn vriendje ook vaak
Despicable me! Die vond ik leukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Perruche het volgende:
Despicable me.
leuk trouwens, zo'n liedje, dat doet mijn vriendje ook vaak
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik moet er zelf ook wel om lachten eigenlijk
Ik zou enorm happen. Dat doe ik altijd als lief me pestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In het weekend mag je met z'n 5en voor 39 euro heel duitsland doorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ga hem gelijk opzoeken, die film! Ik ben nu the social network aan het kijken, ook leuk.
En net treinkaartjes geboekt. De NS mocht eens van de Deutsch Bahn leren, we gaan met z'n 2en, van Noord naar Zuid Duitsland (8 uur in de trein) voor 49 euro..Je moet er wel vroeg bij zijn, maar dit is wel heel goedkoop!
ja, maar dan moet je wel de langzame treinen nemen..Dan doe je 2 dagen over de reis die we maken, denk ik!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In het weekend mag je met z'n 5en voor 39 euro heel duitsland door
Ow, nee. Wij zingen eigenlijk heel veel rare liedjes. Vaak ook samen, dan maken we elkaars liedjes af enzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:46 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ik zou enorm happen. Dat doe ik altijd als lief me pest
Dat is inderdaad niet handig neequote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, maar dan moet je wel de langzame treinen nemen..Dan doe je 2 dagen over de reis die we maken, denk ik!
Die van mij denkt dat ik teveel pilletjes op heb als ik ga zingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ow, nee. Wij zingen eigenlijk heel veel rare liedjes. Vaak ook samen, dan maken we elkaars liedjes af enzo.![]()
En als ik me een keer verdrietig voel, dan doet hij zoiets niet btw. Hij voelt dat wel goed aan
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die van mij denkt dat ik teveel pilletjes op heb als ik ga zingen![]()
Is het net zo'n soort liedje als mijn man zou zingen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:53 schreef Jagärtrut het volgende:
ik word stapelgek als 'die van mij' gaat zingen...Net, tijdnes treinkaartjes vergelijken: ellenlang proces, waar opstappen, vooral waar uitstappen, wat kost dat, wat kost dat, 5 schermen open..Gaat hij een liedje zingen....boh, ik kan daar heel slecht tegen op dat soort momenten!
en dat op de melodie van row row row your boat...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is het net zo'n soort liedje als mijn man zou zingen?
"Treinkaartjes, treinkaaaaartjees, wat kosten jullie toch? En waar moeten we dan opstappen, om daarna weer uit te stappen? Waar o waar?"
Etcetera. Zoiets zou het gegarandeerd zijn
Mijn collega zong toen we naar huis fietsten de halve weg: "Ik heb lampjes op mijn fiets! Lampjes op mijn fiets!"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Is het net zo'n soort liedje als mijn man zou zingen?
"Treinkaartjes, treinkaaaaartjees, wat kosten jullie toch? En waar moeten we dan opstappen, om daarna weer uit te stappen? Waar o waar?"
Etcetera. Zoiets zou het gegarandeerd zijn
Ow echt?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
en dat op de melodie van row row row your boat...
Tenzij ze het binnen een uur weer hebben veranderd, vind ik het een hele verbetering. En we kunnen spoilers openen en quotenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
wat is er nou weer met de mobiele layout gebeurd?
Het ziet er NIET uit!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |