abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92373889
Jeetje Ca.Ra, je arme ventje....
Beterschap.
Wat een achterlijk hoge koorts had ie zeg

Meimel, die stapjes van Dyon...echt zooooooo cute!!!
En Kyllian die er zo even hups een handstand uit tovert! Wow!

Ik heb genoten van de Driekus spam, wat een knapperd is het toch!
Maar, jee, wat een verschil met Lars!!! Die is echt een baby bij Driekus vergeleken.
Ik heb mijn vriend er nog bij geroepen...."kun je je voorstellen dat dit kindje net zo oud is als Lars?" hij geloofde het echt niet. Zoals ie zit op dat surfbord....!

Lars is nog steeds in klimmodus. Hij is gister wel 5 keer van het stoeltje gevallen, elke keer huilen, en dan moest ik hem troosten, maar eenmaal uitgehuild klom hij er zo weer op.
Of dan zet hij het stoeltje bij de bank en klimt via stoeltje op de bank :o om vervolgens op de bank te gaan staan.... }:|
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92380703
Meimeltje, geweldig O+ . Hij loopt, en hoe! Meteen de hele kamer door :D . Knap zeg. En ik vind Kyllian supercool, met zijn handstand tegen de muur. :o :7 .
pi_92380722
Ik heb vandaag ook een filmpje van mijn spelende zoon gemaakt. Even uploaden. :P Ik heb hem nog eens bekeken, maar het is eigenlijk maar een heel saai filmpje, voor jullie dan. :o :+ .

[ Bericht 47% gewijzigd door groofskendezoveelste op 05-02-2011 19:58:46 ]
pi_92381755
oeke, ik lees nu pas van die mogelijke vergiftiging en die nare nacht. Ben je er nog achteraan gegaan, of was de goede dag van vandaag voldoende geruststelling dat het hopelijk weer over is?

Heel rot, lijkt me en ook eng. :*
  zaterdag 5 februari 2011 @ 20:48:23 #30
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_92383769
Ik heb gister het vorige topic doorgelezen.
Ik vond het heel mooi om te zien hoeveel liefde er van jullie posts uitgaat. Hoe jullie ongegeneerdvan jullie kids (kunnen) genieten.
Ik hoop dat jullie ook beseffen dat het een voorrecht is om zo te (kunnen) genieten.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_92384349
Davinia, hoe gaat het met jouw mooie dreumes? Kom je ook een beetje meeschrijven?
pi_92384360
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:48 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik hoop dat jullie ook beseffen dat het een voorrecht is om zo te (kunnen) genieten.
:Y :*

Stiemie, ik las in het peutertopic dat het heel lekker bij jullie gaat en dat je nu pas écht geniet. Ik vond het heerlijk om te lezen! Plaats je nog eens wat foto's van je twee spruiten samen?

En ik wil nog eens gezegd hebben dat ik heel veel heb aan dit topic. Ik ben me er met heel grote regelmaat van bewust dat ik ontzettend veel weet door jullie verhalen. Dat geeft veel rust en maakt dat ik me vrijwel niet onzeker voel over het ouderschap.

Wat ik bovendien leuk en waardevol vind is dat we elkaar zo in de loop der tijd ook best goed hebben leren kennen! Jemig, wat posten we hier alweer een tijd over ons kroost.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_92384527
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:Y :*

Stiemie, ik las in het peutertopic dat het heel lekker bij jullie gaat en dat je nu pas écht geniet. Ik vond het heerlijk om te lezen! Plaats je nog eens wat foto's van je twee spruiten samen?

En ik wil nog eens gezegd hebben dat ik heel veel heb aan dit topic. Ik ben me er met heel grote regelmaat van bewust dat ik ontzettend veel weet door jullie verhalen. Dat geeft veel rust en maakt dat ik me vrijwel niet onzeker voel over het ouderschap.

Wat ik bovendien leuk en waardevol vind is dat we elkaar zo in de loop der tijd ook best goed hebben leren kennen! Jemig, wat posten we hier alweer een tijd over ons kroost.
En straks als we allemaal blijven hangen, dan zijn onze kinderen zo 10 jaar! En dan zijn wij met ons allen ook 10 jaar samen! ;( *;

Ik ben ook heel blij met jullie :Y :*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_92384921
Davinia :* Spreek je morgen! Ik wil steeds reageren op je pm maar vind het toch moeilijker dan ik dacht en dan loop ik een beetje vast :@

Claudia wat lief zeg! Morgen ga ik met de dames tunfunnen. Eens kijken of ik ze samen op de foto kan krijgen. Het is echt zo leuk om te zien dat ze soms zo hetzelfde zijn en soms ook zoooooo verschillend. Linde moet ik bijvoorbeeld steeds aanmoedigen om er iets van te zeggen als een ander kindje iets doet wat zij niet wil, terwijl haar zusje waarschijnlijk eerder dat kindje zal zijn dat iets doet dat niet leuk is voor een ander. Klein wildebrasje. Maar ze zijn ook zo leuk samen en zo lief voor elkaar. Dan is Linde op de grond aan het spelen en dan komt Esmee even langs en geeft een aai en een kusje op haar hoofd (of ze trekt heel hard aan haar haar en pikt haar speeltje snel af :+ )

En inderdaad al heel veel mensen via hier leren kennen O+
pi_92386822
Dikke zoen voor op het oor van Thomas, hopelijk is hij snel beter. :*

Lars wat ben je toch een klauterkontje! O+ Stoer dat je niet bang bent. Maar niet zo vaak vallen hoor!

Davinia. :*

Verder sluit ik me aan bij Claudia, het is heel fijn om zo open over je kind en zijn leeftijdsgenootjes te kunnen kletsen. Niemand hier wordt er ooit moe van. O+
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 20:02 schreef groofskendezoveelste het volgende:
oeke, ik lees nu pas van die mogelijke vergiftiging en die nare nacht. Ben je er nog achteraan gegaan, of was de goede dag van vandaag voldoende geruststelling dat het hopelijk weer over is?
Bah, ik kom er niet helemaal uit.
Vandaag ging alles gewoon goed, geen koorts, hij dronk en at goed, lekker gespeeld.
Om half 8 ging hij lekker slapen, en nu is hij al 2 keer huilend wakker geworden.
De eerste keer heb ik hem eruit gehaald en sliep hij verder na wat drinken. De tweede keer, zonet viel hij weer in slaap.
Maar echt huilen he? Niet een beetje jammeren ofzo.
Ik geloof dat het geen vergiftiging is, het is ook al 5 dagen geleden, maar wat er dan precies met hem is?
En ik kan het niet uitstaan dat ik er dinsdag niet bij was, bij dat zoetjes incident, nu krijg ik eigenlijk niks te horen, want ze weten niet precies wat er gebeurd is. :{
Dit zijn die rode blaasjes/puistjes trouwens:

Ik hoop maar dat hij vannacht gewoon lekker slaapt. Is het weer zo'n gebroken nacht dan bel ik de Hap morgen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_92386893
Kun je niet gewoon nu al bellen? vrijblijvend, gewoon vragen om advies? Dus niet om ook meteen langs te gaan. Misschien kun je deze foto zelfs wel mailen, zodat ze er even een blik op kunnen werpen?

Het ziet er naar uit en ik kan me je twijfels en gevoel goed voorstellen.
pi_92387031
Ja maar ik was donderdag al met Ko bij de dokter en die heeft die bultjes ook gezien en vond er niks vreemds aan. Ik hoopte eigenijk dat hier iemand het zou herkennen als dreumes acne ofzo.
pi_92387078
Ik ken het niet, ook niet van kinderen van vrienden.

Als het een vorm van acne is, dan zou het toch hormoongerelateerd zijn? Ik heb nog niet eerder gehoord van hormonaal gedoe in de dreumestijd eerlijk gezegd.
pi_92387218
Arme Ko ;( Ik herken het ook niet Oeke. *ga meteen even teruglezen wat er gebeurt is want snap het nu niet helemaal
pi_92387316
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 13:45 schreef Twinkly het volgende:
Oeke, ik schrik heel erg van je bericht dat Ko misschien aspartaamvergiftiging heeft :o

Wow, Dyon! Wat loopt hij al goed en hij pakt zelfs al spullen van de grond en komt dan weer omhoog!
Een aspartaamvergiftiging? Dat krijgt een kind pas als er een heel doosje zoetjes in zit of meer, op zich is aspartaam een vrij onschuldige stof. als een kind echt neit tegen aspartaam kan komt dat er met de hielprik al uit.

Even voor het idee: er wordt al zo lang gespeculeerd dat aspartaam ongezond zou zijn dat er al enorm veel serieus en goed onderzoek naar is gedaan, en elke keer blijkt dat er geen negatieve effecten van aspartaam zijn.

maargoed, je kunt je met alles vergiftigen, als je er maar genoeg van binnenkrijgt. Voor aspartaam is de acute toxiciteit in ieder geval laag, anders was het nooit toegestaan in voeding. In een glas sinaasappelsap zit meer methanol dan bij afbreken van een glas lightdrank ontstaat!

[ Bericht 30% gewijzigd door Spanky78 op 05-02-2011 22:06:41 ]
Whatever...
pi_92387490
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:01 schreef Claudia_x het volgende:

Dit!
Ik vind dat wat we hier (bijna) dagelijks delen met elkaar echt uniek en best bijzonder
Hoop dat het nog voor een heeeele lange tijd zo blijft!

Hmm vaag Oeke, kan me je onzekerheid goed indenken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_92387500
Ik geloof ook niet dat dat het is Spanky, mijn vriend kwam daarmee aanzetten. We weten niet of en hoeveel zoetjes Ko heeft gepakt. Maar het zullen er nooit meer dan 3 zijn. Ik was er niet bij dus ik weet het niet.
Ik snap alleen die plotselinge hoge koorts, samen met die gekke uitslag en die huilbuien s' nachts niet. ;(
pi_92387559
Oeke, die pukkels zouden goed een reactie van voedsel kunnen zijn. Vergiftiging is het misschien niet, maar zo'n reactie kan er wel van komen. My 2 cents..

Ik hoop voor je dat hij toch lekker doorslaapt nu.
pi_92387741
Het lijkt echt wel op jeugdpuistjes, maar zoals groofs zegt, dat is hormoongerelateerd en daar is Ko way te jong voor. Ziet er niet fijn uit. Ik snap je opmerking dat d ehuisarts het ook al gezien heeft, maar misschien een andere arts toch een ander idee heeft? Al kan die je maar geruststellen met idd peuteracne ofzo. En wat vervelend dat hij telkens zo huilend wakker wordt. Arm mannetje -O-

Davinia :*
Ik vind het een enorm voorrecht dat ik zo kan genieten, zowel voor mezelf als hier met gelijkgestemden. We kenne elkaar idd al zo lang inmiddels. Dreumessen van ruim een jaar en dan een zwangerschap er aan voorafgaand...Ik vind dat nou precies het leuke en bijzondere ook. Ik word er ook een zekerdere ouder van.

Zo hebben we vandaag ook weer genoten O+ Senna was wel wat aanhankelijk, maar niet op ene te hangerige manier, als u begrijpt wat ik bedoel :+ We zijn naar de AH verderop gewandeld, heen in de Boba, terug zelf gewandeld, en dat wandelen dat vind ik zo geweldig O+ Ze is zo vrolijk, ze zingt en danst tijdens het wandelen, gaat een stukje hardlopen (dan gaat ze a la Lee Towers met haar ene armpje bewegen tijdens het lopen :') ), klimt he tliefst ieder trapje op dat ze tegenkomt terwijl ze 'klim klim klim' roept en hangt helemaal tegen de wind in om vooruit te komen O+ Heerlijk vind ik het om dat te zien!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92387832
Oeke, ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. :*
pi_92387844
Even snel zonder verder gelezen te hebben.

Zou het mond-voet-hand ziekte kunnen zijn Oeke?
Hopelijk valt hij straks wel lekker in slaap en gaat het vannacht goed :*
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_92387986
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:00 schreef oeke het volgende:
Ik geloof ook niet dat dat het is Spanky, mijn vriend kwam daarmee aanzetten. We weten niet of en hoeveel zoetjes Ko heeft gepakt. Maar het zullen er nooit meer dan 3 zijn. Ik was er niet bij dus ik weet het niet.
Ik snap alleen die plotselinge hoge koorts, samen met die gekke uitslag en die huilbuien s' nachts niet. ;(
vast geen aspartaam. er zijn natuurlijk heel veel andere dingen waar Ko last van kan hebben. hier in de buurt heerst nu waterpokken bijvoorbeeld... en mijn dochter wordt als ze weer eens een sprongetje maakt in haar ontwikkeling elke nacht meerdere keren wakker.

wel vervelend, zieke kindjes zijn altijd zielug!

Ik zie dat jij borstvoeding geeft. Jouw hormonen kunnen dan wel voor puistjes bij hem zorgen. Onze dochter had ook echt 'borstjes' toen ze kleiner was!
Whatever...
pi_92388021
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:05 schreef miss_sly het volgende:
We zijn naar de AH verderop gewandeld, heen in de Boba, terug zelf gewandeld, en dat wandelen dat vind ik zo geweldig O+
Daar hadden we het vandaag over met m'n schoonmoeder, het wandelen. Ivan loopt nu al een tijdje heel goed en ik wil buiten met hem kunnen wandelen. Om die reden heb ik laarsjes voor hem gekocht (en wil ik morgen schoenen voor hem kopen). Ze deed daar vrij negatief over: kinderen wilen niet even in de kinderwagen en even lopen, het lopen gaat langzaam, het is gevaarlijk omdat een dreumes alle kanten op kan...

Maar doordat ik hier heb gelezen over het wandelen van jou met Senna en oeke met Kobus weet ik juist dat het prima kan en dat het hartstikke leuk is (als je geen haast hebt :+). Daardoor kan ik vrij makkelijk mijn schouders ophalen en mijn eigen koers varen.
pi_92388025
twinkly als ik dat zo lees, komen die blaasjes voor IN de mond? En dan zouden er inmiddels ook op de hand en voet moeten zitten, lijkt me, want hij had de blaasjes al sinds donderdag.
pi_92388182
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 22:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Daar hadden we het vandaag over met m'n schoonmoeder, het wandelen. Ivan loopt nu al een tijdje heel goed en ik wil buiten met hem kunnen wandelen. Om die reden heb ik laarsjes voor hem gekocht (en wil ik morgen schoenen voor hem kopen). Ze deed daar vrij negatief over: kinderen wilen niet even in de kinderwagen en even lopen, het lopen gaat langzaam, het is gevaarlijk omdat een dreumes alle kanten op kan...

Maar doordat ik hier heb gelezen over het wandelen van jou met Senna en oeke met Kobus weet ik juist dat het prima kan en dat het hartstikke leuk is (als je geen haast hebt :+). Daardoor kan ik vrij makkelijk mijn schouders ophalen en mijn eigen koers varen.
Essentieel is dat je geen haast hebt :D Het kleine stukje van ons huis naar de Vomar en terug kan ik echt heeeeeel lang over doen. Stukjes stoep in een andere kleur of andere steen zijn bijvoorbeeld prima randjes om over te lopen, trapjes moet je op en af...en op en af....en op en af, achter een pilaar kun je je verstoppen en kiekeboe spelen, en nog een keer...en nog een keer...nou ja, je snapt het wel. Senna wil niet graag in de buggy, die wil liever wandelen. Soms als ze erg moe is, laat ze zich dan wel in de buggy zetten, maar liever niet.
Kortom: een enorme aanrader juist!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')