Geen idee, zag hen in de reclame.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag hem niet, doet hij weer mee?
omdat steven tyler alleen op 15 jarige meisjes valtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
Audrey
Manuel goodbyeeeeeeeeeeee
I got to go awayyyyyyyy
Ik vind haar leuk![]()
En d'r zoon lijkt me ook best sympathiek, maar waarom doet ie niet lekker aan American Idol mee ofzo?
Dat + gebleekte tanden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Maartel het volgende:
't is een beetje een kruizing tussen Bieber, Jedward en die playmobiel van vorig jaar.
ja ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
Normaal zou ik All you need niet kijken, maar die aflevering met Lenny wil ik wel zien.
Ah ja nee logischquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat steven tyler alleen op 15 jarige meisjes valt
En omdat Audrey volgens mij in Duitsland woont, tenminste, ze had daar heel wat hits, net als David Hasselhofquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
omdat steven tyler alleen op 15 jarige meisjes valt
ik zat te typenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen die handen, ed. in beeld kwamen
Nog geen sec. in beeld
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb de snelle laptop gepakt
Oude kon het niet bijbenen
Daar heb ik nou ook al last van.. tijd om toch maar te switchen..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Joooo-pi het volgende:
Heb de snelle laptop gepakt
Oude kon het niet bijbenen
Ik vind 'r ook wel de vrouwelijke versie van Hasselhoff idd. Enorm dom en met kutliedjes.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
En omdat Audrey volgens mij in Duitsland woont, tenminste, ze had daar heel wat hits, net als David Hasselhof
Nu ben ik sneller...quote:
Denk het nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
Zou je bij die Bieberknul nog in beeld kunnen komen Benny? Want dan ga ik even niet typen.
Had graag langer dan een seconde willen zien.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |