Ow, dan kan dit misschien waar zijn:quote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:58 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan vergis je je: het is niet de lijn naar Israel zoals door velen wordt gemeld maar die naar Jordanie volgens AJE.
quote:Tom_Rayner tweet from @ayman_nour says opposition parties have renewed talks with VP Suleiman about rewriting constitution IF Mubarak steps down #jan25
1 minute ago via web
Eeuwquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:59 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ow, dan kan dit misschien waar zijn:
FDEgypt FDEgypt
Palestinian Hamas and Hezballah had infiltrated North Sinai according to Egypt and foreign intelligence. #Egypt #Cairo #Tahrir #Weissink
Nou ja het is dat of een normaal gaslek, ik zie niet dat de "gewone" bevolking hier het materiaal voor heeft.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:01 schreef knuppelhaar het volgende:
Het is de schuld van terroristen. Aldus staatstv.
Mischien schreeuwde hij iets in het engels dat in het egyptisch lijkt op "ik ben voor Mubarak"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:03 schreef -jos- het volgende:
mideastmedia David Botti
The detention of @Theodore_May now shows journos are not safe even filming in Tahrir. This was the last bastion of free reporting in Cairo.
wtf man, hoe kan die gast in Tahrir worden gearresteerd...
quote:estr4ng3d Deputy head of state owned NileTV resigns http://bit.ly/f4CHwi #Egypt #Jan25
5 minutes ago via web
Het lijkt mij dat als ze en aanslag plegen, ze wachten tot de beschaving weer op gang komt om het nogmaals op te breken.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:02 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
[..]
Nou ja het is dat of een normaal gaslek, ik zie niet dat de "gewone" bevolking hier het materiaal voor heeft.
quote:SultanAlQassemi The article I wrote on Egypt early this morning was accepted by the UK publication. I will post it when it is published, hopefully soon.
Export naar Jordanie.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:05 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat als ze en aanslag plegen, ze wachten tot de beschaving weer op gang komt om het nogmaals op te breken.
Edit: Of is dat de export gasleiding?
quote:RGjournalist Voor de duidelijkheid: RTL, NOS en Brandpunt blijven. Deel van crew NOS en geschreven pers vertrokken
less than a minute ago via HootSuite
Vooral dat FOX, wat een enorme pauperzender is dat zeg, niet normaalquote:Op zaterdag 5 februari 2011 09:24 schreef wdn het volgende:
AJE: nieuws in VS over Egypte gaat over het algemeen over wat het betekent voor de VS.
Typisch
Fucking hell ze zonden net een paar Amerikanen uit met een mening die echt nergens op slaat
Die niet benoemde kerel met dikke snor was erg reeel trouwens. Geen idee wie het was
Anon mag fox ook wel platleggenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vooral dat FOX, wat een enorme pauperzender is dat zeg, niet normaal
Jerry Springer TV. Wat een opgeblazen onzin, schandelijk dat dat mag op TV.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Vooral dat FOX, wat een enorme pauperzender is dat zeg, niet normaal
Linksboven in beeld staat toch "live"?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:12 schreef The-Dutch-Priest het volgende:
Zijn dat nou live beelden links op AJA ?
Het is dan ook niet live, maar opgenomen van 2 uur terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:16 schreef wdn het volgende:
Dat beeld van die vlam wordt zit in een 'loop'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |