quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iedereen is gek op de UI van HSG-BOMBER.![]()
O ja heerlijk, altijd die spontane grapjes tussen Jeroen en Linda. Man man man wat heb ik op zaterdagavond toch steeds op de grond gelegen van het lachen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef devl1nsect het volgende:
Dat vind ik nou zo'n leuk stel die Linda en Jeroen. Ze kan zo heerlijk lachen om die doldwaze grapjes van Jeroen.
Nou, dat wordt me toch een kijkcijferkanon. Ben benieuwd naar deze Amerikaanse remake. Want tjah, helaas kan ik geen Amerikaanse tv series kijken buiten Nederland. Dus ow ow ow, dat wordt lachen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Iedereen wordt gek van HSG-BOMBER.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Dixan het volgende:
Ik ben al heeeeeeel lang geleden gestopt met het kijken naar zenders onder nummer 9-10 op de tv. Smakeloze homos in pakjes, slechte reality shows met travestiten en een hele hoop bullshit. Al die BNers en die lelijke gordon met zijn kutkop. Ik moet er van kotsen
Ik vond 'vrienden voor het leven' altijd wel aardig, en 'mijn dochter en ik'.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso is NL echt ongelooflijk ruk wat betreft comedyseriesIk kan me er zo snel echt niet een bedenken die echt goed was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-referral verwijderd-
In de Vlaamse pot was altijd wel lachen vond ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
Sowieso is NL echt ongelooflijk ruk wat betreft comedyseriesIk kan me er zo snel echt niet een bedenken die echt goed was.
Mjah, toen ik JONG was, vond ik Vrienden voor het Leven ook wel aardig. 'Mijn dochter en ik' paar keer gezien, maar vond het niet bijzonder. Daarnaast vond ik Ha die Pa, SamSam, De Vlaamsche Pot ook wel 'aardig'...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond 'vrienden voor het leven' altijd wel aardig, en 'mijn dochter en ik'.
Susan Visserquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
In de Vlaamse pot was altijd wel lachen vond ik.
De oude versie, niet die latere.
Waarom ben jij eigenlijk nog in Nederland als je alleen maar kan zeiken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, toen ik JONG was, vond ik Vrienden voor het Leven ook wel aardig. 'Mijn dochter en ik' paar keer gezien, maar vond het niet bijzonder. Daarnaast vond ik Ha die Pa, SamSam, De Vlaamsche Pot ook wel 'aardig'...
... maar ze zijn nooit ECHT goed.
Het is allemaal amateur-toneel met verschrikkelijke teksten en over-acting, geschreven voor een compleet debiel publiek. Het is echt van een bedroevend laag niveau, zelfs de series die ik als jochie nog 'wel aardig' vond.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Waarom ben jij eigenlijk nog in Nederland als je alleen maar kan zeiken?
???quote:
SamSam was echtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
maar ook gebaseerd op buitenlandse seriequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
SamSam was echt![]()
Gloeiende Gloeiende.
O ja SamSam was ook wel aardigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, toen ik JONG was, vond ik Vrienden voor het Leven ook wel aardig. 'Mijn dochter en ik' paar keer gezien, maar vond het niet bijzonder. Daarnaast vond ik Ha die Pa, SamSam, De Vlaamsche Pot ook wel 'aardig'...
... maar ze zijn nooit ECHT goed.
Het is allemaal amateur-toneel met verschrikkelijke teksten en over-acting, geschreven voor een compleet debiel publiek. Het is echt van een bedroevend laag niveau, zelfs de series die ik als jochie nog 'wel aardig' vond.
Bazenserie. Originele Engelse versie echter wel stukken beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:56 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
SamSam was echt![]()
Gloeiende Gloeiende.
Wat een baas boven bazen is dat toch ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef Elusive het volgende:
TV, oude media![]()
![]()
![]()
![]()
doch een anti klacht, namelijk nol brouwer
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef Elusive het volgende:
TV, oude media![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest wel lachen bij dat "Nou daar kan ik je wel bij helpen hoor" xDquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef Elusive het volgende:
TV, oude media![]()
![]()
![]()
![]()
Goede Amerikaanse series?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:46 schreef kwiwi het volgende:
Verzin toch eens wat nieuws zeg, elke keer die slechte Nederlandse remakes van goede Amerikaanse series...
Bij de lama's was het dan nog enigszins grappig... Maar nu menen ze overal geforceerd grappen te moeten makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Die Jeroen van Koningsbrugge is ook zo'n faalhaas. De Lama's was al tenenkrommend maar nu zijn al die figuren overgelopen naar de commercielen om daar "grappig te doen".
Zo heerlijk spontaan altijd, die leuke interactie tussen Linda en Jeroen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef devl1nsect het volgende:
Dat vind ik nou zo'n leuk stel die Linda en Jeroen. Ze kan zo heerlijk lachen om die doldwaze grapjes van Jeroen.
Boer zoekt vrouwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:12 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zo heerlijk spontaan altijd, die leuke interactie tussen Linda en Jeroen.
Voor mij de belangrijkste reden om nooit naar ik hou van Holland te kijken, echt het grootste gedrocht dat de laatste jaren bedacht is. Onvoorstelbaar dat daar meer dan 2 miljoen mensen naar kijken.
Lama's was wel grappiger dan nu inderdaad. Maar vond het nooit echt wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij de lama's was het dan nog enigszins grappig... Maar nu menen ze overal geforceerd grappen te moeten makenLos van elkaar zijn ze sowieso niet echt leuk.
Kinderen geen bezwaar, is toch wel redelijk goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Yi-Long het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:16 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Kinderen geen bezwaar, is toch wel redelijk goed.
oke oke...quote:
Dit idd.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)dwdd_gerard_cox.htmlquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:28 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik erger me dood aan die racistische klootzak
Dat komt door dat vieze Hilversumse/Amsterdamse inteeltwereldje waarbij plakkerige BN'ers elkaar uitnodigen in tv-shows en samen alle baantjes vervullen, waarbij er niet kritisch naar kwaliteit wordt gekeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef Sapstengel het volgende:
Ja Nederlandse comedy series zijn sowieso troep. Allemaal. Het zijn ook altijd dezelfde ergerlijke mensen die erin spelen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)dwdd_gerard_cox.html
Typisch vermaak voor Sjonnie en Anitaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef badtripbob het volgende:
[..]
[..]
Precies ja, iedereen kijkt toch maar, al is het vaak uit verveling natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:38 schreef Sapstengel het volgende:
Inderdaad, maarja Henk & Ingrid vinden het toch allemaal mooi.
Je hebt Toren C per ongeluk in dat rijtje gezet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef vanBinsberge het volgende:
Ik heb nog eens nagedacht en die series zijn er wel hoor:
-Flodder
-Draadstaal
-Jiskefet
-Toen was geluk heel gewoon
-Toren C
-All Stars![]()
-Nog wat meer vergeten series
Hertenkamp.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef vanBinsberge het volgende:
-Flodder
-Draadstaal
-Jiskefet
-Toren C
-All Stars![]()
En net zo'n kutserie als Everybody loves raymondquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:43 schreef kwiwi het volgende:
Zit net te denken... Straks gaan ze Two and a half men nog proberen na te maken omdat het in de VS een hit is
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:45 schreef Seam het volgende:
[..]
En net zo'n kutserie als Everybody loves raymond
Alllemaal kutseries.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:58 schreef vanBinsberge het volgende:
Oja, OppassenBergen Binnen
Kinderen geen bezwaar eerste paar seizoenen (voor dat die blonde slet er bij kwam)
Draadstaal is idd briljant, maar is geen sitcom. Net als Toren C. All Stars was wel ontzettend goed ja...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:05 schreef vanBinsberge het volgende:
-Flodder
-Draadstaal
-Jiskefet
-Toren C
-All Stars![]()
Lullo! echt waar? lulquote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:48 schreef 16meter het volgende:
[..]
Alllemaal kutseries.
En het is van Binsbergen.
Nee jij trekt volle zalenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Jeroen van Koningsbruggetoch wel een van de meest sneue figuren die ik ken uit de tv wereld.
De Lama's was helemaal niet tenenkrommend. En als JvK 1 ding niet is, is het een faalhaas. Maar jij kan daar ook helemaal niet over oordelen, want jij bent zelf een enorme faalhaas, Sapstengel. Een van de grootste faalhazen die ik de laatste jaren ben tegengekomen, zelfs.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef Sapstengel het volgende:
Die Jeroen van Koningsbrugge is ook zo'n faalhaas. De Lama's was al tenenkrommend maar nu zijn al die figuren overgelopen naar de commercielen om daar "grappig te doen".
Toch zijn er wel leuke gemaakt hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:46 schreef kwiwi het volgende:
Verzin toch eens wat nieuws zeg, elke keer die slechte Nederlandse remakes van goede Amerikaanse series...
haha ik laat een scheet.quote:
The IT crowdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:13 schreef vanBinsberge het volgende:
Gelukkig bestaat The IT crowd nog. En Top Gear. En Family Guy. De enige series waarvoor ik de moeite neem de downloads aan te slingeren.
Vlaamse versie was ook, zoals verwacht, veel en veel beter. Die Belgen doen dat soort shows sowieso een stuk beter dan ons. Zoals Zonde v/d Zendtijd ook briljant is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:49 schreef xCharlott het volgende:
Nederland is gewoon kut als het op komedie series aankomt. We nemen alles gewoon over.
Nog zo'n voorbeeld is Benidorm Bastards.. Ook een aftreksel van de Vlaamse versie, vervolgens waren we zelfs te lui om het af te maken en namen dus maar de Vlaamse versie helemaal over -.-
Serieus, we zijn gewoon kut xDD
indd halve incest met die stiefzus en broerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:16 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Kinderen geen bezwaar, is toch wel redelijk goed.
Hij heeft gelijk. Commerciële televisie of eigenlijk televisie in zijn geheel is gewoon pure rattentyfus voor je hersenen, alleen simpele conservatieve primaten kijken nog naar die doos van idioterie.quote:
[..]
Was een remake van de bbc die veel leuker was.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:14 schreef o.us het volgende:
Ik vond 't Zonnetje in Huis wel leuk wat betreft Nederlandse comedies.
Wat leer je er dan van?quote:
dan zie je dat de lijst gewoon gedomineerd wordt door gare pulp entertainment-shows. Sport, kan ik me voorstellen dat tv daarvoor nog handig is. Het journaal is al bijna oud op het moment dat het uitgezonden wordt, en het is zo waanzinnig eenzijdig dat het pijn doet.quote:1
JOURNAAL 20 UUR
2.117.000
2
STUDIO SPORT EREDIVISIE
1.521.000
3
KASSA
1.517.000
4
M1NUTE TO WIN IT
1.293.000
5
JOURNAAL 18 UUR
1.283.000
6
KINDEREN GEEN BEZWAAR
1.278.000
7
BENIDORM BASTARDS
1.266.000
8
WAT VINDT NEDERLAND
1.233.000
9
HALF ACHT NIEUWS
1.068.000
10
OP ZOEK NAAR ZORRO DE UITSLAG
1.040.000
11
HART VAN NEDERLAND
1.030.000
12
EENVANDAAG
990.000
13
BIJ ONS IN DE PC
976.000
14
OP ZOEK NAAR ZORRO
964.000
15
EIGEN HUIS EN TUIN
944.000
16
SHOWNIEUWS
880.000
17
CAMPINGLIFE
846.000
18
BLAUW BLOED
770.000
19
ROBS GROTE TUINVERBOUWING
760.000
20
NIEUWSUUR
745.000
21
STUDIO SPORT
685.000
22
LACHEN OM HOME VIDEOS
645.000
23
LACHEN OP ZATERDAG
556.000
24
VRIENDEN VAN AMSTEL LIVE
545.000
25
UNDERDOG (FILM)
532.000
37 kanalen en bijna allemaal ruk op NL2, BBC en canvas na.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:49 schreef wojiao het volgende:
ik bedoel, serieus... 1,2 miljoen mensen die gewoon naar een waanzinnig flauwe kutshow kijken als 'Wat vindt nederland?' (Dat is toch dat programma met Jack Spijkerman?)![]()
Goede argumenten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef gnilrednoz het volgende:
[..]
De Lama's was helemaal niet tenenkrommend. En als JvK 1 ding niet is, is het een faalhaas. Maar jij kan daar ook helemaal niet over oordelen, want jij bent zelf een enorme faalhaas, Sapstengel. Een van de grootste faalhazen die ik de laatste jaren ben tegengekomen, zelfs.
Prachtige serie is dat.quote:
Je ziet in dat blad, Linda, ook altijd weer hetzelfde Gooise kliekje terugkomen wat de pagina's vult, in de columns en interviews en zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:35 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat komt door dat vieze Hilversumse/Amsterdamse inteeltwereldje waarbij plakkerige BN'ers elkaar uitnodigen in tv-shows en samen alle baantjes vervullen, waarbij er niet kritisch naar kwaliteit wordt gekeken.
Jeroen had zijn hoogtepunt bereikt bij Draadstaal, daarna is het razend bergafwaarts gegaan...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Jeroen van Koningsbruggetoch wel een van de meest sneue figuren die ik ken uit de tv wereld.
Dan kun je Linda net zo goed voordragen voor een Razzie. Misschien dat ze zichzelf dan tegenkomt...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Toch zijn er wel leuke gemaakt hoor.
Maar Linda de Molwalgelijk neplacherig mens. Ik nomineer haar voor een Oscar: beste presenterende actrice in neplachen-en-nep-gezellig doen.
Hij heeft voor het geld gekozen helaasquote:Op zondag 6 februari 2011 18:40 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Jeroen had zijn hoogtepunt bereikt bij Draadstaal, daarna is het razend bergafwaarts gegaan...
Nee, ze hebben waarschijnlijk voor de naam Jack gekozen omdat het rijmt op 'gek'..quote:Op zondag 6 februari 2011 18:26 schreef Maikuuul het volgende:
Jack ?
Bedoelen ze daarmee jack spijkerman ?
Als AIDS toch een gezicht had was hij de juiste persoon.
Tering.
Ik weet nog goed dat een tijdje geleden bij een Family Guy aflevering dat ze met Seal zijn gezicht kaas gingen raspen. In zijn plaats konden ze net zogoed Spijkerman pakken
Leuke hippe mannennaam ook, lekker kort!quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ze hebben waarschijnlijk voor de naam Jack gekozen omdat het rijmt op 'gek'..
En de mensen die hem hebben gelanceerd zien hun centen niet komen. Zoveel voor dankbaarheid...quote:Op zondag 6 februari 2011 18:47 schreef arucard het volgende:
[..]
Hij heeft voor het geld gekozen helaas
Vast dezelfde mensen die op Sinterklaasavond helemaal kreupel geslagen worden door hun verveelde autistische neven omdat hun gedichten té inhoudsarm zijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, ze hebben waarschijnlijk voor de naam Jack gekozen omdat het rijmt op 'gek'..
Het ergste is nog dat bijna iedereen erin trapt, en haar nog steeds ziet als die gezellige, normale buurvrouw. Zelfs al heeft ze inmiddels miljoenen en is ze allesbehalve gewoon, gezien het wereldje waarin ze verkeert.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dan kun je Linda net zo goed voordragen voor een Razzie. Misschien dat ze zichzelf dan tegenkomt...
Sterker nog: zo werkt Linda ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:53 schreef female81 het volgende:
[..]
Het ergste is nog dat bijna iedereen erin trapt, en haar nog steeds ziet als die gezellige, normale buurvrouw. Zelfs al heeft ze inmiddels miljoenen en is ze allesbehalve gewoon, gezien het wereldje waarin ze verkeert.
Ze doet haar werk zéér professioneel, maar het heeft ook een keerzijde: Ze lijkt me enorm berekenend en imago-bewust.
Sinds wanneer is Everybody Loves Raymond een 'goede' Amerikaanse serie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:46 schreef kwiwi het volgende:
Ik zie net een reclame langskomen op RTL over het nieuwe programma "Iedereen is gek op Jack" met Linda de Mol en Jeroen van Koningsbrugge.
Het eerste wat ik dacht was:lijkt wel een slechte remake van Everybody loves Raymond. En ja hoor... Dat gaat het dus ook worden.
Zelfs tijdens de DJ Kat show was het al duidelijk dat ze minder talent had dan die handpop.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Sterker nog: zo werkt Linda ook.
Ik kan verder niet de indruk wekken dat Linda zich omhooggewerkt heeft in de TV-wereld. Ik denk eerder dat grote broer John haar in de kruiwagen heeft binnengeloodst...
Al maak je er 'aardige' of 'slechte' van... De Nederlandse versies zijn altijd (nog) vele male slechter..quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:26 schreef Benutzername het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Everybody Loves Raymond een 'goede' Amerikaanse serie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |