Zeker!quote:Op maandag 11 april 2011 14:14 schreef Z het volgende:
Dat laatste album is best goed. Aanzienlijk beter dan The Life Pursuit.
Panda Bear en Alamo Race Track zijn allebei vette albums! Pains of Being Pure at Heart nog niet beluisterd, maar eens doen dan.quote:Op maandag 11 april 2011 14:29 schreef Maisnon het volgende:
Kom veel te veel leuke nieuwe muziek tegen ineenswanneer moet ik dit allemaal luisteren.
Panda Bear en Pains of Being Pure at Heart moeten ook gecheckt worden
+ Alamo Race Track
Passé? Van wie heb je dat nu weer gehoord? Zaterdag op Motel Mozaique stond er gewoon een rij van weetikveel wat hoeveel mensen. Het leek alsof iedereen gewoon voor B&S kwam. De festival directeur liep op een gegeven moment ook gewoon de rij af om te melden dat vanaf een bepaald punt er gewoon geen kans meer was dat je binnen kwam. Ik heb volgens mij echt geluk gehad dat ik nog binnen kwam! En idd, Beregd, het was fantastisch!! Veel oude nummers ook, heerlijkquote:Op maandag 11 april 2011 14:09 schreef Z het volgende:
[..]
Op 'MM'? Ik had bedacht dat Belle en Sebastian wel een beetje passé waren. Maar het kan nog dus?
Wow ja, inderdaad. Heerlijk album, weer een goede tip! Kende de band om eerlijk te zijn nog niet, ben wel benieuwd naar hun eerdere werk.quote:Op maandag 11 april 2011 19:12 schreef On het volgende:
The Pains of Being Pure at Heart - Belong is erg goed. Beter dan hun debuut, vind ik.
Klinkt als een tof concept, ik ben benieuwd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef Merge het volgende:
Danger Mouse in samenwerking met Daniele Luppi, Jack White en Norah Jones. En zover ik heb kunnen horen wordt dat een heel, heel goed album![]()
Dat vind ik zelf.quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Passé? Van wie heb je dat nu weer gehoord? Zaterdag op Motel Mozaique stond er gewoon een rij van weetikveel wat hoeveel mensen. Het leek alsof iedereen gewoon voor B&S kwam. De festival directeur liep op een gegeven moment ook gewoon de rij af om te melden dat vanaf een bepaald punt er gewoon geen kans meer was dat je binnen kwam. Ik heb volgens mij echt geluk gehad dat ik nog binnen kwam! En idd, Beregd, het was fantastisch!! Veel oude nummers ook, heerlijk
In België was het ook lang vooraf uitverkocht.quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Passé? Van wie heb je dat nu weer gehoord? Zaterdag op Motel Mozaique stond er gewoon een rij van weetikveel wat hoeveel mensen. Het leek alsof iedereen gewoon voor B&S kwam. De festival directeur liep op een gegeven moment ook gewoon de rij af om te melden dat vanaf een bepaald punt er gewoon geen kans meer was dat je binnen kwam. Ik heb volgens mij echt geluk gehad dat ik nog binnen kwam! En idd, Beregd, het was fantastisch!! Veel oude nummers ook, heerlijk
dat nummer vind ik helemaal niets.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:01 schreef Merge het volgende:
Danger Mouse in samenwerking met Daniele Luppi, Jack White en Norah Jones. En zover ik heb kunnen horen wordt dat een heel, heel goed album![]()
And proud of it!quote:
Ja? Las er vooralsnog enkel positieve dingen over eigenlijkquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
De nieuwe TV on the Radio valt echt vies tegen
Ik ben zelf als Panda Bear / Animal Collective fan beoordeeld maar als er een iets is wat je niet moet doen met hun muziek, is een mening vormen na een luisterbeurt.. Ik zou het echt een paar keer luisteren. Weet niet of je met Panda Bear's solomateriaal bekend bent, maar zijn vorige plaat "Person Pitch" is wat toegankelijker. (en een absoluut fantastisch album!)quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef tim. het volgende:
Ik heb hem vandaag voor het eerst beluisterd. Wat is er precies goed aan? Animal Collective en Panda Bear hebben me nog nooit kunnen boeien, maar ik heb eerlijk gezegd nooit moeite gedaan om hun muziek te doorgronden. De geluiden en stemmen die ik hoor vind ik lelijk, alleen de harmonieën kan ik soms waarderen. Ik vond "Last Night At The Jetty" wel een leuk liedje.
Nouja, je zegt zelf al, de geluiden en stemmen vind je lelijk. Maarja, het is uiteindelijk toch allemaal niet echt een kwestie van het is goed dus ik luister het maar, maar een kwestie van ik vind het leuk klinken dus ik luister hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:33 schreef tim. het volgende:
Ik heb hem vandaag voor het eerst beluisterd. Wat is er precies goed aan? Animal Collective en Panda Bear hebben me nog nooit kunnen boeien, maar ik heb eerlijk gezegd nooit moeite gedaan om hun muziek te doorgronden. De geluiden en stemmen die ik hoor vind ik lelijk, alleen de harmonieën kan ik soms waarderen. Ik vond "Last Night At The Jetty" wel een leuk liedje.
Ja, dat is ook het prachtige van Animal Collective, altijd vernieuwen. Maar drie oude nummers in de setlist en de rest allemaal nieuw. Ik kijk er naar uit, zie ze de dag erna in Brussel. Al was het wel prijzig zeg..quote:Op woensdag 20 april 2011 01:38 schreef Maisnon het volgende:
17 mei zijn ze in Paradiso. Ik ben echt benieuwd naar hoe het live is, als ik dat zo op youtube zie best anders (en er was ook weer een boel nieuw materiaal schijnbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |