Als je erin gaat zitten rijd het makkelijkerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:47 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, ik ga onder de auto liggen, tot straks![]()
sleutelen is leukerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je erin gaat zitten rijd het makkelijker
Mensen die de op iedere keer lezen en er vervolgens commentaar op geven.quote:
Ik ging gezellig slingerend over de snelwegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef PeuRac het volgende:
T is echt lekker weerheb niet eens zin om me aan te kleden
Heb ik helemaal niks mee.quote:
Ik iig nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
Twee mensen hebben mij toegevoegd op facebook... En ik heb geen idee wie het zijn
Ja, fokkers, maar welke?
welke coupe?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb ik helemaal niks mee.
Vind poetsen wel leuk.
Het enige sleutelen wat ik leuk vond is toen ik samen met mijn vader mijn oude coupe hebben opgeknapt.
Niet zoveel drinkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ging gezellig slingerend over de snelweg
Was het dat maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke coupe?
[..]
Niet zoveel drinken![]()
Heb een paar jaar terug een honda civic coupe uit 95 samen met mijn vader opgeknapt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke coupe?
[..]
Niet zoveel drinken![]()
Ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:06 schreef Samzz het volgende:
Twee mensen hebben mij toegevoegd op facebook... En ik heb geen idee wie het zijn
Ja, fokkers, maar welke?
Ja en nee, ooit met een extra hoge en extra lange bus moeten rijden met dit weer, zonder ladingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het dat maarDie wind is grappig
Cool, dat zou ik ook jammer vinden ja. Daarom baal ik zo dat mn 75 gejat is, die heb ik zelf bijeen geraaptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb een paar jaar terug een honda civic coupe uit 95 samen met mijn vader opgeknapt.
Nog steeds spijt van dat ik dat ding ooit verkocht heb
Als je 't maar aan niemand doorvertelt.quote:
Zit toevallig ook op cch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb een paar jaar terug een honda civic coupe uit 95 samen met mijn vader opgeknapt.
Nog steeds spijt van dat ik dat ding ooit verkocht heb
Als je tijd hebt om te posten...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef vencodark het volgende:
Binnen 4 uur moet ik naar de verjaardag van mijn zus en ik heb nog geen cadeautje en ook geen tijd deze te halen.![]()
![]()
Dan heb ik ook tijd om heen en weer naar de winkel te gaan, cadeautje uit te zoeken, betalen, terug te komen en datgene af te schrijven wat ik moet schrijven?quote:
Nee, maar las er wel regelmatig mee.quote:
Juist!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:14 schreef vencodark het volgende:
Dan heb ik ook tijd om heen en weer naar de winkel te gaan, cadeautje uit te zoeken, betalen, terug te komen en datgene af te schrijven wat ik moet schrijven?
Oh ja, vrouw natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef vencodark het volgende:
Dit duurt 10 sec. Cadeautjes kopen etc. niet.
[/Twitter]quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet xo ff naar de stad, markeerstiften kopen en dan de boeken in
Met de Yeti is 't wel grappig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee, ooit met een extra hoge en extra lange bus moeten rijden met dit weer, zonder ladingbij een rukwind moet je maar hopen dat er iemand naast je zit, want het is onmogelijk om em binnen de lijnen te houden
[..]
Cool, dat zou ik ook jammer vinden ja. Daarom baal ik zo dat mn 75 gejat is, die heb ik zelf bijeen geraapt![]()
En mn pa wil de '57 Kever weg doen, maar die hebben we samen opgebouwd. Hij wordt alleen nooit gebruikt, dat is wel jammer.
My lips are sealedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 't maar aan niemand doorvertelt.
Als je de ruimte er voor hebt om de kever te stallen zou ik hem echt nooit weg doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee, ooit met een extra hoge en extra lange bus moeten rijden met dit weer, zonder ladingbij een rukwind moet je maar hopen dat er iemand naast je zit, want het is onmogelijk om em binnen de lijnen te houden
[..]
Cool, dat zou ik ook jammer vinden ja. Daarom baal ik zo dat mn 75 gejat is, die heb ik zelf bijeen geraapt![]()
En mn pa wil de '57 Kever weg doen, maar die hebben we samen opgebouwd. Hij wordt alleen nooit gebruikt, dat is wel jammer.
De ruimte is er wel, maar er is geen ruimte voor nog een auto en die willen ze graagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je de ruimte er voor hebt om de kever te stallen zou ik hem echt nooit weg doen.
foto?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
Er is vandaag echt een prachtige kater binnengebracht
Pikzwart met knaloranje ogenEcht een pláátje
Britse korthaar denk ik, of een kruizing brit x pers.
Zo'n jaguar is dan ook wel weer leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ruimte is er wel, maar er is geen ruimte voor nog een auto en die willen ze graagDe kever is veel minder een reis/tour auto, met 30pk en geen comfort staat die niet in verhouding tot de Triumph. Dus ze willen een wat grotere, luxere oldtimer (Jag mk7/9, Merc 300 Adeanauer oid).
Heb ik nietquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar hij is echt prachtig
![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet hij eruit, echt pikzwart met knaloranje ogen
Cool, is die ook echt zo'n baasje?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar hij is echt prachtig
![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet hij eruit, echt pikzwart met knaloranje ogen
Jij denkt dat ik in de 15 minuten die ik met het dier heb doorgebracht een volledige karakterschets kan maken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Cool, is die ook echt zo'n baasje?
Grote kans dat die in een van je contactpersonenlijsten voorkomtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef Yuki het volgende:
Ik krijg al 2 dagen iemand te zien op facebook die ik zou kunnen kennen, maar het is geen vriend van vrienden... Hoe moet ik hem dan kennen?
ja duhquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik in de 15 minuten die ik met het dier heb doorgebracht een volledige karakterschets kan maken?
Ik heb echt nog NOOIT van die naam gehoordquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grote kans dat die in een van je contactpersonenlijsten voorkomt
Zie bovenquote:
Wat zeur je dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb echt nog NOOIT van die naam gehoord
He's cute though
Snel klikken op de 'I like this' knop dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb echt nog NOOIT van die naam gehoord
He's cute though
Zal ik hem gewoon toevoegen?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal ik hem gewoon toevoegen?
"Hoi. Ik ken je niet, maar Facebook zegt van wel. En je ziet er leuk uit.
Groetjes, Yuki"
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij woont in Den Haag.
Straks is het Airwin!!
Ik ook nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die zo cute was...
gewoon doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Groetjes, Yuki"
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Groetjes, Yuki"
Borsten zijn altijd al tof geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef vencodark het volgende:
Overigens, zijn borsten of cleavage in het uitje ineens hip?
Ik schijn een trend gezet te hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef vencodark het volgende:
is nu standaard voor [singles] vrouwenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef vencodark het volgende:
Nerd-alert!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef Yuki het volgende:
Hij doet iets met architectuur en leest Fantasy boeken.
I know, maar het ging over de borsten in een uitje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Borsten zijn altijd al tof geweest.
Aah, werkt dat zo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is nu standaard voor [singles] vrouwen
Hij gaat steeds beter klinken, als jij 'm niet wilt, stuur 'm maar doorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef Yuki het volgende:
quote:
INtelligente knul dan waarschijnlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef Yuki het volgende:
Zoonliefquote:
Ja, niet dusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is nu standaard voor [singles] vrouwen
quote:
Nerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je fantasy boeken leest maakt je dat niet meteen een nerd.
Jouw borsten passen dan ook niet in een UIquote:
Kloptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jouw borsten passen dan ook niet in een UI
Jawel, gewoon afwisselend links en rechts.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jouw borsten passen dan ook niet in een UI
wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je fantasy boeken leest maakt je dat niet meteen een nerd.
Okeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptDie opmerking maakte ik gisteren zelf al
dat hebben er meer, ik had t over genrequote:
Niks mis met een nerd hoor.quote:
Een uitje per boobie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptDie opmerking maakte ik gisteren zelf al
Dat zeg ik netquote:
Ik zal Danny vragen of ik twee UI'en magquote:
Jij denkt/typt sneller.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of ik twee UI'en mag
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal Danny vragen of ik twee UI'en mag
Wat een stelletje spuit11'en vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bij Danny vragen of je twee UI's mag.
Zo bedoelde ik 'm eigenlijk. Wij zitten zo op één lijn vandaagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
True, ik vatte het samen.
Of een beweegbaar uitje. Boobie links, boobie rechts etc.
Ben je overmorgen thuis?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Wat een stelletje spuit11'en vandaag
Aah maar dat zei je niet. Ik verduidelijk vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik 'm eigenlijk. Wij zitten zo op één lijn vandaag
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aah maar dat zei je niet. Ik verduidelijk vandaag.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn dank is groot, wijze Venco.
Het zou leuk zijn geweest als ik Betty had gehetenquote:
Nee, maar zou mezelf niet als een nerd willen omschrijven.quote:
Och, zolang je er maar niet uitziet als een nerdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar zou mezelf niet als een nerd willen omschrijven.
Alhoewel ik sommige eigenschappen wel heb.
Waaronder dus een liefde voor fantasy en science fiction.
En comics.
Ok, misschien ben ik toch wel een beetje een nerd
Kutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, zolang je er maar niet uitziet als een nerd
Oh dus er is nog hoop voor mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat zou je zo goed passen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn geweest als ik Betty had geheten
Mensen vinden mij er op een foto wel eens zo uit zienquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar zou mezelf niet als een nerd willen omschrijven.
Alhoewel ik sommige eigenschappen wel heb.
Waaronder dus een liefde voor fantasy en science fiction.
En comics.
Ok, misschien ben ik toch wel een beetje een nerd
Ben je al zeeziek?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mensen vinden mij er op een foto wel eens zo uit ziengelukkig ben ik het niet.
Wtf, de flat gaat nu echt heel hard en ver heen en weer
Als die man die Yuki gespot heeft er cute uit ziet maar wel begint over a kwadraat plus....'shut up and just kiss me!'quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kuten ik dan? I not only act like a nerd I look like one too.
Misschien moet dan maar in TBBT gaan spelen of aan beauty en de nerd gaan meedoenquote:
Ach, zolang jij je prima voelt is dat het beste. Of je koopt andere kleding of andere kapsel of whatever, maar dat moet wel iets zijn waar jij je prettig bij voelt. Je gaat jezelf niet veranderen omdat anderen dat zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet dan maar in TBBT gaan spelen of aan beauty en de nerd gaan meedoen
Inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ach, zolang jij je prima voelt is dat het beste. Of je koopt andere kleding of andere kapsel of whatever, maar dat moet wel iets zijn waar jij je prettig bij voelt. Je gaat jezelf niet veranderen omdat anderen dat zeggen.
Liever een echte oprechte Tijn dan een neppert
Wat let je om dat te doen dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Alleen ik zou wel een aantal dingen willen veranderen aan mijzelf. Wat andere kleren en dat soort dingen.
Daar kan je zo mee beginnen, je koopt eens een zootje nieuw spul aan kleren (hoeft niet per se duur te zijn) en je probeert eens wat uit.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Alleen ik zou wel een aantal dingen willen veranderen aan mijzelf. Wat andere kleren en dat soort dingen.
Ik voel mij nu prettig met de kleren die ik nu draag. Verandering is eng.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
Lol. In de storm is dus uiteindelijk het deksel van mijn vuilnisbak weggewaaid. Blijkbaar heeft mijn buurvrouw buiten de onderdelen gevonden, want het deksel ligt nu (in 2en) in de gang
makkelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef Yuki het volgende:
Lol. In de storm is dus uiteindelijk het deksel van mijn vuilnisbak weggewaaid. Blijkbaar heeft mijn buurvrouw buiten de onderdelen gevonden, want het deksel ligt nu (in 2en) in de gang
Als ik kleren koop is het meestal een spijker een paar shirts of truien. Kleding boeit mij niets.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Daar kan je zo mee beginnen, je koopt eens een zootje nieuw spul aan kleren (hoeft niet per se duur te zijn) en je probeert eens wat uit.
True, maar andere kleren willen maar niet dragen/kopen omdat het eng is, dat levert een probleem op lijkt mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik voel mij nu prettig met de kleren die ik nu draag. Verandering is eng.
Kleding boeit je niets en toch wil je andere dingen of veranderen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik kleren koop is het meestal een spijker een paar shirts of truien. Kleding boeit mij niets.
Daarin verschillen wij dan niet zoveelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik kleren koop is het meestal een spijker een paar shirts of truien. Kleding boeit mij niets.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
True, maar andere kleren willen maar niet dragen/kopen omdat het eng is, dat levert een probleem op lijkt mij.
Is het gewoon zo dat wat je nu draagt in jouw ogen het meest prettige is voor jou en jij je er goed bij voelt, dan hoef je niets te wisselen natuurlijk
vriendin met gevoel voor stijl meenemen als je gaat winkelen, dat doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar het is natuurlijk niet alleen de kleding het is mijn hele uiterlijk en gedrag/houding. Die laatste 2 verander niet zo makkelijk.
Als ik voor mezelf kleren zou gaan kopen, dan zou ik me er ook gewoon snel vanaf maken, puur omdat ik de tijd er niet echt voor wil nemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn kledingstijl is nu niet echt verzorgdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kleding boeit je niets en toch wil je andere dingen of veranderen?
Dan moet je die wel hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vriendin met gevoel voor stijl meenemen als je gaat winkelen, dat doe ik ook altijd
Dat dus, lekker hapje eten enzo. Meestal ook in een leuke stadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf kleren zou gaan kopen, dan zou ik me er ook gewoon snel vanaf maken, puur omdat ik de tijd er niet echt voor wil nemen.
Dus neem altijd een goede vriendin mee, gezellig dagje uit, en zij heeft een goede smaak qua kleding.
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dus, lekker hapje eten enzo. Meestal ook in een leuke stad
Coolquote:
De kleding kan een begin zijn he Tijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is waar.Maar het is natuurlijk niet alleen de kleding het is mijn hele uiterlijk en gedrag/houding. Die laatste 2 verander niet zo makkelijk.
Als ik weet naar welk land ik ga, ga ik dat nog een keer doenquote:
Nee, dat ze met elkaar het bed induiken is één ding..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef vencodark het volgende:
Singles die met elkaar gaan shoppen. Ik weet niet of ik dat een goed idee vindt.
jij dook liever bij een wildvreemde t bed inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat ze met elkaar het bed induiken is één ding..
Kleding is imo heel belangrijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De kleding kan een begin zijn he Tijn.
Ik baal er gewoon van dat ik vastgeroest zit in een bepaald patroon en daar niet uit kan breken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
De kleding kan een begin zijn he Tijn.
Shoppen word dan te intiem inderdaadquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je hoeft natuurlijk ook niet in één keer je hele garderobe om te wisselen. Begin eens met iets te passen wat je normaal gesproken ms niet zou uitkiezen..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik baal er gewoon van dat ik vastgeroest zit in een bepaald patroon en daar niet uit kan breken.
Dat is idd minder close.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ach met kleding passen zie je elkaar toch al bijna naaktquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Shoppen word dan te intiem inderdaad
Nou ja, dan gaan de kleren juist uit. Bij dit trek je er juist wat aanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is waar, ik dook bij Yuki ook gewoon het pashokje in.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach met kleding passen zie je elkaar toch al bijna naaktDus dat is het begin
Waarom heb ik de foto's daarvan nooit gezien?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is waar, ik dook bij Yuki ook gewoon het pashokje in.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, dan gaan de kleren juist uit. Bij dit trek je er juist wat aan![]()
Kan soms wel lollig zijn, zeker als wat mensen iets in het pashok aantrekken wat ze juist normaal nooit dragen(en dan bedoel ik niet de heren in damesstrings oid)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn te laat, je kent me toch
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Da's privé pornoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Waarom heb ik de foto's daarvan nooit gezien?
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal voortaan de spoiler eerst plaatsen. Ik had idd beter moeten wetenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn te laat, je kent me toch
Nee, dat verbaast me niks van jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook altijden die vriendin die ik meestal mee nam komt ook altijd bij mij t hokje in. Kan me ook niet zoveel boeien eigenlijk.
Mooiquote:
Paar jaar terug heb ik eens kleren met excollega/vriendin gekocht, was best leuk. En een hoop leuke kleren aan overgehouden. Als ik zelf kleren koop dan koop ik meestal gewoon dezelfde soort dingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar je hoeft natuurlijk ook niet in één keer je hele garderobe om te wisselen. Begin eens met iets te passen wat je normaal gesproken ms niet zou uitkiezen..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, dan gaan de kleren juist uit. Bij dit trek je er juist wat aan![]()
Kan soms wel lollig zijn, zeker als wat mensen iets in het pashok aantrekken wat ze juist normaal nooit dragen(en dan bedoel ik niet de heren in damesstrings oid)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Goed hoor. Hoewel ik biggel beter vind.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Lekker niet preuts/frigide zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, dat verbaast me niks van jou
Doe het niet zomaar bij iedereen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe ik ook altijden die vriendin die ik meestal mee nam komt ook altijd bij mij t hokje in. Kan me ook niet zoveel boeien eigenlijk.
ik vraag 1x of t mag, daarna doe ik het gewoon. Tenzij iemand een hele rare misvorming heeft, is er niks nieuws aan. En verkoop(st)ers in winkels doen het ook vaakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe het niet zomaar bij iedereen.
Maar bij die vriendin wel, maar ja scheelt als je elkaar wel vaker naakt gezien hebt natuurlijk
Jij baalt er gewoon van dat ik niet ook in mijn ondergoed heen en weer ging paraderenquote:
Helemaal niet, wij doen niet aan kiddypornquote:
Zou je dat bij een man ook doen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mooie tekeningquote:
Ja, daar was t me echt om te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij baalt er gewoon van dat ik niet ook in mijn ondergoed heen en weer ging paraderen
Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou je dat bij een man ook doen?![]()
Ja eh, ik lag naast dat guppiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, daar was t me echt om te doenKon me alleen niet voorstellen dat het lekker ligt met je kleding aan
Dat komt omdat 't jouw biggel isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoor. Hoewel ik biggel beter vind.
Dat gebeurt niet groepsgewijs.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh vandaarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vraag 1x of t mag, daarna doe ik het gewoon. Tenzij iemand een hele rare misvorming heeft, is er niks nieuws aan. En verkoop(st)ers in winkels doen het ook vaak
quote:
in een slaapzak, hij ookquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eh, ik lag naast dat guppie
ik heb kiddy porn in mn fotoalbumquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niet, wij doen niet aan kiddyporn
Nee ben er ook niet zo moeilijk inquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef xFriendx het volgende:
In het zwembad Purmerend had ik ook enkel mn swimshort aan, wat dat betreft is in je boxer in een pashokje staan niet echt veel minder qua bedekking.
Sowieso ben ik daar niet zo moeilijk in.
Nou, je weet het niet...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet groepsgewijs.I assume.
Nee joh, we hebben nog Nijntje gezongen enzo..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
in een slaapzak, hij ookoh en volgens mij was die met 5min verdwenen
[..]
ik heb kiddy porn in mn fotoalbum
Ik hoor het al ik moet snel een keer kleren gaan kopenquote:
ja, wel iets van meegekregen, toen had ik ff een wegzak momentjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee joh, we hebben nog Nijntje gezongen enzo..
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoor het al ik moet snel een keer kleren gaan kopen
Wie, biggel of de hond?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja! Maar hij is wel echt heel mooi geworden
Beide, maar vooral biggel, het is 'm gewoon zo sprekend.quote:
Hoe moet ik dat nu weten?quote:
Teveel gezopen?quote:
Leuk als jij de enige vrouw bent in het gezelschapquote:
Collega zal het wel niet wordenquote:
Mja, dat is wat ik zeg, dat komt omdat je hem kent en dus weet hoe biggel is en hoe sprekend hij getekend is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:29 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Beide, maar vooral biggel, het is 'm gewoon zo sprekend.
alcohol vrije weekquote:
Nee, meer had ie nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, dat is wat ik zeg, dat komt omdat je hem kent en dus weet hoe biggel is en hoe sprekend hij getekend is.
Voor de hond geldt 't zelfde, die lijkt ook echt en die ogen zijn echt heel goed gelukt (waar ik heel blij mee ben). Dus ik ben benieuwd wat de opdrachtgeefster straks zegt.
Heb jij nog wat van E. vernomen over de foto's?
Hmmmm... Hij kon ook niet meer lospeuteren? Want die foto is niet echt geschikt.quote:
He gets nee he!quote:
Damnquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
alcohol vrije week
maar ik zit stil en ga toch een meter heen en weer
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmmm... Hij kon ook niet meer lospeuteren? Want die foto is niet echt geschikt.
Wtf doe jij hierquote:
T is maar 1,43% beweging, dus valt nog meequote:
*tilt*quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.
Will doquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga zelf nog even zeuren bij 'm dan, dat helpt vast, 2 zeikende wijven.
Oh dat is het niet ergquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
T is maar 1,43% beweging, dus valt nog mee
Doet ie 'viet view'?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
De wind fluit hier gewoon langs 't huis.
Zelfs de wind fluit naar jequote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:37 schreef Samzz het volgende:
De wind fluit hier gewoon langs 't huis.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:35 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Laten we het werk noemen
Dussss welke straat woon jij? Heb wel zin in een bakkie pleurr
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Rob Geus-werkzaamheden
Jammer dat je er niet bent...
hoe? Hoe! ?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:44 schreef Yuki het volgende:
Mister Stranger heeft gereageerd op mijn bericht
Haha, zal vast wel goed zijn tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Rob Geus..
Ja he, hoewel, zo kun je het droombeeld wat je van me hebt wel mooi in stand houden
Nu echt weg
Ik had een "Ken ik jou?" berichtje gestuurdquote:
Omdat diegene nieuwsgierig is?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef vencodark het volgende:
Op mijn stage had ik laatst mijn eigen potje jam mee, daarmee besmeerde ik mijn crackers. Nu waren mijn crackers op dus ik snoep nog lekker een beetje jam uit mijn potje. Vraagt mijn semi-collega (die later binnenkwam): "Is dat jouw eigen potje jam"?![]()
Waarom vraag je zoiets!?
Misschien dacht ie dat het potje jam van het werk was. Dan zou ik het ook raar vinden als iemand er uit zit te snoepen. Vies zelfs, als je het met je vingers gedaan zou hebben ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef vencodark het volgende:
Op mijn stage had ik laatst mijn eigen potje jam mee, daarmee besmeerde ik mijn crackers. Nu waren mijn crackers op dus ik snoep nog lekker een beetje jam uit mijn potje. Vraagt mijn semi-collega (die later binnenkwam): "Is dat jouw eigen potje jam"?![]()
Waarom vraag je zoiets!?
Tja, ik kan me niet voorstellen dat als ik iemand uit een potje beleg zie snoepen, om te vragen of dat zijn of haar eigen potje is.quote:
Vast, maar ik vind het best vanzelfsprekend dat je dat niet uit een gezamenlijk potje doet. Of ben ik zo raar?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat het potje jam van het werk was. Dan zou ik het ook raar vinden als iemand er uit zit te snoepen. Vies zelfs, als je het met je vingers gedaan zou hebben ofzo.
Zoiets?
ik vond je eerder bedachte berichtje leukerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik had een "Ken ik jou?" berichtje gestuurdNooit verwacht dat hij zou reageren. Maar nu stuurde hij een berichtje terug over eventuele vriend(inn)en die ons zouden kunnen "verbinden".
Ben nu toch wel verdomd nieuwsgierig hoe ik hem zou moeten kennen
Uhhhh... Have you met me?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik vond je eerder bedachte berichtje leuker
Ik zou dat ook niet doen nee. Maar ja, je weet niet wat je collega denkt he?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast, maar ik vind het best vanzelfsprekend dat je dat niet uit een gezamenlijk potje doet. Of ben ik zo raar?
Nee, ik denk er hetzelfde overquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast, maar ik vind het best vanzelfsprekend dat je dat niet uit een gezamenlijk potje doet. Of ben ik zo raar?
Ik zou het best apart vinden als ze denkt dat een volwassen vrouw van 25 jaar, zo onvolwassen of vies is om uit een gezamenlijk potje jam te snoepen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen nee. Maar ja, je weet niet wat je collega denkt he?
ja, t verbaatste me al dat je überhaupt iets had gestuurdquote:
Je wilt er niet eens over nadenken hoeveel klapjosti's er ongegeneerd uit jouw potje jam zouden snoepen als ze de kans kregen. Er lopen meer ongemanierde mensen rond dan dat je zou denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te bedenken waarom ze zoiets zou vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het best apart vinden als ze denkt dat een volwassen vrouw van 25 jaar, zo onvolwassen of vies is om uit een gezamenlijk potje jam te snoepen.Ik zou zoiets nooit aan haar vragen want ik zou er vanuit gaan dat het haar eigen potje is.
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je wilt er niet eens over nadenken hoeveel klapjosti's er ongegeneerd uit jouw potje jam zouden snoepen als ze de kans kregen. Er lopen meer ongemanierde mensen rond dan dat je zou denken
Oh, ik zou geloof ik niet meer hoeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te bedenken waarom ze zoiets zou vragen
En straks staat zij uit een potje jam te snoepen. Blijkt het later een potje te zijn wat wel gemeenschappelijk is, en waar jij nog uit wil eten. Wat doe je dan?
Maar zou je haar dan aanspreken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.
[..]
Oh, ik zou geloof ik niet meer hoeven.
Ik zou er niet eens van uitgaan dat iemand uit een gezamelijke pot jam snoept.quote:
Ik ook niet. Maar in dit geval zie je het gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van uitgaan dat iemand uit een gezamelijke pot jam snoept.
Dan zie ik vanzelf wel of ik er iets van zou zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar in dit geval zie je het gebeuren.
He bah, hoofdpijn is niet fijn nee.quote:
Ik wil je niet op gedachten brengen. Maar misschien kwam die collega er op dat moment achter dat die pot jam niet voor gemeenschappelijk gebruik wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.
Het potje jam nam ik al 3 dagen mee van thuis naar stage.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik wil je niet op gedachten brengen. Maar misschien kwam die collega er op dat moment achter dat die pot jam niet voor gemeenschappelijk gebruik was
alles behalve fok de laatste tijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
He bah, hoofdpijn is niet fijn nee.
Maar wel prettig dat het verder goed gaat! Waar ben je zoal mee bezig?
Oeh, een Heilige Birmaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef vencodark het volgende:
Vriend wil een poes.
[ afbeelding ] Zo'n ding!
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het potje jam nam ik al 3 dagen mee van thuis naar stage.
Noem eens wat op.quote:
quote:
Klopt. En gewild. En duur.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Noem eens wat op.
[..]
Maar de nestjes zouden vooral in augustus zijn. Dus duurt nog wel lang, hij hoopte van de lente al.
vrouw, xbox, zkh (zondag laatste keer prednisonquote:
Klopt wel ja, al is 400 ook nog aan de lage kant. Uitschieters naar 700 á 800 zijn ook niet zeldzaam. Afhankelijk van de ouders, vooral.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duur weet ie indd. Hij had het over 400 tot 500 euro?
Vrouw!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouw, xbox, zkh (zondag laatste keer prednison), en nog wat persoonlijke dingen.
jij dan?
en raskatten zijn duur, minimaal 500, meestal meer.
Aahja, van dat laatste had hij ook al gehoord. Maar hij weet nog niet welke kleurcombi hij wilt...dus ja. Ik denk alleen wel dat het vooral impulsieve gedachte nu is. Het is een cleanfreak en wilt die katten helemaal in controle hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt wel ja, al is 400 ook nog aan de lage kant. Uitschieters naar 700 á 800 zijn ook niet zeldzaam. Afhankelijk van de ouders, vooral.
Maar goed, als je dus een Heilige Birmaan wilt van een cattery, zou ik zo snel mogelijk eentje bespreken. Vaak zijn de nestjes al verkocht voor ze geboren zijn.
ja nog steeds die ene.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouw!Die ene?
Maar goed tekene dus dat je die prednison dan niet meer hebt?
Ik ben lekker bezig, druk met school, hopelijk de 10e daar mee klaar, voorlopig. Met vriend gaat het helemaal goed en vanavond nog een verjaardag.
kleurcombi is altijd afwachten. cleanfreak ben ik ook en ik heb ook een poes. maar wel een uit duizenden.quote:Aahja, van dat laatste had hij ook al gehoord. Maar hij weet nog niet welke kleurcombi hij wilt...dus ja. Ik denk alleen wel dat het vooral impulsieve gedachte nu is. Het is een cleanfreak en wilt die katten helemaal in controle hebben.
Oei, een bepaalde kleur kan ook heel duur zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouw!Die ene?
Maar goed tekene dus dat je die prednison dan niet meer hebt?
Ik ben lekker bezig, druk met school, hopelijk de 10e daar mee klaar, voorlopig. Met vriend gaat het helemaal goed en vanavond nog een verjaardag.
[..]
Aahja, van dat laatste had hij ook al gehoord. Maar hij weet nog niet welke kleurcombi hij wilt...dus ja. Ik denk alleen wel dat het vooral impulsieve gedachte nu is. Het is een cleanfreak en wilt die katten helemaal in controle hebben.
Aah leuk, moet je spoedig eens meer over vertellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja nog steeds die ene.
eindelijk van die rommel af, heeft even geduurd maar zondag dan eindelijk.
fijn dat het goed gaat
[..]
kleurcombi is altijd afwachten. cleanfreak ben ik ook en ik heb ook een poes. maar wel een uit duizenden.
Ja, hij zou zich er nog verder in verdiepen. Een collega heeft ook zo'n zelfde raskat, dus hij weet er het 1 en ander van. Katten zijn zeker schoon maar die haren...tja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, een bepaalde kleur kan ook heel duur zijn.Katten zijn verder behoorlijk schone dieren, maar haren houd je, verder moet de kattenbak iedere dag schoon en moet je Birmanen ook borstelen en ik raad hem aan zich te verdiepen in erfelijke ziektes en aandoeningen en het dier er ook op te testen. Net als in de hondenfokkerij, fokt ook de gemiddelde cattery op uiterlijk.
Dat is maar goed ook... Een dier kan nooit een impulsaankoop zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hij zou zich er nog verder in verdiepen. Een collega heeft ook zo'n zelfde raskat, dus hij weet er het 1 en ander van. Katten zijn zeker schoon maar die haren...tja.
Hij is wel iemand die het dan van top tot teen uitzoekt, gelukkig.Ik zou het wel onwijs tof vinden trouwens.
Ja, geloof ik ook wel. Maar zou iig wel tof zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook... Een dier kan nooit een impulsaankoop zijn.
Overigens is de Birmaan nog een van de gezondere katten, dus ik denk dat het wel goed zit.
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, geloof ik ook wel. Maar zou iig wel tof zijn.
Q. Prutser. valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
Zo, dat was een nobele doch vergeefse poging de achterband van mn fiets te vervangen.
May-Ling...dat is een mooie naam zeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenWij hadden vorige maand een heilige birmaan in het asiel zitten, May Ling. Ze heeft een week op de ziekenboek gezeten en is in die tijd meteen geadopteerd.
Pracht katInclusief stamboom.
je had de kans!quote:
De mooie katten gaan binnen no time, de Europeesjes zitten er zo jaren. Wel zonde, maar ze zijn vaak gewoon niet speciaal genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
May-Ling...dat is een mooie naam zeg.Ik mag dan een naam verzinnen...dusss.
![]()
Ja, logisch dat ie zo geadopteerd is.
Terwijl Europeesjes hartstikke tof zijn. Maar ja, zelf met dieren gaan we op het uiterlijk af.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mooie katten gaan binnen no time, de Europeesjes zitten er zo jaren. Wel zonde, maar ze zijn vaak gewoon niet speciaal genoeg.
Ja, mooie naam hePaste ook echt ontzettend goed bij haar!
Klopt, maar niet speciaal. Het zijn gewoon huis, tuin en keukenkatten, of ze nu een stamboom hebben of niet. Vandaag is er een Britse korthaar binnen gekomen, ik denk dat hij in no time weg is, ook echt een mooie raskater.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Terwijl Europeesjes hartstikke tof zijn. Maar ja, zelf met dieren gaan we op het uiterlijk af.
Jaa, een naam moet toch bij een kat passen. Ik las net op de frontpage een bericht over een kat. Die heette Slayer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |