dan nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:19 schreef Desunoto het volgende:
Als ik daarin een spookpaard wil zien en flink m'n best doe, dan pas zie ik het.
quote:'Come!' And I looked up and saw a horse whose color was pale green like a corpse. And Death was the name of its rider, who was followed around by the grave. They were given authority over one-fourth of the earth, to kill with the sword and famine and disease and wild animals." Revelation 6:7-8.
Jezus zou terugkomen in mei ergens...quote:
Blue Beam is inderdaad waar ik ook steeds meer aan denk laatste tijd, ook als je kijkt naar alle natuurgeweld etc. we worden gewoon ergens klaar voor gestoomd.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef Ticker het volgende:
Ik weet niet.. in samenloop met het ufo filmpje israel, voel ik een Operation Blue Beam aankomen..
Zoals we weten is televisie manipulatie de grootste en meest makkelijk manier om mensen aan het denken te zetten.. wat dus als we hologrammen hebben?
Het gaat er wel op lijken idd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Blue Beam is inderdaad waar ik ook steeds meer aan denk laatste tijd, ook als je kijkt naar alle natuurgeweld etc. we worden gewoon ergens klaar voor gestoomd.....
Net even ingelezen wat Project Blue Beam is. Deze beelden passen inderdaad goed bij die theorie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef Ticker het volgende:
Ik weet niet.. in samenloop met het ufo filmpje israel, voel ik een Operation Blue Beam aankomen..
Zoals we weten is televisie manipulatie de grootste en meest makkelijk manier om mensen aan het denken te zetten.. wat dus als we hologrammen hebben?
Pleur er een eng muziekje onder en men gelooft alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
Het lijkt ook alsof, vlak voor hij uit beeld gaat, het paard omhoogschuift?quote:
Het blijft vreemd ja. Je kunt er bijna niet onderuit om een ruiter te zien op een paard met een gewaad aan. Maar ik kan met mijn rationeel verstand er niet bijkomen dat een bijbelprofetie in vervulling gaat in enkele seconden van een opname tijdens een rel in Egypte van Euronews.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Het lijkt ook alsof, vlak voor hij uit beeld gaat, het paard omhoogschuift?
Apart filmpje hoor, in meerdere opzichten
quote:
Dat heb ik dus ook.. het zal heus wel reflectie zijn hoor.. maar tochquote:Op maandag 7 februari 2011 14:31 schreef poldergeist het volgende:
Maar het is natuurlijk absurd om hier letterlijk een bijbelvoorspelling in te zien, terwijl mijn geest kennenlijk ook voor de gek wordt gehouden.
Jij let goed op, die 3 orbs had ik nog niet gezienquote:Op maandag 7 februari 2011 15:18 schreef Plugin het volgende:
Wat ook apart is als je goed kijkt (nog ff het fimpje weer gepost hieronder) dan zie je achter het paard 3 orbs (vooral ook omdat het paard gevolgd wordt door 'hades'/de dood/doden', wel apart..
En hier was een zwart paard te zien? (vanaf 0.08 bij de zijlijn):
Wat dus ook de aanname van reflectie sterk maaktquote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef Loppe het volgende:
omstanders lijken het paard niet te zien
Het lijkt mij te druk om toevallig maar 1 paard met berijder te reflecteren zonder mensen ernaast of iets anders .quote:Op maandag 7 februari 2011 17:51 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat dus ook de aanname van reflectie sterk maakt
Lijkt mij opzich logisch dat je het alleen op een afstand ziet, het is net als met een wolk, als je erin zit zie je niks van de wolk, enkel wat mist..quote:Op maandag 7 februari 2011 16:21 schreef Loppe het volgende:
omstanders lijken het paard niet te zien
Blijf anders even in ONZ.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:34 schreef markxx1985 het volgende:
tis zo enso een spook ma kan ook spook van ene koe zjin lol:P
Meest logische optie. Maar waarom, en door wie?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:01 schreef mousy31 het volgende:
Ik vind dat het erin gemonteerd lijkt.
Ik weet net zoveel als jij, dus ja t waarom moet je me niet vragenquote:Op woensdag 9 februari 2011 04:21 schreef truepositive het volgende:
[..]
Meest logische optie. Maar waarom, en door wie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |