Ha wat goed man. Ik zet hem er even bij in de OP.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:20 schreef -jos- het volgende:
tabulagaza philip rizk
follow http://21606.info/ for live streaming from #tahrir today #jan25 #egypt
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:13 schreef Ludacriss het volgende:
Vraag me af of Egypte niet al failliet aan het gaan is.
quote:http://www.warnetnews.com(...)-pay-riots-egypt.htm
How much it costs covered Egypt every day when the riot broke out. According to analysis from the bank Credit Agricole, Egypt must pay at least $ 310 M per day.
quote:CAIRO - Terroristen hebben een aanslag gepleegd op een belangrijke gasleiding van Egypte naar Israël en Jordanië, meldde de Egyptische staatstelevisie zaterdag. Getuigen hoorden een luide knal en zagen een vlammenzee in El Arish in het noorden van de Sinaï-woestijn.
© Getty Images
''Saboteurs hebben gebruikgemaakt van de huidige veiligheidssituatie en de gasleiding opgeblazen'', zei een correspondent van de Egyptische televisie.
In Egypte zijn al twaalf dagen massale protesten tegen president Hosni Mubarak, de politie is grotendeels afwezig.
Egyptische en Israëlische autoriteiten hebben de gastoevoer stilgelegd. De pijp zorgt voor 40 procent van het gas in Israël, een resultaat van het baanbrekende vredesakkoord tussen de twee landen in 1979.
Productie opvoeren
Israël heeft direct besloten om de productie van het eigen Yam Tetis gasveld op te voeren, meldde het Israëlische ministerie van Energie zaterdag.
Volgens de Israëlische radio hebben de aanslagplegers slechts weinig explosieven gebruikt en is de schade gering. Het vuur zou drie uur hebben geduurd en inmiddels onder controle zijn. Volgens Israël deed de aanslag zich voor bij de tak die gas naar Jordanië leidt.
Bedoeïnen
Een gewapende groep bedoeïnen had in juni gedreigd om de pijpleiding aan te vallen, verklaarden veiligheidsfunctionarissen. De bedoeïnen leven in onmin met de Egyptische politie in het gebied. De groep klaagt dat de politie hen steeds lastig valt en discrimineert.
De bedoeïnen werden hard aangepakt na een reeks bomaanslagen in de Sinaï-woestijn van 2004 tot 2006, waarbij tientallen Egyptenaren en toeristen omkwamen.
Onlusten
Israël had zich recent nog bezorgd getoond of de onlusten in Egypte de gastoevoer in gevaar zouden brengen. ''We realiseren ons weer dat het Midden-Oosten geen stabiele regio is. We moeten iets doen om onze energielevering zeker te stellen zonder afhankelijk te zijn van anderen'', zei een woordvoerder van minister Uzi Landau (Nationale Infrastructuur) dinsdag.
Israël vreest vooral dat een nieuw regime in Egypte het gascontract opzegt. De minister heeft energiebedrijven gemaand op te schieten met de ontwikkeling van een groot gasveld in de zee bij Haifa. Dat zogeheten Tamarveld zou in 2013 in productie komen.
Dan zie je meteen wat voor een leugenaar sillyman is, als ze wel het plein schoon gaan vegen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:27 schreef -jos- het volgende:
TamerELG Tamer El-Ghobashy
Tank rolled through square, a handful of ppl applauded but there's a tension here. Previously civilians manned entrances and army watched
het leger is met iets bezig...
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:24 schreef wdn het volgende:
offtopic...
Verdomme. Dat zappen van mijn naait me.
BBC worlds news. Doha debates over wikileaks.
Werd net een amerikaan (anti-wikileaks) gefileerd
"I have not seen any illegal activities revealed by wikileaks"
"Oh so tapping of UN members and democratic chosen politicians is not illegal?"
Amerikaan met de bek vol tanden.
En diegene die de vraag stelt is de neutrale leider van het gesprek
Mag de pro-wikileak man en zegtie "bedankt I heb niks meer te vragen"
Hey, die kever ken ik!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:26 schreef -jos- het volgende:
Tom_Rayner Tom Rayner
Here's a good pic of the barricade I've been referring to by the Egyptian Museum and Abdel Munim Riyad Square - http://twitpic.com/3wny34
[ afbeelding ]
de pleuris zal wel overal uit breken, nu aanslag pijpleiding wat volgtquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ow, dan kan dit misschien waar zijn:
FDEgypt FDEgypt
Palestinian Hamas and Hezballah had infiltrated North Sinai according to Egypt and foreign intelligence. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
Die kever is nu beroemder dan Herbiequote:
als hierdoor ww3 uitbreekt... Nostradamus ... had dan gelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
de pleuris zal wel overal uit breken, nu aanslag pijpleiding wat volgt
Ook in de OP dan maar zal ik die foto van Herbie daar ook neer zetten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:35 schreef Toverheks het volgende:
http://www.livestation.com/channels/57-al-arabiya-arabic-arabic
nog maar even deze link allemaal streams kan je zappen
Lijkt me wel.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ook in de OP dan maar zal ik die foto van Herbie daar ook neer zetten?
ja waarom nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Die staat er al in. Welke foto? De OP is al aardig vol.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
een OP kan altijd vollerquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die staat er al in. Welke foto? De OP is al aardig vol.
Zag ik. Herbie staat er nu wel bij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Die staat er al in. Welke foto? De OP is al aardig vol.
ja doe maar, en die link is handigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:36 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
quote:jonjensen Good news. @Theodore_May and 2 BBC Arabic reporters detained with him have been released. "Pretty painless," he said. #Egypt #Jan25 #Mubarak
1 minute ago via TweetDeck
er kan op zich wel 1 recente foto in de OP steeds maar bij nog meer wordt het wel erg veel imo.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:39 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zag ik. Herbie staat er nu wel bij.
Of iemand moet meer tijd steken in het foto topic. Ik heb daar niet zoveel tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |