abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92354965
Hallo iedereen mensen dames en heren. Ben niet zo goed met de geschreven woord heb dus vanmiddag video gemaakt voor jullie hoop dat het een beetje duidelijk is

ik ben 1 van velen die net zo rond loopt over de hele wereld.
Want het is overal. Zelfs zuid afrika!

Het probleem is echter dat het geld wat betaald wordt uit de opbrengste van deze techniek nu belangrijker is.
Maar asbest was ook prachtig spul.
Dit gaat dadelijk langs de zelfde weg.
Maar wordt een groter probleem dan asbest.
Goed dat er mensen zijn die doorkrijgen wat de veroorzaker is van hun onverklaarbare problemen. DECT,WIFI,GSM.UMTS,C2000,TETRA,DIGITENNE­,WIMAX
Zodra dit er genoeg zijn gaat de politiek wel ingrijpen.
Maar zolang als heel veel mensen het nog niet door hebben gebeurd er helaas niets.
En lopen de overgevoeligen tegen een muur.
pi_92355021
Wat een man _O_
En terechte klacht, ik lig ook dagelijks wakker van dat UMTS.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_92355028
Ik voel je, broertje.
pi_92355035
pi_92355050
Ik znap er niets van :o
life goes by...
pi_92355117
Helemaal mee eens man
~Time is an excellent teacher, too bad it kills all its pupils~
pi_92355119
je moet ook de radio richting het midden oosten zetten
Ne mutlu Türküm diyene
pi_92355124
SNap er niets van, onverstaanbaar gebrabbel door een lelijke kutnerd.
pi_92355146
goet topik vriend
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
pi_92355195
Ik geef sinds kort licht door de draadloos mang
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:19:42 #11
36098 kievit19
vlaai squad is no more
pi_92355208
whehe,. TS heeft een huis zonder loden muren
The sand is pouring through the hourglass
To remind me of how precious time is
Cause all I ever do
Is dream, dream, dream, what am I supposed to do
pi_92355211
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef Wing het volgende:
Ik znap er niets van :o
Jij bent een Chinees jij begrijpt dit soort diepgaande zaken nog niet, komt nog wel man <3

[ Bericht 2% gewijzigd door Tovenaar. op 05-02-2011 00:29:21 ]
~Time is an excellent teacher, too bad it kills all its pupils~
pi_92355215
Die wiefie maakt inderdaad herrie ouwe
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:19:54 #14
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92355217
En vergeet niet:

Politieradio, brandweer radio, vliegtuigradio, en het feit dat er vanaf de ruimte zo'n 1000 televisiestations in 50+ talen dwars door je hoofd worden geramd vanaf de tientallen, zoniet honderdtallen satellieten die boven het Europese continent zweven. En dan ook nog eens in Full HD en encrypted!

Ik zou zeggen.... ga in het amazonegebied wonen. Of op de zuidpool. :')
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:22:41 #15
334154 Wintervacht
Kapitein, dank u.
pi_92355337
T enige draadloze wat mij wakker houdt is het internet.
De M van emmer.
pi_92355340
Ik bezoek de klaagbaak al vele jaren, maar zelden ben ik zoiets tegengekomen :')
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_92355342
:D
pi_92355355
Herkenbaar.. Ik heb mijn hele slaapkamer behangen met aluminiumfolie. Werkt perfect. ^O^
pi_92355372
Om 1.11 in dat filmpje waar hij ``Last van tintelingen in mijn lijf zegt, komt er een enge geluid... alsof het een spook was.

scary..
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:23:37 #20
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92355373
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Ik bezoek de klaagbaak al vele jaren, maar zelden ben ik zoiets tegengekomen :')
Tis ook iemand die vandaag heeft geregistreerd, en slecht is met DE geschreven woord, dus die zie je ook niet meer terug denk ik. :D
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_92355400
Gewoon een paar kristallen om je nek hangen
pi_92355404
:D
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:24:22 #23
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92355422
Kom ik aan trouwens met mijn 3 access points om mijn hele huis + tuin van dekking te voorzien. :@

Ik slaap verder trouwens HEERLIJK. :z
-
pi_92355505
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef maartena het volgende:
Kom ik aan trouwens met mijn 3 access points om mijn hele huis + tuin van dekking te voorzien. :@

Ik slaap verder trouwens HEERLIJK. :z
Ik draag ook bij aan de storing in het hoofd van TS *O* TV via Digitenne, internet via HSDPA. En ik slaap overigens ook perfect :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_92355573
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Tovenaar. het volgende:

[..]

Jij bent een Chinees jij begrijpt dit soort diepgaande zaken nog niet, komt nog wel man <3
Ieder keer als ik jouw avatar + nick zie, denk ik weer van "wat zal die lief jongen nu weer zeggen" :)
life goes by...
pi_92355791
Kom op mensen, geef TS eens wat radar love
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:33:48 #27
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92355863
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef tjoptjop het volgende:
Kom op mensen, geef TS eens wat radar love
-
pi_92355876
Is dit zo'n open je ogen het is allemaal de schuld van de linkse kerk topic?
pi_92355948
TS heeft anders wel een flinke "just-got-out-of-bed"look.
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:41:12 #30
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_92356167

Speciaal voor de TS.
-
  zaterdag 5 februari 2011 @ 00:49:26 #31
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_92356516
Je moet je bed ook aardmagnetisch uitlijnen man, zodat de stralen precies goed vallen
and then...
pi_92357112
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Schalks. het volgende:
Je moet je hersenkronkels ook aardmagnetisch uitlijnen man, zodat de gedachtes precies goed vallen
pi_92357208
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Is dit zo'n open je ogen het is allemaal de schuld van de linkse kerk topic?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
pi_92358853
hippe bril
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  zaterdag 5 februari 2011 @ 10:29:54 #35
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_92362830
ik....................ik kwam!
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:14:34 #36
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_92363736
Wat mensen zich allemaal in hun hoofd kunnen halen hè. :').
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_92363910
Hallo TS. Het praat wat makkelijker als je je tanden niet stijf op elkaar houdt.
Verder begrijp ik de klacht niet ;(
pi_92364177
Is dit niet meer iets voor TRU?

Verder goed filmpje. Zouden meer mensen moeten doen.
  zaterdag 5 februari 2011 @ 11:45:40 #39
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_92364405
Maak een mooie ijzeren kooi die je om je bed heen kan zetten, wanneer je in een kooi van faraday zit heb je 0% last van radiogolven.

Gewoon een houten constructie maken, en daar fijn (kippen)gaas op aan brengen.

Fijne nachtrust gewenst.
  Redactie Frontpage zaterdag 5 februari 2011 @ 11:54:29 #40
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_92364627
Het zijn niet de UMTS-masten die het doen, maar de straling die de overheid uitzendt om de bevolking te onderdrukken en te controleren. Nooit s nachts een vreemde, monotone bromtoon gehoord?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_92364942
1. Ik versta geen reet, van wat je zegt
2. Je bent zo lelijk als de pest
3. Ga naar de kapper!
pi_92365076
quote:
Met elektroallergie of elektrosensitiviteit wordt een overgevoeligheid voor elektromagnetische straling bedoeld. Er wordt meestal een onderscheid gemaakt tussen hoogfrequente radiostraling zoals gebruikt wordt bij radars, gsm's, microgolven, ... en laagfrequente straling die door gloeilampen en hoogspanningsleidingen worden uitgezonden. Als verzamelnaam voor deze straling wordt wel de term elektrosmog gehanteerd die een analogie suggereert met schadelijke luchtvervuiling.
En ja, dit staat serieus op het internet :')
Who motivates the motivator?
pi_92365537
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

En ja, dit staat serieus op het internet :')
Het is dan ook waar. Het menselijk lichaam werkt ook met stroom en golven en dat kan storen bij iemand die zeer gevoelig is voor kleine fluctuaties. Er zijn gewoon wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan. Daaruit bleek overigens ook dat slapen met een telefoon op je nachtkastje zorgt voor een significant slechtere nachtrust omdat bepaalde delen van de hersenen niet tot rust komen komen. Niet dat ik zelf nou zo'n last heb van die straling en ik slaap ook gewoon met een telefoon naast me en een mediacenter onder me wat via Digitenne en HSDPA van alles binnenhengelt, maar sommige mensen kunnen er inderdaad door beïnvloed worden. Komt meestal naar voren als vermoeidheid of stress.
pi_92366008
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Het is dan ook waar. Het menselijk lichaam werkt ook met stroom en golven en dat kan storen bij iemand die zeer gevoelig is voor kleine fluctuaties. Er zijn gewoon wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan. Daaruit bleek overigens ook dat slapen met een telefoon op je nachtkastje zorgt voor een significant slechtere nachtrust omdat bepaalde delen van de hersenen niet tot rust komen komen. Niet dat ik zelf nou zo'n last heb van die straling en ik slaap ook gewoon met een telefoon naast me en een mediacenter onder me wat via Digitenne en HSDPA van alles binnenhengelt, maar sommige mensen kunnen er inderdaad door beïnvloed worden. Komt meestal naar voren als vermoeidheid of stress.
Makker, 'er is een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan' is nou niet bepaald een overtuigend argument. Als je werkelijk denkt te weten waar je over praat dan zou ik gewoon even een referentie naar dat onderzoek hier neer plempen! Er zijn namelijk tot nog toe géén onderzoeken geweest die een significante correlatie tussen radiogolven (die binnen de normen vallen) en de menselijke gezondheid aannemelijk kunnen maken, en als je denkt dat dat er wel is is het aan jou om met referenties te komen...
  Forum Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 12:43:20 #45
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_92366069
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef Solomon het volgende:

[..]

Makker, 'er is een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan' is nou niet bepaald een overtuigend argument. Als je werkelijk denkt te weten waar je over praat dan zou ik gewoon even een referentie naar dat onderzoek hier neer plempen! Er zijn namelijk tot nog toe géén onderzoeken geweest die een significante correlatie tussen radiogolven (die binnen de normen vallen) en de menselijke gezondheid aannemelijk kunnen maken, en als je denkt dat dat er wel is is het aan jou om met referenties te komen...
BNW is wel een subforum voor jou :') daar komen nog meer van dit soort figuren.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_92366191
Kooi van faraday maken...

Ik slaap prima maar vraag me het toch soms wel af of al die golven door je lichaam de hele dag door niet op een of andere manier schadelijk is.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_92366246
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef Solomon het volgende:

[..]

Man man man. Als ik zeg dat daar onderzoek naar gedaan is kun je dat 1. geloven of 2. niet geloven. Wil je het onderzoek lezen is dat enorm makkelijk te vinden. Dit forum is geen wetenschappelijk schrijft waarin volgens de APA standaard bronnen vermeld moeten worden. Even rondkijken bij de bronvermelding van Wikipedia (nee, ik gebruik Wikipedia niet als bron) is al goed voor zon 86 bronnen.

Ik pak er even random één uit. Oxford University betrouwbaar genoeg?
http://aje.oxfordjournals.org/content/163/6/512.full

Ik loop overigens geen conspiracy theorien te promoten, ik stel slechts dat radiogolven weldegelijk invloed kunnen hebben op hersengolven bij sommige mensen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef Pharkus het volgende:

[..]

BNW is wel een subforum voor jou :') daar komen nog meer van dit soort figuren.
Figuren als ik in BNW? Nee, echt niet. Ik heb het dan ook totaal niet over dat soort zaken. Wat ik bedoel heb ik inmiddels al 3 keer uitgelegd, lees dat maar terug.
  Forum Admin zaterdag 5 februari 2011 @ 12:50:57 #48
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_92366289
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Man man man. Als ik zeg dat daar onderzoek naar gedaan is kun je dat 1. geloven of 2. niet geloven. Wil je het onderzoek lezen is dat enorm makkelijk te vinden. Dit forum is geen wetenschappelijk schrijft waarin volgens de APA standaard bronnen vermeld moeten worden. Even rondkijken bij de bronvermelding van Wikipedia (nee, ik gebruik Wikipedia niet als bron) is al goed voor zon 86 bronnen.

Ik pak er even random één uit. Oxford University betrouwbaar genoeg?
http://aje.oxfordjournals.org/content/163/6/512.full

Ik loop overigens geen conspiracy theorien te promoten, ik stel slechts dat radiogolven weldegelijk invloed kunnen hebben op hersengolven bij sommige mensen.
In conclusion, no overall increased risk of glioma or meningioma was observed among these cellular phone users; however, for long-term cellular phone users, results need to be confirmed before firm conclusions can be drawn.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_92366485
Lees de regel erboven ook eens ;)

Hier nog eentje van een of andere Zweedse universiteit.
http://www.independent.co(...)ur-sleep-771262.html

Verder zoek je het zelf maar uit hoor :) Als je me niet wilt geloven, ook best.

Overigens wil ik nogmaals benadrukken dat ik niet geloof dat dit soort radio invloed wordt gebruikt voor BNW-achtige zaken. Overigens is het ook niet voor niks dat er voor mobiele telefoons en zendapparatuur strenge eisen zijn met betrekking tot de hoeveelheid straling die ze verspreiden.
pi_92366501
ik mis alleen de world of warcraft poster...
  zaterdag 5 februari 2011 @ 13:27:19 #51
331131 Dixan
Nu met zelfreinigende kracht
pi_92367498
Ts is niet alleen lelijk. Hij ziet er uit als of hij zich al 3 weken niet heeft gewassen!

Ga je eens wassen TS! Of zend de douche ook schadelijke golven uit :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')