oeh cafca! Die Thomas Hunter is idd erg fijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef cafca het volgende:
Alex David is tot nog toe mijn topper, verder Thomas Hunter and White China Gold, The Civil Wars, The Bridge, Emma's Immagination, Lori McKenna en Emily Smith.
Dat zijn wel platen die je gehoord moet hebben.
Eigenlijk is dit gewoon een gecamoufleerd muziektopic waar we over goede muziek kunnen praten zonder dat die suffe mainstream mensen het topic verzieken met het worshippen van artiesten als Lady Gaga, Blof en Kane.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:11 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Excuses
Komt het in de buurt? Het is in ieder geval heel goed!
Aha, Indie is alleen maar om bepaalde mensen af te schrikken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:17 schreef Norrage het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit gewoon een gecamoufleerd muziektopic waar we over goede muziek kunnen praten zonder dat die suffe mainstream mensen het topic verzieken met het worshippen van artiesten als Lady Gaga, Blof en Kane.
Maakt niet uit welk genre het is
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:19 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Aha, Indie is alleen maar om bepaalde mensen af te schrikken.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef pfaf het volgende:
Deze topicreeks komt oorspronkelijk voort om bands te bespreken die geen topic waard zijn, in de zin dat er wel eens een topic geopend werd over een band en er vervolgens 6 personen op reageerden en daarna stil viel. Een maand later een nieuw topic met weer 6 dezelfde reagerende personen et cetera. Hier is het gecentreerd en overzichtelijk muziek ontdekken en bespreken.
Af en toe kwam Norrage even langs om te kotsen op indie, of komt er iemand vragen wat de bedoeling van het topic is, maar dat mag de pret niet drukken.
Al kom ik hier zelf eigenlijk nooit meer.
Aha, dat verklaart een hoop. Kent iemand de Flobots?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef pfaf het volgende:
Deze topicreeks komt oorspronkelijk voort om bands te bespreken die geen topic waard zijn, in de zin dat er wel eens een topic geopend werd over een band en er vervolgens 6 personen op reageerden en daarna stil viel. Een maand later een nieuw topic met weer 6 dezelfde reagerende personen et cetera. Hier is het gecentreerd en overzichtelijk muziek ontdekken en bespreken.
Af en toe kwam Norrage even langs om te kotsen op indie, of komt er iemand vragen wat de bedoeling van het topic is, maar dat mag de pret niet drukken.
Al kom ik hier zelf eigenlijk nooit meer
Tuurlijk! Spanish Sahara blijft een van de beste nummers van 2010quote:
Ik neem aan dat jij de akoestische sessie van Okkervil River in Paradiso ook niet kunt weerstaan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef pfaf het volgende:
En live zijn ze ook waanzinnig. Ik vind Blue Blood het beste nummerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Tuurlijk! Spanish Sahara blijft een van de beste nummers van 2010
Anna Calvi heb ik geprobeerd, ik vind het toch teveel een Siouxsie-kloontje, sorry.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ook prima platen:
Dazzled Kid, Anna Calvi en The Bony King Of Nowhere
Of kwam er iemand beweren dat the beatles ook indie waren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:27 schreef pfaf het volgende:
Ja, eigenlijk alleen dit nummer, vond ik best aardig:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:31 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart een hoop. Kent iemand de Flobots?
Emma's Imagination is inderdaad leuk jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:54 schreef cafca het volgende:
Alex David is tot nog toe mijn topper, verder Thomas Hunter and White China Gold, The Civil Wars, The Bridge, Emma's Immagination, Lori McKenna en Emily Smith.
Dat zijn wel platen die je gehoord moet hebben.
Ik krijg creds. WOOOO.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 10:51 schreef Norrage het volgende:
Komen de Arctic Monkeys ook al weer met een nieuw album dit jaar??wat een jaar! (zag friekin een nieuwe clip posten)
quote:
quote:ListenBeforeYouBuy points out that Arctic Monkeys have posted a new song and video to their YouTube channel, the guitar-driven "Brick by Brick". The clip features lots of footage of a record being pressed and played, as well as a call sheet for recording sessions with producer and Simian Mobile Disco man James Ford, who's been reportedly working with the band in Los Angeles on their follow-up to 2009's Humbug. Check it out below.
Mwah, vind het wel aardig, niet zo heel bijzonder, die paar nummers die ik van ze heb gehoord.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 01:14 schreef Maisnon het volgende:
Ik las dat Palace van Chapel Club leuk zou zijn, maar ik heb het zelf nog niet gechecktdus dat gaan we eerst maar even doen
http://www.musicmeter.nl/album/210008
Hier een musicmeter link
Vind het ook een heel leuk opener. Zoals zovaak weet de opener mij het meest te bekoren. Weet niet wat het is, maar ik vind erg vaak de opener het leukstquote:Op zondag 6 maart 2011 18:58 schreef Norrage het volgende:
Mensen, ik heb jullie nog niet over REM gehoord????
Nu aan het luisteren. En hoewel ik geen fan was van het jaren 00 werk klinkt dit zeker wel aardig. Zeker Uberlin en It Happened Today
The Bugquote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef Norrage het volgende:
Ik wil toch even kwijt in dit topic (waar anders) dat Ninja Tune toch wel het meest ubervette coole hippe beste label ooit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |