Ja en nee, ooit met een extra hoge en extra lange bus moeten rijden met dit weer, zonder ladingquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Was het dat maarDie wind is grappig
Cool, dat zou ik ook jammer vinden ja. Daarom baal ik zo dat mn 75 gejat is, die heb ik zelf bijeen geraaptquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb een paar jaar terug een honda civic coupe uit 95 samen met mijn vader opgeknapt.
Nog steeds spijt van dat ik dat ding ooit verkocht heb
Als je 't maar aan niemand doorvertelt.quote:
Zit toevallig ook op cch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb een paar jaar terug een honda civic coupe uit 95 samen met mijn vader opgeknapt.
Nog steeds spijt van dat ik dat ding ooit verkocht heb
Als je tijd hebt om te posten...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:13 schreef vencodark het volgende:
Binnen 4 uur moet ik naar de verjaardag van mijn zus en ik heb nog geen cadeautje en ook geen tijd deze te halen.![]()
![]()
Dan heb ik ook tijd om heen en weer naar de winkel te gaan, cadeautje uit te zoeken, betalen, terug te komen en datgene af te schrijven wat ik moet schrijven?quote:
Nee, maar las er wel regelmatig mee.quote:
Juist!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:14 schreef vencodark het volgende:
Dan heb ik ook tijd om heen en weer naar de winkel te gaan, cadeautje uit te zoeken, betalen, terug te komen en datgene af te schrijven wat ik moet schrijven?
Oh ja, vrouw natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef vencodark het volgende:
Dit duurt 10 sec. Cadeautjes kopen etc. niet.
[/Twitter]quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik moet xo ff naar de stad, markeerstiften kopen en dan de boeken in
Met de Yeti is 't wel grappig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee, ooit met een extra hoge en extra lange bus moeten rijden met dit weer, zonder ladingbij een rukwind moet je maar hopen dat er iemand naast je zit, want het is onmogelijk om em binnen de lijnen te houden
[..]
Cool, dat zou ik ook jammer vinden ja. Daarom baal ik zo dat mn 75 gejat is, die heb ik zelf bijeen geraapt![]()
En mn pa wil de '57 Kever weg doen, maar die hebben we samen opgebouwd. Hij wordt alleen nooit gebruikt, dat is wel jammer.
My lips are sealedquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je 't maar aan niemand doorvertelt.
Als je de ruimte er voor hebt om de kever te stallen zou ik hem echt nooit weg doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja en nee, ooit met een extra hoge en extra lange bus moeten rijden met dit weer, zonder ladingbij een rukwind moet je maar hopen dat er iemand naast je zit, want het is onmogelijk om em binnen de lijnen te houden
[..]
Cool, dat zou ik ook jammer vinden ja. Daarom baal ik zo dat mn 75 gejat is, die heb ik zelf bijeen geraapt![]()
En mn pa wil de '57 Kever weg doen, maar die hebben we samen opgebouwd. Hij wordt alleen nooit gebruikt, dat is wel jammer.
De ruimte is er wel, maar er is geen ruimte voor nog een auto en die willen ze graagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je de ruimte er voor hebt om de kever te stallen zou ik hem echt nooit weg doen.
foto?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef Samzz het volgende:
Er is vandaag echt een prachtige kater binnengebracht
Pikzwart met knaloranje ogenEcht een pláátje
Britse korthaar denk ik, of een kruizing brit x pers.
Zo'n jaguar is dan ook wel weer leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De ruimte is er wel, maar er is geen ruimte voor nog een auto en die willen ze graagDe kever is veel minder een reis/tour auto, met 30pk en geen comfort staat die niet in verhouding tot de Triumph. Dus ze willen een wat grotere, luxere oldtimer (Jag mk7/9, Merc 300 Adeanauer oid).
Heb ik nietquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik nietMaar hij is echt prachtig
![]()
[ afbeelding ]
Zo ziet hij eruit, echt pikzwart met knaloranje ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |