Waar Lutte een TT zoekt.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:59 schreef Lutte het volgende:
Ik weet even geen TT dus die komt zo wel.
Have fun!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga ook maar eens naar mijn meet![]()
Waai niet de zee in he.,quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
have fun!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:03 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga de hele dag in bed liggen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:05 schreef Joooo-pi het volgende:
Wie heeft er nog plannen voor vandaag, verder?
Da's niet zo leuk, maar wel nuttig!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef Lutte het volgende:
Ik ga huiswerk maken! Zal wel de hele middag in beslag nemen, dus tot vanavond!
PSV - ADOquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:05 schreef Joooo-pi het volgende:
ohja, de eredivisie is alweer ruim een weekje los. Heb me na de winterstop niet echt meer in verdiept.quote:
ah, begint het al wat beter te worden dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb al een paar dagen een griepje te pakken.
Jawel, gelukkig wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ah, begint het al wat beter te worden dan?
Dit is al de derde wedstrijdronde na de winterstopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ohja, de eredivisie is alweer ruim een weekje los. Heb me na de winterstop niet echt meer in verdiept.
ohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is al de derde wedstrijdronde na de winterstop
Vast wel, lief dat je het aanbiedt in ieder geval!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:07 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Da's niet zo leuk, maar wel nuttig!
Succes!
Als je vragen hebt, stel ze gerust
(weet alleen niet of ik je kan helpen...)
Jammer Bennyquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:27 schreef iBenny het volgende:
Goedemorgen
Siepie ik kan niet komen(Zie PM)
Dus heel veel pret jullie 4 [en de rest die zou meeten]
kan ik ook goed doenquote:
Succesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:42 schreef Kally het volgende:
Ik ben off, ga even kijken of ik mijn nek pijnvrij kan krijgen
Vanavond naar Black Swan in de bioscoopquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:05 schreef Joooo-pi het volgende:
Veghel is wel moeilijk te bereizen zonder rijbewijs..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kom maar halen.CC en Benny hebben er ook al eentje opgeeist.
Moet je je eens indenken hoe lastig het is om Veghel úit te komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Veghel is wel moeilijk te bereizen zonder rijbewijs..
Ja, vrij lastig. Ben er in oktober nog geweest met het afdelingsuitje van het werk. Reden we rond in oude kevers. (ik zat in 1 die buitenaf was bekleed met tapijt) Maar we waren eerder in ZIjtaart dan in Veghel zelf geweest, dacht ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je je eens indenken hoe lastig het is om Veghel úit te komen.
Zou best kunnen, zal wel Zijtaart-Eerde-Keldonk, die richting zijn geweest dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, vrij lastig. Ben er in oktober nog geweest met het afdelingsuitje van het werk. Reden we rond in oude kevers. (ik zat in 1 die buitenaf was bekleed met tapijt) Maar we waren eerder in ZIjtaart dan in Veghel zelf geweest, dacht ik
Zou kunnen, volgens mij zaten wel wel ergens op de keldonkse weg ofoz In ieder geval een plaatsje waar je zo door heen was, dacht ik .quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zou best kunnen, zal wel Zijtaart-Eerde-Keldonk, die richting zijn geweest dan.Wel cool, een beklede auto.
arme jijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Moet je je eens indenken hoe lastig het is om Veghel úit te komen.
Veghel is best groot hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef tdrone het volgende:
[..]
arme jij![]()
ik woonde eerst ook in zo'n uithoek dorp
Ja, ligt wel een beetje achteraf, helemaal in Noord-Oost Groningen, dicht bij de Eemshaven, toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef tdrone het volgende:
ook nooit geweestmaar meestal word gezegd dat daar echt niks is..
AI, schiet dan maar eens op..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:51 schreef Lutte het volgende:
Maar nu heb ik dus nog niks aan levensbeschouwing gedaan, omdat ik eerst deeg ging maken want dat moest nog een half uur in de koelkast.
Ja ik las het op de site. Groter dan Geldropquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, de faciliteiten zijn echt ondermaats als je kijkt naar de grote.
Ik ga nu beginnen! Maar eerst nog even een klacht: ouders.quote:
van mij welquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
Benny? Mag je bij fok Idols ook groepjes insturen?
Benny! Hij houdt van ons!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alles behalve cre en die talentenshit
En ik zou het gewoon goed modden, de verbeterde versie van jou
Onderzoek? Autocorrectie?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik onderzoek net dat ik het in de sc zei
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:56 schreef Kally het volgende:
kally gaat mijn haar verfen, ik ben bang
Tenminste veilig in tilburg nuquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graseter, c_a en PatriQue zijn bij Kally.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Tenminste veilig in tilburg nu:
hoeft mn voeten niet te kussen hoorquote:
Wie ik?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoeft mn voeten niet te kussen hoor
owquote:Op zaterdag 5 februari 2011 19:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Graseter, c_a en PatriQue zijn bij Kally.
Hai.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef sbientje het volgende:
*komt maar weer eens zwaaien* hallo!
Zwaait even terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef sbientje het volgende:
Zwaait terugquote:Op zaterdag 5 februari 2011 20:13 schreef sbientje het volgende:
Gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patrique heeft foto
Patje is ook gearriveerd
patje kwam ook?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Patrique heeft foto
Patje is ook gearriveerd
Waren ze het geld voor de scheidsrechter vergeten ?quote:
Ja was niet goed, dwongen nauwelijks iets af vandaagquote:
Nee ga zo naar bed, wordt met de seconde triesterquote:
hij is te breed. Moet naar links scrollen.quote:
kut man. Maar morgen weer een dagquote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ga zo naar bed, wordt met de seconde triester
Balen Bos!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee ga zo naar bed, wordt met de seconde triester
Ja doe ik zo. Maar zie net dat ik nog een paar posts ben verwijderd van de 71K. DUs die ga ik eerst posten en dan bed verschonenquote:
Nog vijf!! Heb je een mijlpaal bereikt vandaag.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja doe ik zo. Maar zie net dat ik nog een paar posts ben verwijderd van de 71K. DUs die ga ik eerst posten en dan bed verschonenpillen in nemen en hopen op een goed dagje morgen
Ja dus ga ik nu afsluiten ben actief in 4 sc's dus daar mijn afscheid aankondigen is voldoendequote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog vijf!! Heb je een mijlpaal bereikt vandaag.
En ik help je hopen.
Drukdruk! Gefeliciteerd en slaap lekker.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 23:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dus ga ik nu afsluiten ben actief in 4 sc's dus daar mijn afscheid aankondigen is voldoende
Wat heb je geslikt/gedronken/gesnoven?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal licht in mijn hoofd.Tof gevoel.
Ja niets, dat maakt het juist zo tof.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat heb je geslikt/gedronken/gesnoven?
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja niets, dat maakt het juist zo tof.
Oh, goed punt.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef iBenny het volgende:
Blijf de volgende keer maar gewoon van je nagellak af
Kom hier heen!!'quote:Op zondag 6 februari 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Ik ben helemaal licht in mijn hoofd.Tof gevoel.
te veel gezopen?quote:
zuip schuitquote:
water drinkenquote:Op zondag 6 februari 2011 09:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu heb ik koppijn en ik wil Siepie niet wakker maken voor een paracetamol
HA HI HO HE !!!!quote:Op zondag 6 februari 2011 09:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
HALLO PATRIQUE!!!!!!! MIJN HOOFD DOET AU!
wist ik nie hahaquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zat naast patrique, zegtie opeens, ik heb geen boxer aan, ik ben naakt
Ik ging als tweede naar bedquote:Op zondag 6 februari 2011 09:48 schreef Joooo-pi het volgende:
Is Siepie de enige die geslapen heeft dan?
oh, da's niet zo mooi.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waarom kwam Papa Lutte me dan wekken?
Het erge is... Dat moet ik ook.quote:Op zondag 6 februari 2011 10:55 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, da's niet zo mooi.
Zeg dat je nog meer huiswerk moet maken op je kamer en dat je niet gestoord wilt worden
Heb je tentamenweek ofzo?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het erge is... Dat moet ik ook.Dus stiekem moet ik maar dankbaar zijn dat ik redelijk op tijd wakker ben, heb ik vanmiddag nog wat tijd over.
Zoiets... School had besloten om toetsweken in te lassen, vier per jaar. Maar je hebt bij de meeste vakken zes toetsen, want dat moet volgens het PTA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je al gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 10:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HAHAHAA< ZAL IK EVEN OP JE KOMEN LIGGEN?>?
quote:Op zondag 6 februari 2011 11:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zoiets... School had besloten om toetsweken in te lassen, vier per jaar. Maar je hebt bij de meeste vakken zes toetsen, want dat moet volgens het PTA.
En alle leraren zetten die extra toetsen toevallig in één week, maar je hebt ook je gewone huiswerk en projecten die op zijn eind lopen.
Daar gaat je weekend!Strebertje is niet erg. Als je maar niet vergeet dat je ook plezier moet hebben op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Dat plezier zit wel goed, tot grote ergernis van de leraren.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:09 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Strebertje is niet erg. Als je maar niet vergeet dat je ook plezier moet hebben op school
Moet je die dan ook aankomende week doen ??quote:Op zondag 6 februari 2011 11:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat plezier zit wel goed, tot grote ergernis van de leraren.
Ik was trouwens nog iets vergeten, namelijk 'De Taalweek', zo'n beetje de grootste faal van het jaar. Prop alle mondelingen in één week!!Maar ik heb nog steeds twee mondelingen te gaan terwijl de taalweek twee weken geleden was.
Jup, voor komende week: een proefwerk scheikunde, biologie en Latijn, een mondeling Duits en Engels en een werkstuk levenbeschouwing.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Moet je die dan ook aankomende week doen ??
pff, da's lekker danquote:Op zondag 6 februari 2011 11:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, voor komende week: een proefwerk scheikunde, biologie en Latijn, een mondeling Duits en Engels en een werkstuk levenbeschouwing.
Klinkt zo foutquote:
Thanks!quote:Op zondag 6 februari 2011 11:30 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
pff, da's lekker dan.
Alvast veel succes!!
WTF?quote:Op zondag 6 februari 2011 11:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks!
Ik zit al achter de laptop, voor levensbeschouwing, nu nog even wat PM's beantwoorden en dan ga ik echt beginnen.En anders wens ik Benny even dood en dan móet ik me wel even concentreren op huiswerk omdat ban.
Ik was belachelijk vroeg wakker door de restquote:
en ze lieten je slapen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik was belachelijk vroeg wakker door de rest![]()
Ik ben nog dronken gewoon
ja uhuh heen en weer lopen praten, iedereen in mijn slaapkamerquote:
ahwquote:Op zondag 6 februari 2011 12:07 schreef Kally het volgende:
[..]
ja uhuh heen en weer lopen praten, iedereen in mijn slaapkamer
Miranda weet niet hoe ze zachtjes moet doenquote:
plassen / poepen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Miranda weet niet hoe ze zachtjes moet doen
Nee gewoon blablaquote:
haha, was het zo erg ?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:29 schreef Kally het volgende:
Zo iedereen weg, stogzuiger weer op zijn plek, het is weer een huis
Ik ben er nogquote:Op zondag 6 februari 2011 12:29 schreef Kally het volgende:
Zo iedereen weg, stogzuiger weer op zijn plek, het is weer een huis
nou niet heel veel, wat er zat niet veel voedsel inquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou niet heel veel, wat er zat niet veel voedsel inBeetje
Ja hallo 4 maanden geen drank en dan opeens een fles wijnDat gaat niet goed
ja was weer supergezelligquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja was weer supergezellig
Siepie heeft me wel naar bed moeten brengen, en dat was wel liefTot 8 uur geslapen, dus best nog wel veel toch
Ja.... ik weet wel dat ik in maart niet veel ga drinkenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
![]()
Das al ene stuk langer dan de vorige keer
ff quoten en bewarenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja.... ik weet wel dat ik in maart niet veel ga drinken
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:
In maart gaat niemand slapen, daar zorg ik voor!
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat kanquote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik nu stiekem in Utrecht uitstappen en WWRY gaan kijken?
I hear you roar.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik denk niet dat mijn bankrekening dat toestaat... ja, opzich kan het... maar dan kom ik weer rood te staan enzo.. moet ik weer geld gaan lenen van iemand om positief te staan 1 dag... nee...quote:
wanneer wordt dat gestort?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn bankrekening dat toestaat... ja, opzich kan het... maar dan kom ik weer rood te staan enzo.. moet ik weer geld gaan lenen van iemand om positief te staan 1 dag... nee...Morgen lekker de hele dag positief staan.. en daarna is het klaar
dan geef ik geen geld meer uit
en ben k van dat gezeik af! Nog ff wachten op mijn zorgtoeslag van afgelopen 2 jaar.. dan ben ik BLIJ!!
Ik moet eigenlijk iets eten, maar huisgenote is de keuken/huiskamer aan het poetsenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Myraela het volgende:
Ik moet eigenlijk douchen en even mijn gezicht laten zien op een familie-verjaardag, maar ik heb geen zin.
Waar ben je nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef PatriQue89 het volgende:
@ benny, ik hoop snel!!
@tdrone, leukk!!
jah ik las het ergens anders alquote:Op zondag 6 februari 2011 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)olieren__.html?p=2,1
ow ik heb wel een idee hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 15:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
jah ik las het ergens anders almaar ja wat doe je eraan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |