Ik probeer alleen maar te bedenken waarom ze zoiets zou vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het best apart vinden als ze denkt dat een volwassen vrouw van 25 jaar, zo onvolwassen of vies is om uit een gezamenlijk potje jam te snoepen.Ik zou zoiets nooit aan haar vragen want ik zou er vanuit gaan dat het haar eigen potje is.
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je wilt er niet eens over nadenken hoeveel klapjosti's er ongegeneerd uit jouw potje jam zouden snoepen als ze de kans kregen. Er lopen meer ongemanierde mensen rond dan dat je zou denken
Oh, ik zou geloof ik niet meer hoeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te bedenken waarom ze zoiets zou vragen
En straks staat zij uit een potje jam te snoepen. Blijkt het later een potje te zijn wat wel gemeenschappelijk is, en waar jij nog uit wil eten. Wat doe je dan?
Maar zou je haar dan aanspreken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.
[..]
Oh, ik zou geloof ik niet meer hoeven.
Ik zou er niet eens van uitgaan dat iemand uit een gezamelijke pot jam snoept.quote:
Ik ook niet. Maar in dit geval zie je het gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van uitgaan dat iemand uit een gezamelijke pot jam snoept.
Dan zie ik vanzelf wel of ik er iets van zou zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar in dit geval zie je het gebeuren.
He bah, hoofdpijn is niet fijn nee.quote:
Ik wil je niet op gedachten brengen. Maar misschien kwam die collega er op dat moment achter dat die pot jam niet voor gemeenschappelijk gebruik wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.
Het potje jam nam ik al 3 dagen mee van thuis naar stage.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik wil je niet op gedachten brengen. Maar misschien kwam die collega er op dat moment achter dat die pot jam niet voor gemeenschappelijk gebruik was
alles behalve fok de laatste tijd.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
He bah, hoofdpijn is niet fijn nee.
Maar wel prettig dat het verder goed gaat! Waar ben je zoal mee bezig?
Oeh, een Heilige Birmaanquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:02 schreef vencodark het volgende:
Vriend wil een poes.
[ afbeelding ] Zo'n ding!
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het potje jam nam ik al 3 dagen mee van thuis naar stage.
Noem eens wat op.quote:
quote:
Klopt. En gewild. En duur.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Noem eens wat op.
[..]
Maar de nestjes zouden vooral in augustus zijn. Dus duurt nog wel lang, hij hoopte van de lente al.
vrouw, xbox, zkh (zondag laatste keer prednisonquote:
Klopt wel ja, al is 400 ook nog aan de lage kant. Uitschieters naar 700 á 800 zijn ook niet zeldzaam. Afhankelijk van de ouders, vooral.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Duur weet ie indd. Hij had het over 400 tot 500 euro?
Vrouw!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:11 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouw, xbox, zkh (zondag laatste keer prednison), en nog wat persoonlijke dingen.
jij dan?
en raskatten zijn duur, minimaal 500, meestal meer.
Aahja, van dat laatste had hij ook al gehoord. Maar hij weet nog niet welke kleurcombi hij wilt...dus ja. Ik denk alleen wel dat het vooral impulsieve gedachte nu is. Het is een cleanfreak en wilt die katten helemaal in controle hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt wel ja, al is 400 ook nog aan de lage kant. Uitschieters naar 700 á 800 zijn ook niet zeldzaam. Afhankelijk van de ouders, vooral.
Maar goed, als je dus een Heilige Birmaan wilt van een cattery, zou ik zo snel mogelijk eentje bespreken. Vaak zijn de nestjes al verkocht voor ze geboren zijn.
ja nog steeds die ene.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouw!Die ene?
Maar goed tekene dus dat je die prednison dan niet meer hebt?
Ik ben lekker bezig, druk met school, hopelijk de 10e daar mee klaar, voorlopig. Met vriend gaat het helemaal goed en vanavond nog een verjaardag.
kleurcombi is altijd afwachten. cleanfreak ben ik ook en ik heb ook een poes. maar wel een uit duizenden.quote:Aahja, van dat laatste had hij ook al gehoord. Maar hij weet nog niet welke kleurcombi hij wilt...dus ja. Ik denk alleen wel dat het vooral impulsieve gedachte nu is. Het is een cleanfreak en wilt die katten helemaal in controle hebben.
Oei, een bepaalde kleur kan ook heel duur zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vrouw!Die ene?
Maar goed tekene dus dat je die prednison dan niet meer hebt?
Ik ben lekker bezig, druk met school, hopelijk de 10e daar mee klaar, voorlopig. Met vriend gaat het helemaal goed en vanavond nog een verjaardag.
[..]
Aahja, van dat laatste had hij ook al gehoord. Maar hij weet nog niet welke kleurcombi hij wilt...dus ja. Ik denk alleen wel dat het vooral impulsieve gedachte nu is. Het is een cleanfreak en wilt die katten helemaal in controle hebben.
Aah leuk, moet je spoedig eens meer over vertellen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef dawg het volgende:
[..]
ja nog steeds die ene.
eindelijk van die rommel af, heeft even geduurd maar zondag dan eindelijk.
fijn dat het goed gaat
[..]
kleurcombi is altijd afwachten. cleanfreak ben ik ook en ik heb ook een poes. maar wel een uit duizenden.
Ja, hij zou zich er nog verder in verdiepen. Een collega heeft ook zo'n zelfde raskat, dus hij weet er het 1 en ander van. Katten zijn zeker schoon maar die haren...tja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oei, een bepaalde kleur kan ook heel duur zijn.Katten zijn verder behoorlijk schone dieren, maar haren houd je, verder moet de kattenbak iedere dag schoon en moet je Birmanen ook borstelen en ik raad hem aan zich te verdiepen in erfelijke ziektes en aandoeningen en het dier er ook op te testen. Net als in de hondenfokkerij, fokt ook de gemiddelde cattery op uiterlijk.
Dat is maar goed ook... Een dier kan nooit een impulsaankoop zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, hij zou zich er nog verder in verdiepen. Een collega heeft ook zo'n zelfde raskat, dus hij weet er het 1 en ander van. Katten zijn zeker schoon maar die haren...tja.
Hij is wel iemand die het dan van top tot teen uitzoekt, gelukkig.Ik zou het wel onwijs tof vinden trouwens.
Ja, geloof ik ook wel. Maar zou iig wel tof zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook... Een dier kan nooit een impulsaankoop zijn.
Overigens is de Birmaan nog een van de gezondere katten, dus ik denk dat het wel goed zit.
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, geloof ik ook wel. Maar zou iig wel tof zijn.
Q. Prutser. valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:14 schreef Q. het volgende:
Zo, dat was een nobele doch vergeefse poging de achterband van mn fiets te vervangen.
May-Ling...dat is een mooie naam zeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellenWij hadden vorige maand een heilige birmaan in het asiel zitten, May Ling. Ze heeft een week op de ziekenboek gezeten en is in die tijd meteen geadopteerd.
Pracht katInclusief stamboom.
je had de kans!quote:
De mooie katten gaan binnen no time, de Europeesjes zitten er zo jaren. Wel zonde, maar ze zijn vaak gewoon niet speciaal genoeg.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
May-Ling...dat is een mooie naam zeg.Ik mag dan een naam verzinnen...dusss.
![]()
Ja, logisch dat ie zo geadopteerd is.
Terwijl Europeesjes hartstikke tof zijn. Maar ja, zelf met dieren gaan we op het uiterlijk af.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De mooie katten gaan binnen no time, de Europeesjes zitten er zo jaren. Wel zonde, maar ze zijn vaak gewoon niet speciaal genoeg.
Ja, mooie naam hePaste ook echt ontzettend goed bij haar!
Klopt, maar niet speciaal. Het zijn gewoon huis, tuin en keukenkatten, of ze nu een stamboom hebben of niet. Vandaag is er een Britse korthaar binnen gekomen, ik denk dat hij in no time weg is, ook echt een mooie raskater.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Terwijl Europeesjes hartstikke tof zijn. Maar ja, zelf met dieren gaan we op het uiterlijk af.
Jaa, een naam moet toch bij een kat passen. Ik las net op de frontpage een bericht over een kat. Die heette Slayer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |