Jij bent een Chinees jij begrijpt dit soort diepgaande zaken nog niet, komt nog wel man <3quote:
Tis ook iemand die vandaag heeft geregistreerd, en slecht is met DE geschreven woord, dus die zie je ook niet meer terug denk ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:22 schreef 9611Niels het volgende:
Ik bezoek de klaagbaak al vele jaren, maar zelden ben ik zoiets tegengekomen
Ik draag ook bij aan de storing in het hoofd van TSquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef maartena het volgende:
Kom ik aan trouwens met mijn 3 access points om mijn hele huis + tuin van dekking te voorzien.
Ik slaap verder trouwens HEERLIJK.![]()
Ieder keer als ik jouw avatar + nick zie, denk ik weer van "wat zal die lief jongen nu weer zeggen"quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Jij bent een Chinees jij begrijpt dit soort diepgaande zaken nog niet, komt nog wel man <3
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:31 schreef tjoptjop het volgende:
Kom op mensen, geef TS eens wat radar love
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:49 schreef Schalks. het volgende:
Je moet je hersenkronkels ook aardmagnetisch uitlijnen man, zodat de gedachtes precies goed vallen
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Is dit zo'n open je ogen het is allemaal de schuld van de linkse kerk topic?
En ja, dit staat serieus op het internetquote:Met elektroallergie of elektrosensitiviteit wordt een overgevoeligheid voor elektromagnetische straling bedoeld. Er wordt meestal een onderscheid gemaakt tussen hoogfrequente radiostraling zoals gebruikt wordt bij radars, gsm's, microgolven, ... en laagfrequente straling die door gloeilampen en hoogspanningsleidingen worden uitgezonden. Als verzamelnaam voor deze straling wordt wel de term elektrosmog gehanteerd die een analogie suggereert met schadelijke luchtvervuiling.
Het is dan ook waar. Het menselijk lichaam werkt ook met stroom en golven en dat kan storen bij iemand die zeer gevoelig is voor kleine fluctuaties. Er zijn gewoon wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan. Daaruit bleek overigens ook dat slapen met een telefoon op je nachtkastje zorgt voor een significant slechtere nachtrust omdat bepaalde delen van de hersenen niet tot rust komen komen. Niet dat ik zelf nou zo'n last heb van die straling en ik slaap ook gewoon met een telefoon naast me en een mediacenter onder me wat via Digitenne en HSDPA van alles binnenhengelt, maar sommige mensen kunnen er inderdaad door beïnvloed worden. Komt meestal naar voren als vermoeidheid of stress.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En ja, dit staat serieus op het internet
Makker, 'er is een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan' is nou niet bepaald een overtuigend argument. Als je werkelijk denkt te weten waar je over praat dan zou ik gewoon even een referentie naar dat onderzoek hier neer plempen! Er zijn namelijk tot nog toe géén onderzoeken geweest die een significante correlatie tussen radiogolven (die binnen de normen vallen) en de menselijke gezondheid aannemelijk kunnen maken, en als je denkt dat dat er wel is is het aan jou om met referenties te komen...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:25 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het is dan ook waar. Het menselijk lichaam werkt ook met stroom en golven en dat kan storen bij iemand die zeer gevoelig is voor kleine fluctuaties. Er zijn gewoon wetenschappelijke onderzoeken naar gedaan. Daaruit bleek overigens ook dat slapen met een telefoon op je nachtkastje zorgt voor een significant slechtere nachtrust omdat bepaalde delen van de hersenen niet tot rust komen komen. Niet dat ik zelf nou zo'n last heb van die straling en ik slaap ook gewoon met een telefoon naast me en een mediacenter onder me wat via Digitenne en HSDPA van alles binnenhengelt, maar sommige mensen kunnen er inderdaad door beïnvloed worden. Komt meestal naar voren als vermoeidheid of stress.
BNW is wel een subforum voor jouquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef Solomon het volgende:
[..]
Makker, 'er is een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan' is nou niet bepaald een overtuigend argument. Als je werkelijk denkt te weten waar je over praat dan zou ik gewoon even een referentie naar dat onderzoek hier neer plempen! Er zijn namelijk tot nog toe géén onderzoeken geweest die een significante correlatie tussen radiogolven (die binnen de normen vallen) en de menselijke gezondheid aannemelijk kunnen maken, en als je denkt dat dat er wel is is het aan jou om met referenties te komen...
Man man man. Als ik zeg dat daar onderzoek naar gedaan is kun je dat 1. geloven of 2. niet geloven. Wil je het onderzoek lezen is dat enorm makkelijk te vinden. Dit forum is geen wetenschappelijk schrijft waarin volgens de APA standaard bronnen vermeld moeten worden. Even rondkijken bij de bronvermelding van Wikipedia (nee, ik gebruik Wikipedia niet als bron) is al goed voor zon 86 bronnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:41 schreef Solomon het volgende:
[..]
Makker, 'er is een wetenschappelijk onderzoek naar gedaan' is nou niet bepaald een overtuigend argument. Als je werkelijk denkt te weten waar je over praat dan zou ik gewoon even een referentie naar dat onderzoek hier neer plempen! Er zijn namelijk tot nog toe géén onderzoeken geweest die een significante correlatie tussen radiogolven (die binnen de normen vallen) en de menselijke gezondheid aannemelijk kunnen maken, en als je denkt dat dat er wel is is het aan jou om met referenties te komen...
Figuren als ik in BNW? Nee, echt niet. Ik heb het dan ook totaal niet over dat soort zaken. Wat ik bedoel heb ik inmiddels al 3 keer uitgelegd, lees dat maar terug.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
BNW is wel een subforum voor joudaar komen nog meer van dit soort figuren.
In conclusion, no overall increased risk of glioma or meningioma was observed among these cellular phone users; however, for long-term cellular phone users, results need to be confirmed before firm conclusions can be drawn.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:49 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Man man man. Als ik zeg dat daar onderzoek naar gedaan is kun je dat 1. geloven of 2. niet geloven. Wil je het onderzoek lezen is dat enorm makkelijk te vinden. Dit forum is geen wetenschappelijk schrijft waarin volgens de APA standaard bronnen vermeld moeten worden. Even rondkijken bij de bronvermelding van Wikipedia (nee, ik gebruik Wikipedia niet als bron) is al goed voor zon 86 bronnen.
Ik pak er even random één uit. Oxford University betrouwbaar genoeg?
http://aje.oxfordjournals.org/content/163/6/512.full
Ik loop overigens geen conspiracy theorien te promoten, ik stel slechts dat radiogolven weldegelijk invloed kunnen hebben op hersengolven bij sommige mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |