Nederland wordt steeds slimmer? Juist. Nederland wordt steeds dommer! Het is niet art. 626 BW, maar art 6:162!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:57 schreef Cornelis83 het volgende:
"Ooh, ik voel opeens artikel 626 van het burgelijk wetboek opkomen, zeg. Ooh".
Ik zat ook al met me wettenbundel voor de tv dat artikel op te zoeken maar werd er geen snars wijzer van. Die hele tekst van die gozer klopte gewoon niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Nederland wordt steeds slimmer? Juist. Nederland wordt steeds dommer! Het is niet art. 626 BW, maar art 6:162!![]()
Een od.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Nederland wordt steeds slimmer? Juist. Nederland wordt steeds dommer! Het is niet art. 626 BW, maar art 6:162!![]()
Precies, en de OvJ probeert een zo hoog mogelijk straf te bewerkstelligen (alhoewel het OM nog af en toe claimt onpartijdig te zijn). De waarheid ligt veelal ergens in het midden en het is aan de rechter om daarover te oordelen. Allemaal ingrediėnten voor een eerlijk proces.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar het is toch ook zo dat de advocaat dan probeert de verdachte een zo'n laag mogelijke straf te laten krijgen? Ook al verdient die persoon moreel gezien misschien meer, volgens veel mensen. In een eerlijk proces kunnen de strafmaten nog wel verschillen, zoals soms de uitspraak in hoger beroep heel anders is.
M.a.w. dit is dus een heel goed voorbeeld die gebruikt wordt in de reclame van wat je bij de Loi allemaal leert. Bullshitquote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:07 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Dat is al erg genoegquote:Op zaterdag 5 februari 2011 00:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat je doet is grotendeels wie je bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |