Nou ze kunnen achteraf stom genoeg blijken te zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Viking84 het volgende:
Natuurlijk is die date van rituals leuk of daten jullie soms met stomme mensen?
Waarom vind jij het zo moeilijk om normaal te eten als je alleen bent?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef sigme het volgende:
Ben met Hond alleen thuis, ik doe maar geen lijstjes van gister en vandaag. Het gaat niet goed.
De aanwezigheid (of juist afwezigheid) van jouw lief is wel heel erg van invloed op je eetgedrag hè? Hoe komt dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef sigme het volgende:
Ben met Hond alleen thuis, ik doe maar geen lijstjes van gister en vandaag. Het gaat niet goed.
Boooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooring.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:02 schreef Rituals het volgende:
Hoe is het met het liefdesleven van de anderen die in de 'ineens'-is-de-relatie-voorbij-bij-behoorlijk-wat-slankies-periode zaten? Bij DaD gaat het goed. Blurred? Ewelina? Waren er nog meer? Het is alweer zo lang geleden
. De tijd gaat snel.
Dan snap ik het eigenlijk nog nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:12 schreef sigme het volgende:
Tsja. Werkontwijkend eten / tekortschieten / weinig zelfdiscipline / suiker.
tuurlijk wel. Waarschijnlijk maak ik nog wel eens m'n overheerlijke groentenschotelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Chicolate het volgende:
[..]
@saraats: ga je ook nog groentes en andere gezonde dingen eten?
Ik had het over vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:13 schreef sararaats het volgende:
[..]
tuurlijk wel. Waarschijnlijk maak ik nog wel eens m'n overheerlijke groentenschotel
por·que·rí·a Feminine - Noun - Singularquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:30 schreef Perruche het volgende:
Ik heb net keiveel boodschappen gedaan. Nou ja, vooral kei duur
Ga zo een taart bakken, soort italiaanse rijstevlaaien vanavond porquerias avond, net roombroodje op, denk pannenkoeken bakken, njam njam!
Boodschappenlijstje:
2x aubergine, tomatenpassata bio, courgette, creme fraiche, roomboter, bio eieren, riso arborio, cantharellen, azijn, 2x wijn, njam njam..
Gokje: restjes avond?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:41 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
por·que·rí·a Feminine - Noun - Singular
Plural: porquerías
filthy thing, filth, mess, crud, scuzz, slatternliness; Synonyms: asquerosidad, suciedad, suciedad extrema, bazofia, escualidez, guarrada, inmundicia, puerqueza; Suciedad, mancha, inmundicia o basura.
piggishness; Synonyms: gorrinada, gorrinería; Suciedad, mancha, inmundicia o basura.
filthy act; Synonyms: cochinada; Acción sucia o indecente; grosería.
crap, unwanted items
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |