Daviantart goeie site.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef RenRen- het volgende:
Voor de websites, logo's, huisstijlen, banners, animaties, typografische illustraties, lettertypes, etc...
Want dat is ook creativiteit.
Uh. Oke. Ik bedoel dat users hier hun creaties kunnen posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef ter1983 het volgende:
[..]
Daviantart goeie site.
Ik ben ook wel eens bezig met photoshop.
Mijn vriend is helemaal gek van.
Hij heeft daar ook een profile.
En maakt zo nu en dan ook covers voor artiesten.
Photoshop is er verslavend en er leuk.
Oh zo stupid van mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uh. Oke. Ik bedoel dat users hier hun creaties kunnen posten.
Ach, die kans heb je op DA ook, of als je je tekeningen post. Het enige wat ik dan kan adviseren, als je daar bang voor bent, is om een watermerk aan te brengen op je werk,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef ter1983 het volgende:
[..]
Oh zo stupid van mij.
Hoe stel je dom voor op forum![]()
Maar leuk idee van je![]()
Maar gaan andere geen gebruik maken dan van je werk???
Is wel het idee! En andere dingen die eraan gerelateerd zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus we mogen hier websites plaatsen die we gemaakt hebben?
Ja maar als ik al water merken uit een design kan halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ach, die kans heb je op DA ook, of als je je tekeningen post. Het enige wat ik dan kan adviseren, als je daar bang voor bent, is om een watermerk aan te brengen op je werk,
Tsja, dan zou je niets meer kunnen posten, uitbrengen of online gooien. Als men je shit wil jatten, doen ze het toch wel, watermerk of niet,quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef ter1983 het volgende:
[..]
Ja maar als ik al water merken uit een design kan halen.
Waarom zou een andere photoshopper het dan niet doen??
Lijkt mij te druk voor een interface, maar het ziet er wel heel gaaf uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Hukkie het volgende:
Een oudje, ooit gemaakt als interface voor mn site. Maar bleek niet echt handig.
[ afbeelding ]
Het was een interface voor mn tattoo-site. Alle bolletjes aan de buitenkant waren rolloverbuttons met de gangbare zaken. Galleries, home, contact enzo. Door een gebrek aan tekst en duidelijkheid van waar je nou op moest klikken om iets te zien, werd het een tikje onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef RenRen- het volgende:
Lijkt mij te druk voor een interface, maar het ziet er wel heel gaaf uitWaar liep je tegenaan dan?
"Crazy but friendly"?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Crientj het volgende:
Hmm, leuk topic!
Een website waarop ik trots ben. Mn eigen portfolio.. Ondanks dat ik m wel enorm moet aanpassenHelp, tijdgebrek.
[ afbeelding ]
Is het misschien een idee om visitekaartjes te maken met puur de naam op de voorkant en er dan een draadje erdoorheen te naaien? (en op de achterkant natuurlijk de contactinformatie)quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:21 schreef Koopsie het volgende:
[ afbeelding ]
ideetje voor visitekaartje ( kwaliteit gaat wel achteruit na upload )
Sowieso wat gekke zinnen. "If you like my work, don't hesitate and use the contactform."quote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef nietzman het volgende:
[..]
"Crazy but friendly"?
Is dat het Engelandse "Lekker gek?".
Wil je dat met jQuery mobile gaan doen? Je mock-up ziet er cool uit!quote:Op woensdag 23 november 2011 13:25 schreef -Datdus- het volgende:
Dit topic verdient een kick.
Ik was laatst bezig met een concept voor fok! mobile. Ik zoek alleen nog iemand die een proof of concept kan maken zodat fok! het ook echt gaat uitvoeren.![]()
Topic is hier te lezen:
[FO] De mobiele layout en mijn idee
één van de voorbeelden:
[ afbeelding ]
mockup
[ afbeelding ]
Daar zat ik wel aan te denken ja. Ik heb alleen te weinig kennis van javascript/jquery om dat voor elkaar te krijgen.quote:Op woensdag 23 november 2011 14:33 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wil je dat met jQuery mobile gaan doen? Je mock-up ziet er cool uit!
[ afbeelding ]quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:43 schreef lkb9000 het volgende:
Wat willekeurig grafisch werk van mij om het topic wat leven in te blazen
Ik denk niet dat dit het topic is om te bedelen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 09:27 schreef MrNiles het volgende:
is er iemand hier met photoshop skills die voor mij een achtergrond voor een website kan maken.
Ik heb een voorbeeld hoe het ongeveer moet worden, maar dan natuurlijk weer net even anders
Omdat het voor een klein muziekclubje is kan ik niet meer bieden dan eeuwige roem op onze site
pm/dm me maar als je interesse hebt
Precies. En ergens anders op FOK! eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit het topic is om te bedelen.
Jij de website van Paradigm ook gemaakt?quote:Op woensdag 29 februari 2012 03:43 schreef lkb9000 het volgende:
Wat willekeurig grafisch werk van mij om het topic wat leven in te blazen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yupquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Jij de website van Paradigm ook gemaakt?
Nicequote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef lkb9000 het volgende:
https://vimeo.com/40540078
Timelapse van een aantal uur lettertype ontwerpen
Wauwquote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef lkb9000 het volgende:
Nogmaals:quote:Op zondag 3 juni 2012 20:12 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Thanks
Nummertje drie:
https://vimeo.com/43341235
quote:
De laatstequote:Op zaterdag 4 augustus 2012 17:50 schreef female81 het volgende:
Een poging om (voor de slideshow op m'n site) het ultieme clichématige begin jaren 90-plaatje te maken, als een soort van reclame voor m'n stream:
[ afbeelding ]
...met behulp van een cartoon die ik jaren terug ooit eens gemaakt heb (wel een beetje bijgewerkt), en deze oldie.
[ afbeelding ]
Die achtergrond met die platenhoezen is ook nieuw, trouwens.
Succes! Leuk idee, maar extreem tijdrovend!quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:00 schreef Trini-Kwan het volgende:
Ik ben nog steeds bezig met mijn Breda in pixels project.
Ik zit nu op 75 uurHIERRRRrrr
Ik weet eigenlijk nog niet wat ik er mee ga doen. Wellicht kan ik er uiteindelijk informatie van Breda in verwerken. Dat het een grote map word waar je op zaken kan klikken en meer info krijgt wat daar in werkelijkheid zit o.i.d. Of misschien kan ik het verkopen als poster voor een of anders Breda's event.
Afbeelding doet het niet.quote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef Unmountable het volgende:
[ afbeelding ]
Ontwerpje voor open dagen van mijn school!
omgquote:Op donderdag 26 september 2013 09:58 schreef Unmountable het volgende:
[ afbeelding ]
Ontwerpje voor open dagen van mijn school!
Vet!quote:Op woensdag 18 april 2012 00:13 schreef lkb9000 het volgende:
Late reactie: Jaquote:
Thanks!quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef Vluuks het volgende:
Ziet er goed uit! Ben zelf alleen niet helemaal weg van het blauw als kleuraccent, maar zou nu ook niet weten wat voor kleur wel zou staan haha.
Die opendag poster (?) is ook vet trouwens, die waaiervormen zijn echt tof.
Van unmountablequote:Op maandag 14 oktober 2013 06:36 schreef very het volgende:
[..]
Thanks!
Blauw is mijn vaste accentkleur, dus daar ben ik (naar tevredenheid) aan gebonden
En opendag poster? Waaiervormen? Lolwut? Ik weet niet zo goed wat je bedoelt
Die kleurenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef lkb9000 het volgende:
Een website voor een band
[ [url=http://farm6.staticflickr.com/5515/10560383075_01bf7549f7_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
http://www.makebelieveband.com/
Erg goed vormgegeven!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:51 schreef lkb9000 het volgende:
Een website voor een band
[ [url=http://farm6.staticflickr.com/5515/10560383075_01bf7549f7_z.jpg]afbeelding ]
[/url]
http://www.makebelieveband.com/
Dankjewelquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die kleurenZiet er tof uit!
Heel erg bedankt! Mijn eigen site moet weer eens geupdate worden, weer veel gedaan dit jaarquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 22:07 schreef SiennaForrest het volgende:
[..]
Erg goed vormgegeven!
Ik heb ook je portfolio gezien via je website, ben zeer onder de indruk van je grafische kunsten, complimenten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |