ja dus is netjes gevraagd door een leger meneer hahaha echt he denken ze daar op hogerhand dat het zo is opgelost, ze blijven en gaan dus niet weg zegt mevrouw aan de telefoonquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ja, en het mensenaantal is toch verdubbelt zegt de dame aan de telefoon.
Lijkt echt net zo'n TROS-festival. Ze zingen en dan als het liedje is afgelopen allemaal zingen. Net als bij een voetbalwedstrijd als de volksliederen zijn gespeeld en het fluiten los is gebarsten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:53 schreef Dekatria het volgende:
Chants van het volkslied en "We will not leave" @ Tahrir na toespraak van legerdinges
Je kan je afvragen of dat ze bij het paleis succes zouden hebben gehad, als je toch al redelijk zeker weet dat je riching je dood loopt. Het plan met D-Day zal wel geweest zijn om naar het paleis te gaan, maar ik kan me voorstellen dat je je bedenkt na al het gebruikte geweld, en de berichten over het ford dat ze van het paleis hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat zou wel de manier geweest zijn om het regime en Mubarak in 1 keer omver te gooien, zonder compromissen.
Qua aantallen zouden ze het uiteindelijk ook wel gewonnen hebben. Maar punt is wel dat er ontzettend veel doden zouden zijn gevallen en niemand wil natuurlijk tot die groep gaan behoren.
Maar goed, gisteren was aangekondigd als D-Day en dat insinueert wel het een en ander natuurlijk. Als er vervolgens dan helemaal niks gebeurt en als er ultimatums aflopen zonder gevolgen dan geeft dit natuurlijk een slap signaal af aan Mubarak.
quote:justimage 100s of protesters from Suez, who led a massive revoltvery little media coverage, have joined Tahrir demo. #jan25 #Egypt
half a minute ago via Tweetie for Mac
Of de top beschouwd dit als een waarschuwing en dat het de bevolkings eigen schuld is wanneer er straks ingrijpen volgt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dus is netjes gevraagd door een leger meneer hahaha echt he denken ze daar op hogerhand dat het zo is opgelost, ze blijven en gaan dus niet weg zegt mevrouw aan de telefoon
quote:SultanAlQassemi US Cable on Genral Tantawi "This incompetent defense minister" is "running the military into the ground" & called him "Mubarak's poodle"
less than a minute ago via web
Bloedarrogant dat ze van hogeraf zoiets lijken te hebben van "Jaajaa, jullie hebben je kampeerfuifje gehad, leukleuk, en nu weer oprotten en gehoorzamen"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:57 schreef schommelstoel het volgende:
Dat mensen van hogeraf (leger en dergelijke) willen dat ze weer terug gaan naar het dagelijkse leven.
Mensen op het plein en die er heen gaan beseffen het eigenlijk ook wel verteld ze.
Teken van wanhoop, ze weten niet meer wat ze er mee aan moeten??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bloedarrogant dat ze van hogeraf zoiets lijken te hebben van "Jaajaa, jullie hebben je kampeerfuifje gehad, leukleuk, en nu weer oprotten en gehoorzamen"
quote:100s of protesters from Suez, who led a massive revolt with very little media coverage, have joined Tahrir demo. #jan25 #Egypt
Laten we hopen dat het niet gebeurt na al die vreedzame dagen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef ellevehC86 het volgende:
we zullen zien, die gasten zijn volgens mij zo gedreven dat ze zelfs tegen het leger vechten als het moet, en dat wil niemand
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 02:02 schreef Zixon het volgende:
Ik heb in de afgelopen 7 jaar dat ik op FOK! mee lees nooit de behoefte gehad om iets te posten maar ik vind het nu toch wel een mooi moment om iedereen die hier de afgelopen 11 dagen iets aan deze reeks heeft bijgedragen ontzettend te bedanken voor alle updates, daar waar de Nederlandse media het (vooral in het begin) het liet afweten.
Bedankt
Je zou normaal gesproken denken dat het leger het niet kan maken om in te grijpen ivm een bloedbad, niet alleen op dit plein maar ook op die tientallen andere plaatsen waar soms tienduizenden mensen op de been zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:01 schreef ellevehC86 het volgende:
we zullen zien, die gasten zijn volgens mij zo gedreven dat ze zelfs tegen het leger vechten als het moet, en dat wil niemand
Respect voor het volkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Bloedarrogant dat ze van hogeraf zoiets lijken te hebben van "Jaajaa, jullie hebben je kampeerfuifje gehad, leukleuk, en nu weer oprotten en gehoorzamen"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |