Haal die G maar weg.quote:
Zie mijn reactie naar Peuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk weet je gewoon niet beter.
Ja, van achter glas heb ik ook heel veel gezienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schijt aan regels, Peu
[..]
Ach, ik heb meer van Nederland gezien dan de gemiddelde Nederlander.
Dat moet ook wel voor dat jij bij beschaving bent moet je eerst half Nederland doorreizen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schijt aan regels, Peu
[..]
Ach, ik heb meer van Nederland gezien dan de gemiddelde Nederlander.
Wie heeft het over achter glas?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, van achter glas heb ik ook heel veel gezienwonen is anders
Je moet jezelf niet vergelijken met de gemiddelde Nederlander. De gemiddelde Nederlander woont in Almere. Geen enkele reden om trots te zijn als je daar van afwijkt.quote:
Juist.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet vergelijken met de gemiddelde Nederlander. De gemiddelde Nederlander woont in Almere. Geen enkele reden om trots te zijn als je daar van afwijkt.
De luxe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
Juist.
Ach, ik ben gelukkig in m'n achterstandswijk, in het vrijstaande huis met oprit en tuin waar ik nu woon.
Ieder z'n meugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De luxe.toen ik zo oud was als jij had ik een kamertje van 12m2 op 25-hoog in Singapore.
Gaafquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De luxe.toen ik zo oud was als jij had ik een kamertje van 12m2 op 25-hoog in Singapore.
Ik vind de tweede leuker, maar dat kan door de inrichting komen. En plat dak, da's wel minder.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Hm.
Beide wel leuk.
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-7/fotos/#foto-1
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-28/fotos/#foto-1
Absoluut!quote:
Ja ook qua locatie. Alleen zit er volgens mij een school naast en ik vind het maar niks dat de stoep tegen de voorruit aanzit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind de tweede leuker, maar dat kan door de inrichting komen. En plat dak, da's wel minder.
Naast een school wil je niet zitten...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ook qua locatie. Alleen zit er volgens mij een school naast en ik vind het maar niks dat de stoep tegen de voorruit aanzit.
die 2e is toffer, vooral met zo'n buitengrille/keuken erbijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:19 schreef Kreator het volgende:
Hm.
Beide wel leuk.
http://www.funda.nl/koop/(...)raat-7/fotos/#foto-1
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-28/fotos/#foto-1
Nee. Ander leuk huis was naast een studentenhuis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Naast een school wil je niet zitten...
Dat is wel rot ja, al hoeft naast een studentenhuis geen probleem te zijn, ligt helemaal aan het huis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Ander leuk huis was naast een studentenhuis.. Tis gewoon lastig om wat moois te vinden in de buurt hier, als je ook niet in een flat/appartement wil.
2 onder 1 kap, slecht onderhouden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel rot ja, al hoeft naast een studentenhuis geen probleem te zijn, ligt helemaal aan het huis.
Zijn die locaties allemaal richting centrum zo te zien? (ken Enschede niet, misschien een optie om morgen te doen met mn Kruidvat treinkaartjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee. Ander leuk huis was naast een studentenhuis.. Tis gewoon lastig om wat moois te vinden in de buurt hier, als je ook niet in een flat/appartement wil.
Dat is niet fijn, al doelde ik voornamelijk op de bewoners, maar als de verhuurder t niet onderhoudt, is dat erg klote.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
2 onder 1 kap, slecht onderhouden.
Ik woon nu in het centrum-centrum. Ik hoef niet persé in de rust. Misschien ooit. Als het maar niet te kansloos is naast een school of een studentenhuis. Met een koophuis heb ik toch wel wat eisen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:27 schreef xFriendx het volgende:
Zijn die locaties allemaal richting centrum zo te zien? (ken Enschede niet, misschien een optie om morgen te doen met mn Kruidvat treinkaartje)
Meer naar buiten is het vaak wat rustiger lijkt me, maar je moet dat wel willen natuurlijk.
Oh, de Prinsenschool zit er direct naast? Verschrikkelijk, die kledders en oudersquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja ook qua locatie. Alleen zit er volgens mij een school naast en ik vind het maar niks dat de stoep tegen de voorruit aanzit.
Aha. Centrum betaal je ook een stuk voor de voorzieningen. Wat op zich wel fijn is, als je met 5-10 min lopen kan kiezen uit een snackbar, pizzeria, thai etc etc. Meer naar buiten toe zal je iig minder studentenhuizen hebben neem ik aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:28 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik woon nu in het centrum-centrum. Ik hoef niet persé in de rust. Misschien ooit. Als het maar niet te kansloos is naast een school of een studentenhuis. Met een koophuis heb ik toch wel wat eisen.
Mja, dat is alleen relevant als je vaak buiten de deur eet of vaak bestelt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Aha. Centrum betaal je ook een stuk voor de voorzieningen. Wat op zich wel fijn is, als je met 5-10 min lopen kan kiezen uit een snackbar, pizzeria, thai etc etc. Meer naar buiten toe zal je iig minder studentenhuizen hebben neem ik aan.
Wil je het onderhoudsvrij kopen of is wat kluswerk ook niet erg?
Puik werk Samzz!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Tekening is net opgehaald, helemaal goedgekeurd
Ja idd, plus overal auto's tig keer per dag, als het grut heen en weer gebracht wordt..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, de Prinsenschool zit er direct naast? Verschrikkelijk, die kledders en ouders
En de stoep tegen de voorruit is niet ideaal... Dat ene huis dan, waar dat brakke stuk grond naast ligt?
quote:
Oh, idd! Ik woon ook redelijk dicht bij een school en heb zelfs last van bijna-aanrijdingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, plus overal auto's tig keer per dag, als het grut heen en weer gebracht wordt..
Nee hoor, ik heb zequote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
keuze is overrateden dan zit je niet alleen. Wel tof dat je t niet erg vind om in een van mn hokjes te zitten, misschien dat ik je toch laat kiezen als ik er bij mag.
[..]en nu heb ik ze.
quote:
Tssk, die mannen die denken dat ze ineens van hen zijn.quote:
mogen wij niet meer dromen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tssk, die mannen die denken dat ze ineens van hen zijn.
Daarom moet ik er dus niet in de buurt wonen, ik wordt heel irritant. Dat heb ik al met de lesauto's die bij mn ouders voor de deur altijd achteruit indraaien oefenenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja idd, plus overal auto's tig keer per dag, als het grut heen en weer gebracht wordt..
Dromen mag altijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:35 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mogen wij niet meer dromen?
bruikleen dan?quote:
Haha goed zo Evie, hij bindt al in..quote:
Heb nog geen nieuwe renschoenen gevonden om rondjes door je hoofd te gaan rennen,d us ik hou het even bij lopen.quote:
wil Evie te vriend houdenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Haha goed zo Evie, hij bindt al in..
Steady as he goesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe renschoenen gevonden om rondjes door je hoofd te gaan rennen,d us ik hou het even bij lopen.
Dat snap ikquote:
quote:
Suikerklontjes doen wonderen,... dan ga je op je blote potenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Heb nog geen nieuwe renschoenen gevonden om rondjes door je hoofd te gaan rennen,d us ik hou het even bij lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |