Volgens mij ook niks meer over gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:28 schreef schommelstoel het volgende:
Hoe zat het nou met de USS Enterprise?
Er gingen verhalen dat die onderweg was om een ambassade te beschermen als het mis ging.
Maar het lijkt erop dat het gewoon een roddel was.
Kijk even in de OP van #107 (in de OP van dit topic te vinden, en scrol even naar onder dan vind je de afbeelding van huilende soldaat)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:22 schreef Asgard het volgende:
[..]
In eens van de linkjes neem ik aan?
Thanks, zal het ff doornemen allemaal.
Al drie dagen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee die is onderweg naar het Suez kanaal blijkbaar.
Als je het aantal doden wilt verdubbelen moet je zeker een supply drop op dat plein gaan doen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vraag me af, wat gebeurt er als een organisatie/land een supply-drop op Tahrir doet vanuit een vliegtuig?
Is dat mogelijk (ivm luchtmacht)?
Ze wachten ook op andere schepen meen ik(?)quote:
Denk het niet:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef senesta het volgende:
Over Salma... Volgens mij is dit Salma: http://twitter.com/#!/salmatarzi
Ohquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk het niet:
SalmaTarzi Salma El.Tarzi
Okay people, for the umpteenth time, I was NOT interviewed on Al Jazeera English!
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:23 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Transcript :Sandmonkey is echt een heldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uiteindelijk kunnen volgen middels : http://nl.justin.tv/cnn_espanol
Nee, da's een anderequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:29 schreef senesta het volgende:
Over Salma... Volgens mij is dit Salma: http://twitter.com/#!/salmatarzi![]()
Ergens in haar tweets begint ze er zelfs een beetje boos om te worden, ze protesteert niet mee, zit al dagen in huis opgesloten. En iedereen denkt dat ze op AJE wasquote:
Kan aan de indoctrinatie van Hollywood liggen, maar doen ze die niet meestal met parachutes?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:30 schreef Blik het volgende:
[..]
Als je het aantal doden wilt verdubbelen moet je zeker een supply drop op dat plein gaan doen.
Dat zijn vaak enorme zware kisten die zo tientallen mensen kunnen verpletteren
http://www.facebook.com/people/Salma-El-Tarzi/853745127quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:31 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]
Sandmonkey is echt een held
[..]
Nee, da's een andere
En laatst had ze een tweet waarin ze zei dat ze baalde dat ze zo heettequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ergens in haar tweets begint ze er zelfs een beetje boos om te worden, ze protesteert niet mee, zit al dagen in huis opgesloten. En iedereen denkt dat ze op AJE was
zo te horen zijn er dus meerderen die haar verwarren met `onze salma `..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk het niet:
Okay people, for the umpteenth time, I was NOT interviewed on Al Jazeera English!
@
@pettybooshwah I did not report anything, I am not the Salma El Tarzi that was on Al Jazeera.
Slechte zaak, het leger was namelijk de enigste die nog een beetje rust kon waarborgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het leger probeert alles af te breken zodat het normale leven weer kan beginnen.
Bron: twitter.
Yip, zie veel van deze berichten, lijkt me niet goed voor de anti's.....quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
Het leger probeert alles af te breken zodat het normale leven weer kan beginnen.
Bron: twitter.
als er een pakket van enkele duizenden kilo's op je terecht komt met een parachute ben je net zo hard dood ( en ik denk niet dat je ze kunt ontwijken, daarvoor is het te druk)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan aan de indoctrinatie van Hollywood liggen, maar doen ze die niet meestal met parachutes?
volgens mij was dat de volledeig enaam ja , maar ik kan iet veel zien , ben w8woord kwijt van facebook ......quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:33 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
http://www.facebook.com/people/Salma-El-Tarzi/853745127
Deze?
Laatste beelden die ik zag, was het nog niet zo drukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Blik het volgende:
[..]
als er een pakket van enkele duizenden kilo's op je terecht komt met een parachute ben je net zo hard dood ( en ik denk niet dat je ze kunt ontwijken, daarvoor is het te druk)
die dingen worden niet vanaf een kilometer hoogte gegooid maar meer vanaf enkele honderden meters en komen alsnog razendsnel naar beneden. Je kunt het gewoon niet ontwijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laatste beelden die ik zag, was het nog niet zo druk
Best wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan aan de indoctrinatie van Hollywood liggen, maar doen ze die niet meestal met parachutes?
Daarnaast, de dropzone is gewoon beperkt. Je hebt kampementen, en mensen overal. Het risico dat er wat misgaat is erg groot.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef Blik het volgende:
[..]
die dingen worden niet vanaf een kilometer hoogte gegooid maar meer vanaf enkele honderden meters en komen alsnog razendsnel naar beneden. Je kunt het gewoon niet ontwijken
Dat zorgt idd best voor een zeer dakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef Blik het volgende:
[..]
die dingen worden niet vanaf een kilometer hoogte gegooid maar meer vanaf enkele honderden meters en komen alsnog razendsnel naar beneden. Je kunt het gewoon niet ontwijken
duidelijk, Hollywoodquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Best wel.
Indien ze voedsel droppen op een plek waar GEEN oorlog is dan doen ze dat met helicopters en laten ze het langzaam zakken.
LOLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:40 schreef shomila het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
A senior army officer now at A.Meneim Reyad trying to calm protesters down. Met with applauds but made it clear we won't move back. #Tahrir
2 minutes ago
Wat voor soort OS zit je, en welke browser?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef RvLaak het volgende:
fucking AJE stream van livestation blijft maar vastlopen & dan verder gaan
En mijn shackwave flash player is zwaar incompetent, dus die gaat bijna meteen op z'n bek als ik AJE zelf op zet
Is dit de Salma?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik heb Salma el Tarzi gisteren in een filmpje gezien
OSX, FF, Opera, Chrome & Safari. Allemaal hetzelfde resultaat @ AJE site. LiveStation is domweg een capaciteit probleem aldaar (gok ik)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor soort OS zit je, en welke browser?
daar zit je foutquote:
ze had een hoofddoek op, zal ff zoeken naar het filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dit de Salma?
http://www.facebook.com/people/Salma-El-Tarzi/853745127
quote:
Hier ook OSX, maar gebruik chrome. en die doet het redelijk goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OSX, FF, Opera, Chrome & Safari. Allemaal hetzelfde resultaat @ AJE site. LiveStation is domweg een capaciteit probleem aldaar (gok ik)
gitaar / `bandje `( word echt woodstockquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Welke dingen hebben ze daar nu?
-Apotheek
-TV / Bios
-PA - Podium
-Gebedsdiensten
-Perscentrum
-Veldhospitaal
-Beveiliging
Wie vult me aan=
Gister al gepost, maar blijft tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gitaar / `bandje `( word echt woodstock)
(of kenden jullie deze al , ik i,i,g, nog niet )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |