Leuk he?quote:
Jammer dat de FP niet meer wordt geupdate.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Floxxx het volgende:
Heeft iemand een samenvatting van de dag tot nu toe voor me?
'gemiddeld' graad of 30quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef Toverheks het volgende:
de hele wereld kijkt mee, dus denk dat hogerhand nu wel gaat ingrijpen...........
mazzel dat het nog niet echt zomer is, hoeveel graden wordt het normaal in de zomer daarzo??? weet iemand dat
Die revolutie heeft een verbroederend effectquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef ellevehC86 het volgende:
Dit topic heeft echt een verbroederend effect
Idd, Raistlin en RvLaaak laten het erg afweten nu, jammerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef -jos- het volgende:
[..]
Jammer dat de FP niet meer wordt geupdate.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:04 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Die revolutie heeft een verbroederend effect
Vreedzame protesten zullen niks meer gaan uithalen. Ook al zouden alle demonstranten nu naar huis gaan en hun (normale ) leven weer oppakken. Veel mensen zullen naar aanleiding van de afgelopen demonstraties verdwijnen vermoord worden zonder dat de camera er boven op zit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet gebeurt na al die vreedzame dagen.
Ik weet niet of ik echt wat heb bijgedragen aan dit topic. Heb in ieder geval mijn best gedaan. Maar tof dat je dat zegt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Zixon het volgende:
Ik heb in de afgelopen 7 jaar dat ik op FOK! mee lees nooit de behoefte gehad om iets te posten maar ik vind het nu toch wel een mooi moment om iedereen die hier de afgelopen 11 dagen iets aan deze reeks heeft bijgedragen ontzettend te bedanken voor alle updates, daar waar de Nederlandse media het (vooral in het begin) het liet afweten.
Bedankt
quote:Regime spies and agents who ignite defeatism in #tahrir. So the knives and camels didn't work and they're trying this. #jan25 #egypt
quote:#tahrir square is a little like cairo jazz club. It's easier to go in if you're a couple. #jan25
Dat is mijn angst ook, de demonstranten moeten na evt opruiming echt direct het vliegtuig opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:05 schreef theNull het volgende:
[..]
Vreedzame protesten zullen niks meer gaan uithalen. Ook al zouden alle demonstranten nu naar huis gaan en hun (normale ) leven weer oppakken. Veel mensen zullen naar aanleiding van de afgelopen demonstraties verdwijnen vermoord worden zonder dat de camera er boven op zit.
Ze hadden gister naar mijn mening ook moet doorzetten en de March naar het paleis moeten lopen.
Doden vallen er toch, en moesten ze vallen,liever dan, dan het allemaal voor niks is.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:03 schreef Toverheks het volgende:
de hele wereld kijkt mee, dus denk dat hogerhand nu wel gaat ingrijpen...........
mazzel dat het nog niet echt zomer is, hoeveel graden wordt het normaal in de zomer daarzo??? weet iemand dat
Overal staan camera's. Als ze iets flikken ziet heel de wereld het.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:08 schreef StateOfMind het volgende:
alnitak250 Army tried to remove the barricades at #tahrir square. Protesters were preventing them from doing so #jan25 #egypt 1 minute ago via web
Ben benieuwd hoelang het leger deze tegenwerking nog gaat pikken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |