abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92369757
Voor de websites, logo's, huisstijlen, banners, animaties, typografische illustraties, lettertypes, etc...
Want dat is ook creativiteit O+.
pi_92369800
Leuk.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_92370067
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef RenRen- het volgende:
Voor de websites, logo's, huisstijlen, banners, animaties, typografische illustraties, lettertypes, etc...
Want dat is ook creativiteit O+.
Daviantart goeie site.
Ik ben ook wel eens bezig met photoshop.
Mijn vriend is helemaal gek van.
Hij heeft daar ook een profile.
En maakt zo nu en dan ook covers voor artiesten.
Photoshop is er verslavend en erg leuk.
pi_92370144
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef ter1983 het volgende:

[..]

Daviantart goeie site.
Ik ben ook wel eens bezig met photoshop.
Mijn vriend is helemaal gek van.
Hij heeft daar ook een profile.
En maakt zo nu en dan ook covers voor artiesten.
Photoshop is er verslavend en er leuk.
Uh. Oke. Ik bedoel dat users hier hun creaties kunnen posten.
pi_92370279
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:34 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Uh. Oke. Ik bedoel dat users hier hun creaties kunnen posten.
Oh zo stupid van mij.
Hoe stel je dom voor op forum :P
Maar leuk idee van je ;)
Maar gaan andere geen gebruik maken dan van je werk???
pi_92370339
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:39 schreef ter1983 het volgende:

[..]

Oh zo stupid van mij.
Hoe stel je dom voor op forum :P
Maar leuk idee van je ;)
Maar gaan andere geen gebruik maken dan van je werk???
Ach, die kans heb je op DA ook, of als je je tekeningen post. Het enige wat ik dan kan adviseren, als je daar bang voor bent, is om een watermerk aan te brengen op je werk,
pi_92370622
Dus we mogen hier websites plaatsen die we gemaakt hebben?
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_92377391
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Dus we mogen hier websites plaatsen die we gemaakt hebben?
Is wel het idee! En andere dingen die eraan gerelateerd zijn O+
pi_92410626
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 14:40 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Ach, die kans heb je op DA ook, of als je je tekeningen post. Het enige wat ik dan kan adviseren, als je daar bang voor bent, is om een watermerk aan te brengen op je werk,
Ja maar als ik al water merken uit een design kan halen.
Waarom zou een andere photoshopper het dan niet doen??
pi_92413083
quote:
1s.gif Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef ter1983 het volgende:

[..]

Ja maar als ik al water merken uit een design kan halen.
Waarom zou een andere photoshopper het dan niet doen??
Tsja, dan zou je niets meer kunnen posten, uitbrengen of online gooien. Als men je shit wil jatten, doen ze het toch wel, watermerk of niet,
pi_92847018
*kickje*

Het blijft wat stilletjes hier. Zal ik maar beginnen dan (onder het motto 'als er één schaap over dam is volgen er meer'), hoewel ik de hele boel ook al in 'digital art' geplaatst heb?

M'n huidige site:

Terug in de tijd (waarschuwing: zeer groot bestand en veel horizontaal scrollen):

http://www.wwzapper.com/lookingback.png

-------------

Eigenlijk is dit topic niet heel anders dan het digital art-topic. Hoewel ik de indruk heb dat de nadruk dáár meer op tekenen en photoshoppen ligt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2011 23:31:23 ]
pi_92858728
Ik vind webdesign geen art, en dat bedoel ik niet gemeen. Je hangt het niet aan de muur, maar het kan wel heel mooi zijn, dus vind ik dat het een apart plekje verdient, waarbij het meer tot zijn recht komt. Daarom is dit topic heel anders.

Webdesign en grafisch (dus echt alleen de text) is iets heel anders dan illustreren en digitaal schilderen/tekenen en dergelijken. Echt bijna een wereld van verschil.

Leuk dat je post O+ Ik vind dat lettertype bij "Go to home" leuk.
pi_92860628
Je hebt gelijk, maar ik dacht in eerste instantie dat dat het enige topic was waar ik zoiets mogelijk zou kunnen posten (had er al wel m'n twijfels geuit of je het wel als 'art' zou kunnen beschouwen). In dit subforum ligt de nadruk nogal op gefröbel met kraaltjes en papiertjes en zo.

Het font is trouwens 'Toonish', leuk dat je het mooi vindt. :) Ik heb 'achter de schermen' ook andere fonts uitgeprobeerd, maar krijg deze maar niet van me afgeschudt, op de uiteindelijke ontwerpen keert het steeds terug. Op de een of andere manier klopt het.

-------------------------------

En dan de hele batterij aan cd-hoesjes die ik in het andere topic al geplaatst had ook maar hier, omdat ik in herhaling val nu slechts als link:

(Deels zo goed al volledig eigen producties, deels mengelmoesjes van eigen tekenwerk met werk van anderen. Maar dat is dtp-achtig werk al snel.)

http://www.wwzapper.com/pics2/cds1.jpg
http://www.wwzapper.com/pics2/cds2.jpg
http://www.wwzapper.com/pics2/cds3.jpg
http://www.wwzapper.com/pics2/cds4.jpg
http://www.wwzapper.com/pics2/cds5.jpg
http://www.wwzapper.com/pics2/cds6.jpg
http://www.wwzapper.com/pics2/cds7.jpg
http://www.wwzapper.com/pics2/cds8.jpg

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2011 12:13:40 ]
pi_92861392
Ach, de nadruk ligt er, maar alles wat creatief is mag natuurlijk. Dus vond dat web en grafisch ook een plekje verdienden O+

Mag ik vragen hoeveel verschillende fonts je gebruikt? :o
pi_92861523
Op m'n site bedoel je?

-Toonish (roze letters bijna bovenaan + de letters in de zwarte blokken in de zij-menu's)
-Aktuelle (logo)
-Georgia (pagina-headers)
-Arial (kleine teksten)
-Leitura Display (het lettertype van de grote koppen op de diverse 'favorite songs'-pagina's, die je op de scan niet ziet)

Vijf, dus. :)

Op de pc staan er echter tegen de 500.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2011 12:30:25 ]
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:42:05 #16
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_92881004
Een oudje, ooit gemaakt als interface voor mn site. Maar bleek niet echt handig.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_92881096
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:42 schreef Hukkie het volgende:
Een oudje, ooit gemaakt als interface voor mn site. Maar bleek niet echt handig.
[ afbeelding ]
Lijkt mij te druk voor een interface, maar het ziet er wel heel gaaf uit :o Waar liep je tegenaan dan?
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:49:00 #18
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_92881468
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 19:43 schreef RenRen- het volgende:
Lijkt mij te druk voor een interface, maar het ziet er wel heel gaaf uit :o Waar liep je tegenaan dan?
Het was een interface voor mn tattoo-site. Alle bolletjes aan de buitenkant waren rolloverbuttons met de gangbare zaken. Galleries, home, contact enzo. Door een gebrek aan tekst en duidelijkheid van waar je nou op moest klikken om iets te zien, werd het een tikje onoverzichtelijk.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 16 februari 2011 @ 19:51:30 #19
220026 Treces
Hier had uw tekst kunnen staan
pi_92881621
Ik heb wel wat datavisualizaties van WikiLeaks.

Deze visualisatie gaat over de aantal cables (documenten) per dag. Elk bolletje is een cable, hoe groter en roder hij is, hoe meer cables er op die dag zijn uitgegeven.

(Dit bestand is ruw, het mist wat verfijning)

Oh, en de getalletjes staan voor het jaar, 10 = 2010, 9 = 2009, etc.
pi_93093132
Het topic gaat nu al dood. :{

Nog maar een paar cd-hoesjes dan maar (lees: poging tot reanimatie van dit topic). Al zijn dit waarschijnlijk wel de laatste, omdat de ontwerpen die ik nu nog níet gepost heb ook niet geschikt zijn om te posten. Omdat ze simpelweg teveel van reeds bestaande ontwerpen zijn afgeleid.

Wil iemand de ontbrekende ontwerpen toch zien, dan wil ik ze best alsnog posten.

De eerste twee ontwerpen zijn al behoorlijk oud, de derde iets minder.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 10:56:58 ]
pi_93094916
Hmm, leuk topic!

Een website waarop ik trots ben. Mn eigen portfolio.. Ondanks dat ik m wel enorm moet aanpassen :@ Help, tijdgebrek.
pi_93095042
Wel een mooie losse stijl. Doet me ergens denken aan een iets rustiger, pastelkleurige variant van het stijltje op http://www.novaplanet.com, een site die ik zelf erg leuk vind om te zien.

Je ziet zoiets sowieso veel, tegenwoordig. Ik had op de onderste hier, al eerder gepost, ook al een poging gedaan zoiets te produceren. Iets 'organischer' dan m'n meeste werk, zeg maar. Die erboven staat, drie jaar eerder gemaakt, is meer 'klassiek Female81'.

Om eerlijk te zijn heeft die Novaplanet-site, ongeveer een jaar geleden ontdekt, wel wat sporen nagelaten op alle eigen site-ontwerpen die ik sindsdien online heb gezet. Meer spelen met fonts, meer kleurtjes, en er ook eens wat kromme lijntjes tussendoor gooien en niet alleen rechte.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 11:48:46 ]
  maandag 21 februari 2011 @ 11:46:38 #23
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_93095354
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Crientj het volgende:
Hmm, leuk topic!

Een website waarop ik trots ben. Mn eigen portfolio.. Ondanks dat ik m wel enorm moet aanpassen :@ Help, tijdgebrek.
[ afbeelding ]
"Crazy but friendly"?

Is dat het Engelandse "Lekker gek?" :{.
Ik ga naar huis.
pi_93095614
Ik hoop van niet, want het is echt héél erg als mensen dat over zichzelf zeggen. :{
pi_93340518
M'n site is eeuwig onder constructie, en nu is er achter de schermen dit in elkaar geprutst (vooralsnog niet officieel geupload). Ik ben eens aan het kijken of ik me de hedendaagse stijl, met wat minder harde lijnen, echt eigen kan maken. Een beetje buiten m'n eigen confort-zone. Uiteraard moet er wel iets van mezelf in blijven zitten.

Ik twijfel nog: Lekker subtiel (hij oogt een stuk zachter dan m'n huidige site), of te saai?

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 27-02-2011 17:42:15 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')