Laatste beelden die ik zag, was het nog niet zo drukquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:35 schreef Blik het volgende:
[..]
als er een pakket van enkele duizenden kilo's op je terecht komt met een parachute ben je net zo hard dood ( en ik denk niet dat je ze kunt ontwijken, daarvoor is het te druk)
die dingen worden niet vanaf een kilometer hoogte gegooid maar meer vanaf enkele honderden meters en komen alsnog razendsnel naar beneden. Je kunt het gewoon niet ontwijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Laatste beelden die ik zag, was het nog niet zo druk
Best wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:32 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan aan de indoctrinatie van Hollywood liggen, maar doen ze die niet meestal met parachutes?
Daarnaast, de dropzone is gewoon beperkt. Je hebt kampementen, en mensen overal. Het risico dat er wat misgaat is erg groot.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef Blik het volgende:
[..]
die dingen worden niet vanaf een kilometer hoogte gegooid maar meer vanaf enkele honderden meters en komen alsnog razendsnel naar beneden. Je kunt het gewoon niet ontwijken
Dat zorgt idd best voor een zeer dakquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef Blik het volgende:
[..]
die dingen worden niet vanaf een kilometer hoogte gegooid maar meer vanaf enkele honderden meters en komen alsnog razendsnel naar beneden. Je kunt het gewoon niet ontwijken
duidelijk, Hollywoodquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:38 schreef wdn het volgende:
[..]
Best wel.
Indien ze voedsel droppen op een plek waar GEEN oorlog is dan doen ze dat met helicopters en laten ze het langzaam zakken.
LOLquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:40 schreef shomila het volgende:
mosaaberizing Mosa'ab Elshamy
A senior army officer now at A.Meneim Reyad trying to calm protesters down. Met with applauds but made it clear we won't move back. #Tahrir
2 minutes ago
Wat voor soort OS zit je, en welke browser?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef RvLaak het volgende:
fucking AJE stream van livestation blijft maar vastlopen & dan verder gaan
En mijn shackwave flash player is zwaar incompetent, dus die gaat bijna meteen op z'n bek als ik AJE zelf op zet
Is dit de Salma?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik heb Salma el Tarzi gisteren in een filmpje gezien
OSX, FF, Opera, Chrome & Safari. Allemaal hetzelfde resultaat @ AJE site. LiveStation is domweg een capaciteit probleem aldaar (gok ik)quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:42 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Wat voor soort OS zit je, en welke browser?
daar zit je foutquote:
ze had een hoofddoek op, zal ff zoeken naar het filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Is dit de Salma?
http://www.facebook.com/people/Salma-El-Tarzi/853745127
quote:
Hier ook OSX, maar gebruik chrome. en die doet het redelijk goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OSX, FF, Opera, Chrome & Safari. Allemaal hetzelfde resultaat @ AJE site. LiveStation is domweg een capaciteit probleem aldaar (gok ik)
gitaar / `bandje `( word echt woodstockquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:16 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Welke dingen hebben ze daar nu?
-Apotheek
-TV / Bios
-PA - Podium
-Gebedsdiensten
-Perscentrum
-Veldhospitaal
-Beveiliging
Wie vult me aan=
Gister al gepost, maar blijft tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:44 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
[..]
gitaar / `bandje `( word echt woodstock)
(of kenden jullie deze al , ik i,i,g, nog niet )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |