Haha Mermaid is verkeerd getagd. Het echte nummer heet Hanging from a hit. Mermaid is van een single of EPtje. Ook prachtig overigens.quote:Op zondag 24 april 2011 13:02 schreef Norrage het volgende:
Wat vindt jij de uitschieters van het album? ik vind Valley, Piratess en Mermaid tot nu toe de toppers
The Stage Names is denk ik het makkelijkste.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef Arn0 het volgende:
Wat is een goed Okkervil River album om mee te starten?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Gang Gang Dance album is de bomik zie niemand op FOK! er ooit over praten maar ik vind het zo'n geweldige muziek.
[ afbeelding ]
Heel opzwepende trippy afrikaans egyptisch klinkende geluiden en ritmes met veel synths en rare stemmen erdoorheen.
Vage muziek but I like itquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit! De albumcover vind ik wel een beetje eng
.
This Modern Glitch? Is dat ook een hint naar het soort muziek,quote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Senderious het volgende:
The Wombats - This Modern Glitch is trouwens uitgelekt.
Hey, dat klinkt echt tof! Is de rest ook een beetje zo?quote:
Bedoelde meer qua optredens eigenlijk. Heb tickets voor Angus & Julia Stone, Black Atlantic + Alamo Race Track, James Vincent McMorrow, Miles Kane, Animal Collective, Wild Beasts en Josh T. Pearson. Heb er enorm veel zin inquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef Norrage het volgende:
My Morning Jacket staat ook op de download nu
Wat komt er nog meer deze maand arn0?
Mijn mening! Iets ingetogener dan de vorige plaat, maar alweer zo mooiquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Arn0 het volgende:
Wow, nieuwe Wild Beasts plaat is érg tof. Geen enkele misser imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |