Tja, dat werkt ook eigenlijk, bewijst maar weer wat voor rotzooi cola isquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola en after eight chocolades
Ja meldden ze vanmorgen al op AJE: het is smokkelaarsgebied en er zitten hamas aanhangers enzo. Aanslag op die pijpleiding schijnt geregeld voor te komen daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
las ergens dat het wel vaker gebeurt dat ze ontploffen, maar omdat het nu daar is zeggen ze aanslag
lijkt wel de vrijmarkt op koningendag, mis alleen nog het woordje bezetquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ramadan Amr Ramadan
A makeshift pharmacy in #Tahrir Square. #Jan25 http://twitpic.com/3wpfls
3 minutes ago
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:14 schreef shomila het volgende:
[ link | afbeelding ]
ramadan Amr Ramadan
A makeshift pharmacy in #Tahrir Square. #Jan25 http://twitpic.com/3wpfls
3 minutes ago
you're welcome, had m nog staan in mn photobucketquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
thnx!! wauw mooi om te zien !!!
Wel TV, maar geen spice-channelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Welke dingen hebben ze daar nu?
-Apotheek
-TV / Bios
-PA - Podium
-Gebedsdiensten
-Perscentrum
-Veldhospitaal
-Beveiliging
Wie vult me aan=
oke, ja kan alleen het nederlands lezen de engelse tweets enzo moeilijk, dus moet alles vn jullie lezen om bij te blijvenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja meldden ze vanmorgen al op AJE: het is smokkelaarsgebied en er zitten hamas aanhangers enzo. Aanslag op die pijpleiding schijnt geregeld voor te komen daar.
Aangezien ik geen idee heb wat die PA betekent... geluidsinstallatiequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
-Apotheek
-TV / Bios
-PA - Podium
-Gebedsdiensten
-Perscentrum
-Veldhospitaal
-Beveiliging
Wie vult me aan=
Enige organisatie hebben ze ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
-Apotheek
-TV / Bios
-PA - Podium
-Gebedsdiensten
-Perscentrum
-Veldhospitaal
-Beveiliging
Wie vult me aan=
PA = geluidquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Aangezien ik geen idee heb wat die PA betekent... geluidsinstallatieEn volgens mij hebben ze wel één heel hokje met wc's, was laatst tenminste een foto van
Dat wil je toch ook helemaal niet, met al die mannen die daar al zo lang staan op dat pleinquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wel TV, maar geen spice-channel, stelletje cultuurloze barbaren
zoiets opperde ik gisteren ook , als ze nou zelf met een president aan komen , nemen ze het tahrir over , mini staatje makenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Enige organisatie hebben ze ook.
Het begint op een klein staatje te lijken.
De straatjes rondom Tahrir functioneren ook als WC.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:17 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Aangezien ik geen idee heb wat die PA betekent... geluidsinstallatieEn volgens mij hebben ze wel één heel hokje met wc's, was laatst tenminste een foto van
Noem het dan gewoon geluidquote:
jaah !!!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon geluidSnap ik het tenminste ook.
Oh! Ze hebben ook een telefoonoplaadstation
Kan iemand die misschien nog een keer posten, heb die gemistquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:01 schreef schommelstoel het volgende:
Ik had gister even mijn laptop mee genomen terwijl ik een biertje ging doen bij vrienden.
Moest ze even wat foto's laten zien van Egypte, toen ik ze de foto van de huilende de soldaat lied zien die samen staat met een burger, waren zij het ook eens, World Press photo plaatje.
wij staan niet eens op die kaart van het weer, we zijn te klein en een nietzeggend landje dat we niet eens horen wat voor weer het wordt bij ons vandaagquote:
staat in de opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:19 schreef Asgard het volgende:
[..]
Kan iemand die misschien nog een keer posten, heb die gemist
Toch nog het interview van @Sandmonkey kunnen volgen btwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:18 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Noem het dan gewoon geluidSnap ik het tenminste ook.
Oh! Ze hebben ook een telefoonoplaadstation
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |