Daviantart goeie site.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef RenRen- het volgende:
Voor de websites, logo's, huisstijlen, banners, animaties, typografische illustraties, lettertypes, etc...
Want dat is ook creativiteit.
Uh. Oke. Ik bedoel dat users hier hun creaties kunnen posten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef ter1983 het volgende:
[..]
Daviantart goeie site.
Ik ben ook wel eens bezig met photoshop.
Mijn vriend is helemaal gek van.
Hij heeft daar ook een profile.
En maakt zo nu en dan ook covers voor artiesten.
Photoshop is er verslavend en er leuk.
Oh zo stupid van mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Uh. Oke. Ik bedoel dat users hier hun creaties kunnen posten.
Ach, die kans heb je op DA ook, of als je je tekeningen post. Het enige wat ik dan kan adviseren, als je daar bang voor bent, is om een watermerk aan te brengen op je werk,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef ter1983 het volgende:
[..]
Oh zo stupid van mij.
Hoe stel je dom voor op forum![]()
Maar leuk idee van je![]()
Maar gaan andere geen gebruik maken dan van je werk???
Is wel het idee! En andere dingen die eraan gerelateerd zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus we mogen hier websites plaatsen die we gemaakt hebben?
Ja maar als ik al water merken uit een design kan halen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ach, die kans heb je op DA ook, of als je je tekeningen post. Het enige wat ik dan kan adviseren, als je daar bang voor bent, is om een watermerk aan te brengen op je werk,
Tsja, dan zou je niets meer kunnen posten, uitbrengen of online gooien. Als men je shit wil jatten, doen ze het toch wel, watermerk of niet,quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef ter1983 het volgende:
[..]
Ja maar als ik al water merken uit een design kan halen.
Waarom zou een andere photoshopper het dan niet doen??
Lijkt mij te druk voor een interface, maar het ziet er wel heel gaaf uitquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Hukkie het volgende:
Een oudje, ooit gemaakt als interface voor mn site. Maar bleek niet echt handig.
[ afbeelding ]
Het was een interface voor mn tattoo-site. Alle bolletjes aan de buitenkant waren rolloverbuttons met de gangbare zaken. Galleries, home, contact enzo. Door een gebrek aan tekst en duidelijkheid van waar je nou op moest klikken om iets te zien, werd het een tikje onoverzichtelijk.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef RenRen- het volgende:
Lijkt mij te druk voor een interface, maar het ziet er wel heel gaaf uitWaar liep je tegenaan dan?
"Crazy but friendly"?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Crientj het volgende:
Hmm, leuk topic!
Een website waarop ik trots ben. Mn eigen portfolio.. Ondanks dat ik m wel enorm moet aanpassenHelp, tijdgebrek.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |