Ik zou het best apart vinden als ze denkt dat een volwassen vrouw van 25 jaar, zo onvolwassen of vies is om uit een gezamenlijk potje jam te snoepen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:51 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet doen nee. Maar ja, je weet niet wat je collega denkt he?
ja, t verbaatste me al dat je überhaupt iets had gestuurdquote:
Je wilt er niet eens over nadenken hoeveel klapjosti's er ongegeneerd uit jouw potje jam zouden snoepen als ze de kans kregen. Er lopen meer ongemanierde mensen rond dan dat je zou denkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast, maar ik vind het best vanzelfsprekend dat je dat niet uit een gezamenlijk potje doet. Of ben ik zo raar?
Ik probeer alleen maar te bedenken waarom ze zoiets zou vragenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zou het best apart vinden als ze denkt dat een volwassen vrouw van 25 jaar, zo onvolwassen of vies is om uit een gezamenlijk potje jam te snoepen.Ik zou zoiets nooit aan haar vragen want ik zou er vanuit gaan dat het haar eigen potje is.
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Je wilt er niet eens over nadenken hoeveel klapjosti's er ongegeneerd uit jouw potje jam zouden snoepen als ze de kans kregen. Er lopen meer ongemanierde mensen rond dan dat je zou denken
Oh, ik zou geloof ik niet meer hoeven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik probeer alleen maar te bedenken waarom ze zoiets zou vragen
En straks staat zij uit een potje jam te snoepen. Blijkt het later een potje te zijn wat wel gemeenschappelijk is, en waar jij nog uit wil eten. Wat doe je dan?
Maar zou je haar dan aanspreken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.
[..]
Oh, ik zou geloof ik niet meer hoeven.
Ik zou er niet eens van uitgaan dat iemand uit een gezamelijke pot jam snoept.quote:
Ik ook niet. Maar in dit geval zie je het gebeuren.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou er niet eens van uitgaan dat iemand uit een gezamelijke pot jam snoept.
Dan zie ik vanzelf wel of ik er iets van zou zeggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar in dit geval zie je het gebeuren.
He bah, hoofdpijn is niet fijn nee.quote:
Ik wil je niet op gedachten brengen. Maar misschien kwam die collega er op dat moment achter dat die pot jam niet voor gemeenschappelijk gebruik wasquote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat zal vast. Maar toch zou ik zoiets nooit vragen. Dat staat best raar eigenlijk.
Het potje jam nam ik al 3 dagen mee van thuis naar stage.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:05 schreef YipYip het volgende:
[..]
Ik wil je niet op gedachten brengen. Maar misschien kwam die collega er op dat moment achter dat die pot jam niet voor gemeenschappelijk gebruik was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |