quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heey Kut, stop eens met je gekut!
quote:
Zag gister een wouw.. en een valkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:36 schreef missbehavin het volgende:
Net weer die mooie roofvogel gezien onderweg, hij zit er ongeveer elke keer als ik er langs rij.
Ik weet niet precies wat het er voor een was, maar hij was groot en mooiquote:
Jezus samzz...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Vandaag viel m'n bek overigens ook open... Kwam een Turkse familie binnen (of iets wat erop leek) met een doos met daarin een Vlaamse Gaai. Prachtige vogel. Hij was door een kat gegrepen en ze hoopten dat het dier hier gered kon worden.
Nooit geweten dat dat soort mensen ook dierenvriend kunnen zijn
Dat soort mensen...Sammz toch!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Vandaag viel m'n bek overigens ook open... Kwam een Turkse familie binnen (of iets wat erop leek) met een doos met daarin een Vlaamse Gaai. Prachtige vogel. Hij was door een kat gegrepen en ze hoopten dat het dier hier gered kon worden.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Je vind het in ieder geval nog wel gewoon mensenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Haha opzoeken dan!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat het er voor een was, maar hij was groot en mooi![]()
* missbehavin vindt roofvogels geweldig
quote:
Ja, ik heb ze nog nooit erkend als dierenvrienden. Heel slecht van mij, dat geef ik toe.quote:
Ja, dat klinkt achteraf wel heel stomquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat soort mensen...Sammz toch!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:41 schreef Kreator het volgende:
Samzz heeft gewoon gelijk. Maar ze verwart turken met negers. Negers boeit het echt geen ene flikker hoe het met een dier gaat.
Nee, het waren echt Turken of Marokkanen. Geen negers, die heb ik hier nog nooit gezien.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:41 schreef Kreator het volgende:
Samzz heeft gewoon gelijk. Maar ze verwart turken met negers. Negers boeit het echt geen ene flikker hoe het met een dier gaat.
Wel met een slotje erop.quote:
Dat beest was te klein om een stoofpotje van te maken ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:39 schreef Samzz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |