Graag gedaanquote:Op zaterdag 23 april 2011 23:18 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik ze overschat vond, had ze alleen persoonlijk nog niet erkend. Maar ondertussen wel, dus nogmaals bedankt he Dries
The Valley is toch wel onwaarschijnlijk geniaal.quote:Op zondag 24 april 2011 02:51 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Maar tegenvallen? Nee dat zeker niet, volgens mij is dit een enorme groeiplaat.
Zeker. Volgens mij is dit ook het ''meeste'' groeiplaat van elk Okkervil album.quote:Op zondag 24 april 2011 12:50 schreef Norrage het volgende:
[..]
The Valley is toch wel onwaarschijnlijk geniaal.heeft inderdaad veel luisterbeurten nodig denk ik, want er zit echt weer veel in
Haha Mermaid is verkeerd getagd. Het echte nummer heet Hanging from a hit. Mermaid is van een single of EPtje. Ook prachtig overigens.quote:Op zondag 24 april 2011 13:02 schreef Norrage het volgende:
Wat vindt jij de uitschieters van het album? ik vind Valley, Piratess en Mermaid tot nu toe de toppers
The Stage Names is denk ik het makkelijkste.quote:Op zaterdag 23 april 2011 23:27 schreef Arn0 het volgende:
Wat is een goed Okkervil River album om mee te starten?
quote:Op donderdag 21 april 2011 22:25 schreef Maisnon het volgende:
Gang Gang Dance album is de bomik zie niemand op FOK! er ooit over praten maar ik vind het zo'n geweldige muziek.
[ afbeelding ]
Heel opzwepende trippy afrikaans egyptisch klinkende geluiden en ritmes met veel synths en rare stemmen erdoorheen.
Vage muziek but I like itquote:Op dinsdag 26 april 2011 17:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Dit! De albumcover vind ik wel een beetje eng
.
This Modern Glitch? Is dat ook een hint naar het soort muziek,quote:Op maandag 25 april 2011 20:03 schreef Senderious het volgende:
The Wombats - This Modern Glitch is trouwens uitgelekt.
Hey, dat klinkt echt tof! Is de rest ook een beetje zo?quote:
Bedoelde meer qua optredens eigenlijk. Heb tickets voor Angus & Julia Stone, Black Atlantic + Alamo Race Track, James Vincent McMorrow, Miles Kane, Animal Collective, Wild Beasts en Josh T. Pearson. Heb er enorm veel zin inquote:Op woensdag 4 mei 2011 00:39 schreef Norrage het volgende:
My Morning Jacket staat ook op de download nu
Wat komt er nog meer deze maand arn0?
Mijn mening! Iets ingetogener dan de vorige plaat, maar alweer zo mooiquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:35 schreef Arn0 het volgende:
Wow, nieuwe Wild Beasts plaat is érg tof. Geen enkele misser imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |