Jawel maar die waarschuw ik tevorenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Krijg je nooit onverwacht bezoek
Ik normaal ook niet. Maar mijn aversie voor de afwas is groot genoeg, en ik ben bijna nooit in het keukendeel te vinden. En je D klinkt lekkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, m'n huisje is weer schoon.
Oh chico, dat zou ik zo niet kunenn. Ik word zo onrustig van rommel in het zicht....
Hier ook een lijstje!
T: banaan
S: 35 minuten hardlopen
O: yoghurt met muesli
B: 30 minuten over ijs glibberen, waarvan 15 met een hele zware tas met boodschappen
L: restje zuurkoolovenschotel
S: schoonmaken!
T: 2 volkorenbeschuiten met hagelslag
T: 40 gram pringles
D: rosbief uit de oven met ovenfrietjes en salade.
Vooral veel koolhydraten en weinig groenten, of zit er in Genovese pasta 200 gram groenten pp?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Swietje het volgende:
O: bak yoghurt, halfvolle melk
L1: witte pistolet eiersalade
L2: witte pistolet eiersalade, halfvolle melk
T: plak ontbijtkoek met margarine
D: Bertolli pasta alla Genovese
T: verse sinaasappelsap
Beetje veel?
tof!quote:
Geen idee hoeveel dat is, maar ik denk dat moeders er nog wel iets van een salade bij maakt dus dan neem ik meer daar van dan van de pasta zelf denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Vooral veel koolhydraten en weinig groenten, of zit er in Genovese pasta 200 gram groenten pp?
Mensen kunnen toch later stom blijken!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Natuurlijk is die date van rituals leuk of daten jullie soms met stomme mensen?
Je kan ook daten en besluiten dat ie het toch niet helemaal is. Of dat je twijfelt ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb wel eens met een stom iemand gedate. Maar ik kwam er helaas pas tijdens de date zelf achter dat ie stom was.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
van marsepein?quote:
Hoe noem je de date zelf danquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:54 schreef Viking84 het volgende:
Ja hallo het is pas daten als je elkaar een keer hebt ontmoet
Nou ze kunnen achteraf stom genoeg blijken te zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Waarom vind jij het zo moeilijk om normaal te eten als je alleen bent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef sigme het volgende:
Ben met Hond alleen thuis, ik doe maar geen lijstjes van gister en vandaag. Het gaat niet goed.
De aanwezigheid (of juist afwezigheid) van jouw lief is wel heel erg van invloed op je eetgedrag hè? Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef sigme het volgende:
Ben met Hond alleen thuis, ik doe maar geen lijstjes van gister en vandaag. Het gaat niet goed.
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef Rituals het volgende:
Hoe is het met het liefdesleven van de anderen die in de 'ineens'-is-de-relatie-voorbij-bij-behoorlijk-wat-slankies-periode zaten? Bij DaD gaat het goed. Blurred? Ewelina? Waren er nog meer? Het is alweer zo lang geleden
. De tijd gaat snel.
Dan snap ik het eigenlijk nog nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef sigme het volgende:
Tsja. Werkontwijkend eten / tekortschieten / weinig zelfdiscipline / suiker.
tuurlijk wel. Waarschijnlijk maak ik nog wel eens m'n overheerlijke groentenschotelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@saraats: ga je ook nog groentes en andere gezonde dingen eten?
Ik had het over vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Waarschijnlijk maak ik nog wel eens m'n overheerlijke groentenschotel
por·que·rí·a Feminine - Noun - Singularquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net keiveel boodschappen gedaan. Nou ja, vooral kei duur
Ga zo een taart bakken, soort italiaanse rijstevlaaien vanavond porquerias avond, net roombroodje op, denk pannenkoeken bakken, njam njam!
Boodschappenlijstje:
2x aubergine, tomatenpassata bio, courgette, creme fraiche, roomboter, bio eieren, riso arborio, cantharellen, azijn, 2x wijn, njam njam..
Gokje: restjes avond?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
por·que·rí·a Feminine - Noun - Singular
Plural: porquerías
filthy thing, filth, mess, crud, scuzz, slatternliness; Synonyms: asquerosidad, suciedad, suciedad extrema, bazofia, escualidez, guarrada, inmundicia, puerqueza; Suciedad, mancha, inmundicia o basura.
piggishness; Synonyms: gorrinada, gorrinería; Suciedad, mancha, inmundicia o basura.
filthy act; Synonyms: cochinada; Acción sucia o indecente; grosería.
crap, unwanted items
Goed! Helemaal geen last meer van! Valt me heel erg mee!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
Jägär: hoe is het trouwens met je hand?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:09 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Vakbond?? nee, ik denk het niet...
Tips over hoe ik die mensen kan vinden?
Oostenrijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:57 schreef Rituals het volgende:
Wat lekker om nu even op vakantie te gaan!Waar ben je geweest?
Wat heerlijk!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oostenrijkalle dagen zon
zooo fijn!
@Blurred, heeeeerlijk!!
Pompoenbroodjes
Is er ook iets waar jij geen verstand van hebt?quote:
Ik doe het niet (alleen) voor de lol, hoor. Voor veel banen in de sector waarin ik zoek heb je toch wel basiskennis van html nodig (en CMS en SEO enzo). Dus ik ben mezelf even wat aantrekkelijker aan het makenquote:
Mannen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is er ook iets waar jij geen verstand van hebt?.
Die heb ik laatst ook gezien. Vond het een leuke film, ondanks dat ik Will Ferrell normaal een vervelende acteur vind (weet niet precies waarom overigens).quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik kijk stranger than fiction
En heb net een beetje peersorbetijs op, lekker, maar de mangoversie is beter!
Ziet er lekker uit!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:39 schreef uniekhoorn het volgende:
doe ook een crosspost:
[ afbeelding ]
Superlekker!
Ik las harigsquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef Perruche het volgende:
...maar heb nu meer zin in iets hartigs, pasta ofzo.
mooi!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:51 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Goed! Helemaal geen last meer van! Valt me heel erg mee!
Harige mannenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik las harigs
Lijstje:
O/L: - bruin pistoletje filet americain, bruin pistoletje eiersalade
T - blikje dr pepper
D - duitse biefstuk, gesmoorde witlof (2 stronkjes) met gesmolten kaas
Niet veel, maar ik zit vol!
Dat vind ik knapquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben mijn kast aan het uitmesten. Ik vind dat ik niet genoeg heb om aan te trekken
Objectief gezien zal dat vast meevallen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik ben mijn kast aan het uitmesten. Ik vind dat ik niet genoeg heb om aan te trekken
Ik heb hem enkele weken geleden ook gezien en ik kan me hem nog vaag herinneren wat betekent dat 'ie niet heel veel indruk heeft gemaaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Die heb ik laatst ook gezien. Vond het een leuke film, ondanks dat ik Will Ferrell normaal een vervelende acteur vind (weet niet precies waarom overigens).
Uit de losse pols misschien iets minder dan 1800quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:04 schreef Tinkepink het volgende:
Daglijstje is geworden
o. 6 crackers: 4x appelstroop, 2 keer kaas
t. peer
l. puntje uientaart + salade (helaas met iets te veel dressing)
t. -
d. 4 rolletjes sperziebonen in rauwe ham uit de oven (i.t.t. ongeveer 200 gram sperziebonen denk ik), stuk gorgonzola, 1/4 ciabatta met aioli, 4 geschrapte wortels, paar losse plakjes rauwe ham, 5 radijsjes, 4 augurk-hamrolletjes en veel thee
Voor mijn gevoel is het heel veel, maar als ik het snel bereken is het rond de 1800 kcal.
De film is best aardig en Maggie isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb hem enkele weken geleden ook gezien en ik kan me hem nog vaag herinneren wat betekent dat 'ie niet heel veel indruk heeft gemaakt.
Nee, ik ga Zorro kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
De film is best aardig en Maggie is![]()
Ging jij niet El Labyrinto del Fauno kijken? Die vond ik echt geweldig mooi
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat vind ik knap. Ik heb genoeg zien hangen
.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:50 schreef Rituals het volgende:
[..]
Objectief gezien zal dat vast meevallen?
In mijn hoofd heb jij altijd jurkjes/rokjes aan, nooit een broekquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
[..]
![]()
Alhoewel wat shirtjes met lange mouw erbij niet eens zo verkeerd zouden zijn. En een spijkerbroek erbij. Nu trek ik een aardig gedeelte gewoon niet aan.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:17 schreef Rituals het volgende:
[..]
In mijn hoofd heb jij altijd jurkjes/rokjes aan, nooit een broek.
Ga dan niet naar bed, als je het zo vreselijk vind! Blijf lekker op..Vriend kan ook wel alleen gaan slapen!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag zo weer naar bed, vriend moet weer vroeg...
Had wel even zin om leker te ouwehoeren ... zucht
Ken het gevoel. Soms zou een vriendin die in de buurt woont toch wel handig zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Mag zo weer naar bed, vriend moet weer vroeg...
Had wel even zin om leker te ouwehoeren ... zucht
Jurkjes FTW!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
! Ik draag inderdaad meestal jurkjes, en af en toe een rok, en heel soms eens een broek.
Vent, gezellig, knus, warm.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:21 schreef Perruche het volgende:
Uniek, ik begrijp niet waarom je dan toch gaat slapen...?
Ja, en ik heb al genoeg moois gezien wat mij uitstekend zou staanquote:
Volgens mij vertelde Uniek gister dat haar vent vind dat het zo moet, hij gaat ook vroeg naar bed als Uniek vroege dienst heeft, dus moet Uniek ook vroeg naar bed als hij vroege dienst heeft..quote:
ja klopt, maar dat hij dat vindt betekent toch niet dat je het ook moet doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde Uniek gister dat haar vent vind dat het zo moet, hij gaat ook vroeg naar bed als Uniek vroege dienst heeft, dus moet Uniek ook vroeg naar bed als hij vroege dienst heeft..
Nee, dat heb ik gister ook tegen uniek gezegd...Maar daar heeft ze niet meer op gereageerd..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat hij dat vindt betekent toch niet dat je het ook moet doen?
/ independent womeeeeeehm
Oh, mijn ex ging ook altijd mee naar bed als ik vroeg moest slapen en andersom.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:30 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gister ook tegen uniek gezegd...Maar daar heeft ze niet meer op gereageerd..
Het is altijd lastig om hier als buitenstaander iets over te zeggen vind ik. Objectief hebben jullie gelijk. Maar misschien heeft uniek wel een goede reden om hier toe te geven (en krijgt zij ergerns anders haar zin). Het is geen halszaak natuurlijk en als je weet dat je je partner hier heel gelukkig mee maakt...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:29 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja klopt, maar dat hij dat vindt betekent toch niet dat je het ook moet doen?
/ independent womeeeeeehm
Dat klopt helemaal.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Volgens mij vertelde Uniek gister dat haar vent vind dat het zo moet, hij gaat ook vroeg naar bed als Uniek vroege dienst heeft, dus moet Uniek ook vroeg naar bed als hij vroege dienst heeft..
Wat eng! Je bedoelt die vrouw van het politiebericht toch? Ik vond haar eruitzien als een nette verzorgde vrouw, vraag me af wat er gebeurd isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Hu. Die vrouw op opsporing verzocht lijkt op een vriendin van me die ik al jaren niet heb gezien.Maar kan het me niet voorstellen. Ze heeft3 kleine kinderen.
Ik snap Mr. Uniek ook wel hoor. Vaak doe je iets voor een ander, omdat je dat zelf ook fijn vind als een ander dat voor jou doet, en ga je dat terug verwachten. In dit geval gaat Mr. Uniek met jou mee naar bed als jij vroege dienst heeft, omdat hij denkt dat jij dat fijn vind, en verwacht hij ook dat jij met hem mee gaat, omdat hij dat fijn vind!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:32 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klopt helemaal.
Niks MOET natuurlijk. Hij voelt zich nu aangevallen...
Jij moet toch maandag en dinsdag ook vroeg, ga ik toch ook mee?
Ja, omdat jezelf wil,van mij hoeft het niet, slaap ook wel zonder jou, doe ik met je nachtdienst ook..
Maar ik vind er niks aan zonder jou .
Ik vermaak mij wel
Vind je mij niet lief meer?
Dat heeft er niks mee te maken.
Nou, dus dit is live
meestal, als we samen zijn, gaan we ook tegelijkertijd slapen. Behalve als de Duutser heel veel werk heeft, dan ga ik eerder slapen. Maar goed, tot nu toe zijn we altijd op een plek waar we leven en slapen in de zelfde ruimte, dus dan kan het vaak ook niet anders!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:33 schreef Perruche het volgende:
Ik ga meestal ook tegelijk met m'n vriendje slapen maar ja ik werk en hij niet dus ik heb het voor het zeggen. Maar als ie eerder of later wilt slapen moet ie dat lekker zelf weten heur.
weltrusten!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmm je hebt gelijk Jeager..
Vind het ook nooit erg maar soms is het wel eens gezellig ' savonds, even lekker alleen.
Maar nu gaan wij lekker naar boven, samen knus en warm.. dat is ook fijn
Terusten en lief van jullie!
Fijne avond mooie slankies
Hoezo hoor je wat van je ex dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:38 schreef Perruche het volgende:
Oi oi oi oi steeds als ik weer iets van m'n ex hoor (facebook ofzo) word ik instant blij. Kanslooooooos!
M'n eten is bijna klaarpasta met kleine chorizo balletjes en champignong & knof, afgeblust met witte wijn. Als toetje italiaanse rijstevlaai.
Ik vroeg me al af wanneer iemand 'm zou maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:41 schreef Probability het volgende:
Ik ga altijd tegelijk naar bed maar dat is niet om direct te gaan slapen!!!!!
Ik heb verse cupcakes. Hebben?quote:
Oeh, best wel eigenlijk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, heb er drie op mn linkerbeen, één in mn nek en twee op mn rechterbeen. Bijwerkingen van de medicatie. Tis irritant ><
Verder is alles wel leuk![]()
Kom maar langsquote:
Jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:01 schreef Cocotrimonium het volgende:
Mijn man heeft een nieuwe koosnaam voor me"pukkeltje"
![]()
En hij zingt er liedjes over.
Fijn toch dat je dat* nu mobiel met me kunt delen <3quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Viking84 het volgende:
Bah coco! Vanaf heden zijn spoilers ook op de mobiel te lezen
Een pareltje was:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Viking84 het volgende:
Doe eens vertellen van het liedje coco?
Hij houdt echt van je.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Een pareltje was:
"Pukkeltje, pukkeltjuuuh. Je bent zo lelijk, leeee-lik puuuukeltjuuuuhhhh" x 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |