dan nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:19 schreef Desunoto het volgende:
Als ik daarin een spookpaard wil zien en flink m'n best doe, dan pas zie ik het.
quote:'Come!' And I looked up and saw a horse whose color was pale green like a corpse. And Death was the name of its rider, who was followed around by the grave. They were given authority over one-fourth of the earth, to kill with the sword and famine and disease and wild animals." Revelation 6:7-8.
Jezus zou terugkomen in mei ergens...quote:
Blue Beam is inderdaad waar ik ook steeds meer aan denk laatste tijd, ook als je kijkt naar alle natuurgeweld etc. we worden gewoon ergens klaar voor gestoomd.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef Ticker het volgende:
Ik weet niet.. in samenloop met het ufo filmpje israel, voel ik een Operation Blue Beam aankomen..
Zoals we weten is televisie manipulatie de grootste en meest makkelijk manier om mensen aan het denken te zetten.. wat dus als we hologrammen hebben?
Het gaat er wel op lijken idd.quote:Op zondag 6 februari 2011 22:49 schreef ender_xenocide het volgende:
[..]
Blue Beam is inderdaad waar ik ook steeds meer aan denk laatste tijd, ook als je kijkt naar alle natuurgeweld etc. we worden gewoon ergens klaar voor gestoomd.....
Net even ingelezen wat Project Blue Beam is. Deze beelden passen inderdaad goed bij die theorie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef Ticker het volgende:
Ik weet niet.. in samenloop met het ufo filmpje israel, voel ik een Operation Blue Beam aankomen..
Zoals we weten is televisie manipulatie de grootste en meest makkelijk manier om mensen aan het denken te zetten.. wat dus als we hologrammen hebben?
Pleur er een eng muziekje onder en men gelooft alles.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |