Onze anonimiteit manquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:08 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Waarom zouden daar geen foto's van mogen zijn?
ja maar niemand hoeft te weten dat wij gewoon doorlopen in dat steegjequote:
Maar wat als we nou even stil blijven staan?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:11 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja maar niemand hoeft te weten dat wij gewoon doorlopen in dat steegje
Ik loop door en negeer eventuele opmerkingenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vind steegjes eng, vooral als er enge mannen in staanm
Jaa, al even trouwensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
heyyy Merel heeft d'r nieuwe haartjes al in fobo staan
Like mequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik vind steegjes eng, vooral als er enge mannen in staanm
Dan staan we toch even stilquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:16 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar wat als we nou even stil blijven staan?
[..]
Ik loop door en negeer eventuele opmerkingen
[..]
Jaa, al even trouwens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Oh dat dacht ikquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit ook niet dagelijks in je fobo te gluren he
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Met Stu is een steegje wel leuk
slechte steegjes ervaring?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Met Stu is een steegje wel leuk
nee, jij roept dat je steegjes eng vindt, daarom vraag ik 'slechte steegjes ervaring"quote:
owwwww geestenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ow nee dat niet maar ik ben bang voor geesten in donkere steegjes
Ik zeg toch net die eekhoornquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Alsof ik wat aan die angst kan doen
ach gewoon vermijden lijkt me het beste hequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Alsof ik wat aan die angst kan doen
Je kunt het ook gewoon laten lopen hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
Moet. Plassen. Nu. Bah weer mijn bed uit
da's kutquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
Oh kut, bedenk me net dat ik mn bed nog moet opmaken
Die moet ik ook leeghalenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's kut
en ik straks de wasmachine moet leeghalen
ook succes dan maarquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's kut
en ik straks de wasmachine moet leeghalen
Sweet dreams vogeltjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ook succes dan maar![]()
Ik ben maar eens bed opmaken en slapen![]()
![]()
truste Mereltjequote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
ook succes dan maar![]()
Ik ben maar eens bed opmaken en slapen![]()
![]()
jij ook truste voor straks lieve CCquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga plassen en dan slapen, truste boefjes
Sweet dreams CCquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ga plassen en dan slapen, truste boefjes
Nicequote:Op zaterdag 5 februari 2011 01:59 schreef Zeroku het volgende:
Dan stijgt mijn postcount terwijl ik slaap.
Stu Was al gaan slapenquote:
Gebeurt dat vaak?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:06 schreef kanovinnie het volgende:
Broertje heeft ruzie met zijn vriendin
Nee het is hier een beetje rustig er is hier geen reet te doenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er gebeurt niet echt veel hier, volgens mij.
Ghehe.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee het is hier een beetje rustig er is hier geen reet te doen
Neuh, maar hij negeert haar smsjes+belletjes, en dan gaat ze op msn tegen mij klagenquote:
Okeequote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, maar hij negeert haar smsjes+belletjes, en dan gaat ze op msn tegen mij klagen
Jij kwam vannacht in mijn droom voor. Teminste je moest het voorstellen, Op je trui stond ook een verbastering van je achternaam ofzoiets, waardoor ik wist dat jij het wasquote:
Haha, tofquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jij kwam vannacht in mijn droom voor. Teminste je moest het voorstellen, Op je trui stond ook een verbastering van je achternaam ofzoiets, waardoor ik wist dat jij het was
Hoe doe je dat eigenlijk tijdens het scannen door posten?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nou het is wel aardig druk maar de tijd kruipt zo
Doe je ding.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:16 schreef Oceanview het volgende:
CC als caissière in AH ik moet eens langskomen
Mijlpijl in leven ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
Hoezo zou je dan langs moeten komen?
Hij bedoelde meilpeil.quote:
was een garpje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom is dat een mijlpaal? Hoi vinnie
Haiquote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
Waarom is dat een mijlpaal? Hoi vinnie
ghihiquote:
okquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
Tdrone je boer ruikt naar uien
kwart voor 8 tegen Adoquote:
Ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoe weet je dat
[..]
kwart voor 8 tegen Ado
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ruik m hier helemaal tdrone
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 13:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Laat me dat pizzabrood eens proeven dan
Ja, same.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:38 schreef Zeroku het volgende:
Iedere zaterdag zit ik ook maar te wachten tot ik moet werken.
Ik heb geen leven.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
aftellen totdat je moet gaan werken?
niet aannemelijkquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Je krijgt een pootje van m'n hond?
Rood of groen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef Oceanview het volgende:
[..]
niet aannemelijk, doe maar een appel dan maar ofzo
Okee, Dinsdag een appel in huisquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Oh, dat kan ook ja.
Oké, ik stuur 'm met de post.
Ik heb 'm in een envelop gedaan, wel eerst in stukjes gesnijden. Denk je dat ze dat bezorgen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:13 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Okee, Dinsdag een appel in huis
Ja hoor ze moeten alles bezorgenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik heb 'm in een envelop gedaan, wel eerst in stukjes gesnijden. Denk je dat ze dat bezorgen?
Ik heb er wel twee hele postzegels op geplakt.
Omg, what the hell.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja hoor ze moeten alles bezorgen
trouwens wat is die spelfaut?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:23 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Omg, what the hell.
Ik was met m'n hoofd bij m'n muziek, pardon.
Sick Puppies nu.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
.
Wat voor soort muziek luister je?
Ga zoeken dan op jijbuis.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
wat voor soort want ik ken dit niet
Zie edit.quote:
quote:Your musical compatibility with Zeroku1 is Super
Music you have in common includes deadmau5, Shapeshifters, Swedish House Mafia, Tim Berg and David Guetta.
quote:
Ik heb het al sinds augustusquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:44 schreef Omdatappel het volgende:
Waarom heeft ineens iedereen last.fm.
Ik heb er op het begin geen zak mee gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik meer plays dan jij[ afbeelding ]
ik heb hem sinds augustus en wanneer begon jij ongeveer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik heb er op het begin geen zak mee gedaan.
Geen idee. Heb 'm op het begin alleen gehad voor die radio en toen dat opeens niet meer kon heb ik het eig niet echt meer gebruikt tot paar maandjes terug volgens mij.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:48 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik heb hem sinds augustus en wanneer begon jij ongeveer?
okquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:49 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Geen idee. Heb 'm op het begin alleen gehad voor die radio en toen dat opeens niet meer kon heb ik het eig niet echt meer gebruikt tot paar maandjes terug volgens mij.
Ik ben nog niet jarigquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Zo, op naar een verjaardag van een 14 jarig joch
En dan word je?quote:
Ja inderdaad. Ach het stelt niks voor. Ik voel me wel oud nu ik me realiseer dat ik 18 werd in de vorige eeuw.quote:
Moest jij niet werkenquote:
Ahgos.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ja ik was op verjaardag en ze gingen zeuren als ik op mn mobiel zat
Ik ook heurquote:
CCquote:
Tja, jij moest tot 4 uur werken, ik vanaf 5 uurquote:
Ja volgende week ben ik vrijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:53 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Tja, jij moest tot 4 uur werken, ik vanaf 5 uur.
Maandag moet ik om 15:40 nog naar schoolquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja volgende week ben ik vrij
achossie schatje tochquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:56 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Maandag moet ik om 15:40 nog naar school.
Wie!? Ik? Je haalt mij door de war met iemand.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat doe jij hier?je zou hier heul niet meer komen
ja prima, alleen moe van de verjaardagquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef hockeytonk het volgende:
[..]
Wie!? Ik? Je haalt mij door de war met iemand.
AAhhwww...quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja prima, alleen moe van de verjaardag
quote:
Nee, eigenlijk niets bijzonders gedaan vandaag en jijquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
Nog wat beleefd stu?
Vanwaar die bloos?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
Nog wat beleefd stu?
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik word verlegen als je tegen mij praat
Komt goedquote:
Doe ik.quote:
ahaa, ik heb je wel doorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Moest ik voor iemand anders openen
Die raap ik wel voor hem opquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En wel oppassen met het zeepje he.
Hoe bedoel je mij doorhebben?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ahaa, ik heb je wel door
[..]
Die raap ik wel voor hem op [ afbeelding ]
Ach ik dronk ook wel eens wat op mijn vijftiende hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Hoe bedoel je mij doorhebben?
ik pak hem eerder op
Nee serieus, moest ik van Dhaha openen omdat zijn mama zijn topics weet te vinden maar posts nietquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ach ik dronk ook wel eens wat op mijn vijftiende hoor
Maar jij mag niet bij Zero in de douche
En Dhaha mag niet drinken?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee serieus, moest ik van Dhaha openen omdat zijn mama zijn topics weet te vinden maar posts niet
Als je OP goed leest snap je het wel. anders geef ik je evt msn logs.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En Dhaha mag niet drinken?
ow ik snap het, achja het is zijn eigen stomme fout, hij wil zich lam zuipen, logisch dat die moeder boos is.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als je OP goed leest snap je het wel. anders geef ik je evt msn logs.
Zeg maar wat je wiltquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
CC kan heel goed amuseren [ afbeelding ]
was ook sarcastischquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lapohunten is voor forever alone types die een stijfje krijgen als ze een lapo hebben
moet je PI's kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik zag geen sarcasme in je post
Die is ook sarcastisch.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Keek ik naar en je had eenPI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |