Dat snap ikquote:
quote:
Suikerklontjes doen wonderen,... dan ga je op je blote potenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe renschoenen gevonden om rondjes door je hoofd te gaan rennen,d us ik hou het even bij lopen.
quote:
Wel rustig aan doen in mijn hoofd he.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Suikerklontjes doen wonderen,... dan ga je op je blote poten
Licht kluswerk doe ik wel. Groot kluswerk, dan moet de prijs er naar zijn, want dat moet ik laten doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aha. Centrum betaal je ook een stuk voor de voorzieningen. Wat op zich wel fijn is, als je met 5-10 min lopen kan kiezen uit een snackbar, pizzeria, thai etc etc. Meer naar buiten toe zal je iig minder studentenhuizen hebben neem ik aan.
Wil je het onderhoudsvrij kopen of is wat kluswerk ook niet erg?
Say when!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]
Suikerklontjes doen wonderen,... dan ga je op je blote poten
Ben je gewoon rondkijken trouwens of zit je ergens waar je het zat bent en wil je graag verhuizen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Licht kluswerk doe ik wel. Groot kluswerk, dan moet de prijs er naar zijn, want dat moet ik laten doen.
mweh ach.. Valt wel meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is wellicht ook een stukje jezelf pijnigen
o ik bedoel op je teentjes in fluwelen pantoffeltjesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wel rustig aan doen in mijn hoofd he.
Voor jou ben ik nooit bang geweestquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:38 schreef Evie het volgende:
[..]
en dat is niet alleen omdat je bang voor me bent
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef Evie het volgende:
[..]
mweh ach.. Valt wel mee
[..]
o ik bedoel op je teentjes in fluwelen pantoffeltjes
Zit hier perfect, maar kan 1 van mijn hobby's hier niet doen en bovendien is het vrij zonde om elke maand een paar honderd euro weg te gooien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef xFriendx het volgende:
Ben je gewoon rondkijken trouwens of zit je ergens waar je het zat bent en wil je graag verhuizen?
Aha, zit op zich dus geen haast bij, maar als je wat anders vind zou het wel fijn zijn dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zit hier perfect, maar kan 1 van mijn hobby's hier niet doen en bovendien is het vrij zonde om elke maand een paar honderd euro weg te gooien.
Welke hobby dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zit hier perfect, maar kan 1 van mijn hobby's hier niet doen en bovendien is het vrij zonde om elke maand een paar honderd euro weg te gooien.
quote:
Nietes! Diequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:45 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je bent wel heel jaloers hoor.. Je hoort neuken en gelijk..
Exhibitionisme FTW!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nietes! Diewas voor het stomme antwoord. Neuken kun je overal.
Dat is wel waar ja.. Maar als het overal kan, waarom heb ik dat dan alweer even niet gedaan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.. Maar als het overal kan, waarom heb ik dat dan alweer even niet gedaan?waar gaat het mis?
Omdat het wel overal kan, maar niet met elke willekeurige damequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is wel waar ja.. Maar als het overal kan, waarom heb ik dat dan alweer even niet gedaan?waar gaat het mis?
Bij jou natuurlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
In theorie ook met elke willekeurige dame.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omdat het wel overal kan, maar niet met elke willekeurige dame
hoezo, als ze er mee instemtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie ook met elke willekeurige dame.
Alleen word je daarna waarschijnlijk aangeklaagd
Ja, tis niet zo makkelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In theorie ook met elke willekeurige dame.
Alleen word je daarna waarschijnlijk aangeklaagd
Nee totaal niet meer service gericht die bakkers van tegenwoordigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:51 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, tis niet zo makkelijk.
*loopt naar bakker*
'Wat zal het zijn meneer?'
'Nou ehm, een potje neuken met jou, stook die oven maar op'
'Nou was leuk, tot ziens weer heh'
Not gonna happen
Neuken?quote:
Als ik 'dat gaat je niks aan' zeg, is het ook weer zo direct.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:46 schreef missbehavin het volgende:
Welke hobby kan je niet uitvoeren?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik 'dat gaat je niks aan' zeg, is het ook weer zo direct.
Elke keer als ik binnendoor naar huis rij van mijn werk kom ik langs een golfcourse.quote:
Oeh, spannende hobby dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:53 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik 'dat gaat je niks aan' zeg, is het ook weer zo direct.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |