SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RKC heeft gewonnen van Helmond Sport.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles 0-0 alleen Telstar staat 0-1 voor tegen AGOVV
Bulgarian DJ Team - Bulgaria Stylequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor goede Roemeense en/of Bulgaarse muziek pm me even plz
doe maar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds trots op
Ik vind die artefacten nogsteeds best naar om naar te kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds trots op
Not mequote:
Is opgenomen in de potentiële lijstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Bulgarian DJ Team - Bulgaria Style
hopen dan maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef EggsTC het volgende:
ik hoop dat ik niet weer die server onderuit kenker... nu staan de settings goedindien pw hetzelfde is gebleven.
Wel Joegoslavië:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor goede Roemeense en/of Bulgaarse muziek pm me even plz
Ik heb het verzonnen hé, dat je het ff weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is opgenomen in de potentiële lijst
Haha gebruik jij nu ook dat ongesteld kapot heet reciprook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
Heb ik nu alle dj's of mis ik nog iemand? Paul mis ik sowieso want die zn inbox is ongesteld!
quote:
Je mist mij nog, al draai ik niet vaakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
Heb ik nu alle dj's of mis ik nog iemand? Paul mis ik sowieso want die zn inbox is ongesteld!
EggsTC, djkoelkast, Beach, dragems, WebHawkjuh, PiRANiA, Patje1987, mash_, Ezechielk, naatje_1, Rockiejj, Symphonic, Snuf., sciter, Graseter, 8108139dpths, So_Surreal_Baby, Monopoly, SperzieboonToon, trololo, Dalando, heloef, ElmoFan, Doppiepoetspoetter, TrollenFTW, nick1337
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb het verzonnen hé, dat je het ff weet
viro heeft vannacht gedraaidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
EggsTC, djkoelkast, Beach, dragems, WebHawkjuh, PiRANiA, Patje1987, mash_, Ezechielk, naatje_1, Rockiejj, Symphonic, Snuf., sciter, Graseter, 8108139dpths, So_Surreal_Baby, Monopoly, SperzieboonToon, trololo, Dalando, heloef, ElmoFan, Doppiepoetspoetter, TrollenFTW, nick1337
Hoi Webhark. Doe je best!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tijdens een van mijn volgende shows ga ik een soort van dj set maken, plaatjes op wat hippere wijze aan elkaar mixen. Ikweet, schoenmaker blijf bij je leest, maar wat als dát mijn leest is?
Als het niet bevalt blijft het in ieder geval bij een einmalig iets.
die draaide topquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro heeft vannacht gedraaid
Günün maddesi anasayfada gösterilmek üzere seçilen maddelerin adaylklarnn konulduu sayfadr. Bu sayfada aday gösterilenler arasndan seçilen maddeler düzenli olarak anasayfaya tanmaktadr. Maddeler 2'er 2'er listelenmektedir. Seçilen 2 maddenin birbirinden farkl konularda olmas tercih edilmektedir.quote:
Je hoort er wel tussen. Utopie mis ik ook lees ik net op msn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je mist mij nog, al draai ik niet vaak
Okay dat zijn er al 3.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro heeft vannacht gedraaid
k, nice.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens: Eggs: dit systeem kapt er 21:00:00 exact mee, dus dan weet je het. Draait geen plaat af, gewoon 21:00:00 stop.
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamerquote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
knetterkrankjorum
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van knetterkrankjorum
leuk
Hehe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamer
Vandaar dat je niet reageerdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamer
Ik niet!!!! ik heb niks aangevraagdquote:
Man falling off cliff, screaming: NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooquote:
Dan was het de draak die jou ging plagen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik niet!!!! ik heb niks aangevraagd
Is niet leukquote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Huppelmuts
Ik heb een bui vandaag, kan je het merken?
ik kort toch af met knetter.. daaraan had je het al kunnen zien.. en heb gezegd dat ik geen verzoekjes meer indienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry hoor, leuk voor 's nachts als niemand luistert
eerst je huisje af hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet leuk![]()
Nu wordt mijn plaat afgekapt zeker.
Ja don't touch that stereo staat er niet bij koelkast
BAZENNUMMERquote:
dat denk ik ook...terwijl ik zo lievv voor hem ben altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan was het de draak die jou ging plagen denk ik.
Omdat ie Stereo Murder heet volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet leuk![]()
Nu wordt mijn plaat afgekapt zeker.
Ja don't touch that stereo staat er niet bij koelkast
Ohquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ie Stereo Murder heet volgens mij.
Dit is dus dat baggeren. Flikker op naar voetbal, klapjosti. We willen deze topics graag behouden.quote:
ik hou al op.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is dus dat baggeren. Flikker op naar voetbal, klapjosti. We willen deze topics graag behouden.
Braaf, neem een koekje!quote:
Huppel kon 'm niet vinden omdat titel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
BAAS![]()
![]()
Die persoon die die heeft aangevraagd is baas!
Maar is stiekem wel mijn reqquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel kon 'm niet vinden omdat titel.
Zeker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar is stiekem wel mijn req![]()
Ik ben baas
Ik ben ook baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar is stiekem wel mijn req![]()
Ik ben baas
Zolang je dat maar onthoudtquote:
Daar word ik blij vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef Zokunen het volgende:
Huppel je hebt een vrij uitgebreide PM
Graag of niet hoor...quote:
Gehhe ik ben er heel blij mee hoorquote:
Bevalt de sleutel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gehhe ik ben er heel blij mee hoor![]()
Ben alleen heel moe nu.
Ik ben verliefd op alle 24 !!!! sleutels die ik bij mn huisje kreegquote:
. . . WTF?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op alle 24 !!!! sleutels die ik bij mn huisje kreeg
WTF moet je met 24 sleutels? 1 per uur?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zo veel??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom Nitta, we gaan spacen op de muziek van Eggies.quote:
Ik zeg hschtart em!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom Nitta, we gaan spacen op de muziek van Eggies.
WTF? Heb je gezopen ofzo?quote:
Hoe klein is je auto of hoe groot is het raam boven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
pff, het raam stond boven wagenwijd open
Jongen, dat zeggen mijn Turkse matties altijdquote:
dakraam, woon aan de kust gedeeltequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe klein is je auto of hoe groot is het raam boven?
Ik vat 'm. Moest ff nadenken, daar ben ik niet goed in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jongen, dat zeggen mijn Turkse matties altijd![]()
"Kom we gaan met scooter naar Kanaalstraat durum halen!"
"Ik zeg hschtart em!!"
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
. . . WTF?
Bij jou op de deur zouden DRUMM-sloten niet misstaan trouwens.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
WTF moet je met 24 sleutels? 1 per uur?
Maar goed om te lezen
6 voordeur, 6 portiekdeur, 3 schuur, 3 brievenbus, 2 meterkast, 4 balkondeurquote:
Godver.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
6 voordeur, 6 portiekdeur, 3 schuur, 3 brievenbus, 2 meterkast, 4 balkondeur
Vorige bewoners waren ook erg. Schijnbaar was dat een dealer die sleutels uitdeelde enz. Gevaarlijk mannetje wel, de buurvrouw waarschuwde me voor hem
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver.
Telkens als ik nu naar ghetto/gangsterrap luister moet ik denken aan "Emmen".
Hehequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vat 'm. Moest ff nadenken, daar ben ik niet goed in.
dat is het zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
BTW voor de rokers onder ons, Kent Refresh is echt geniaal, Eerst rook je gewoon, dan knijp je in het filter en na 2-3 hijsen rook je menthol, niks geen rook smaak na de peuk.
Maar je pakt maar 1 of 2 echte menthol hijsen (bah).
Maar DJ doe dit vaker! Goeden muzak jeweet!
Je moet Afri roken heeft een hippieduitser me op het hart gedrukt. En toen moest ik ook een sigaret achter mijn oor doen van hem enzo. Liep ik de hele nacht met een Afri-sigaret achter mijn oor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
BTW voor de rokers onder ons, Kent Refresh is echt geniaal, Eerst rook je gewoon, dan knijp je in het filter en na 2-3 hijsen rook je menthol, niks geen rook smaak na de peuk.
Morgen is naar vragen bij de Videotheekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
Leo driessen geeft commentaar en dan weet je het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
al 5 weken gestopt![]()
Maar moet jij geen Ajax kijken?
Hmm het zijn toffe dingen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Morgen is naar vragen bij de Videotheek
Ik kijk Ajax wel iigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
al 5 weken gestopt![]()
En aan mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver.
Telkens als ik nu naar ghetto/gangsterrap luister moet ik denken aan "Emmen".
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
al 5 weken gestopt![]()
Ik gewoon gewoon muziek opstaan haha.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leo driessen geeft commentaar en dan weet je het wel
Ik zie er niks over op Googlequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zijn toffe dingen ja
Zij begonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En aan mij
[..]![]()
Niet over voetbal in dit topic
Ik heb je een PM teruggestuurd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En aan mij
[..]![]()
Niet over voetbal in dit topic
Ik zei het toch tegen die kabelknipper met zn geile accentquote:
Neuh, maar alles dat tegen Ajax speelt isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je komt uit Doetinchem?
Net als mijn zwager
Je moet wel debiel hard knijpen though :Squote:
Gezien hoor. Ik ga eerst verzamelen dan nemen we verdere stappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb je een PM teruggestuurd.
kap over voetbal in dit topic, anders vergaat deze reeksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Neuh, maar alles dat tegen Ajax speelt is
Vind het wel meevallen, het is gewoon een klein plastic balletje in het filterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je moet wel debiel hard knijpen though :S
Maar DJ, kan je een peux de petite meer bass er in doen? Het is zo ook al goed hoor
Je weet dat de enige vrouwen van gesprek in dergelijke genre's vooral als "bitches" of "hoes" worden betiteld hè?quote:
slechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Als ik naar de website wil gaan, type ik ALTIJD eerst radio-onz.nl
Bazig is het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen, het is gewoon een klein plastic balletje in het filter...
Als je weet waar hij zit, heb je hem zo doormidden.
Lol opperbitch ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je weet dat de enige vrouwen van gesprek in dergelijke genre's vooral als "bitches" of "hoes" worden betiteld hè?
Ach toen rookte ik al jarenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef Nitrouz het volgende:
Ik zit te kijken naar die Kent zooi, zie ik dit :
maar hoeso rook jij op je 14de inderdaat? :s
inderdaat
Escape from the hostile?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:20 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Bazig is het welJe begint gewoon en eindigt fris
State of emergency draaiende DJ, heb je toevallig ook escape from the hostile?
ik ben sinds 6 uur wakker, hoesten, proesten, sniffen, wind horen schreeuwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag binnen gezeten
Alleen ff 45 minuten naar buiten naar de fysio
En hoeso is wel goed?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef Nitrouz het volgende:
inderdaat
oh die T is wel erg... erg.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:21 schreef Nitrouz het volgende:
inderdaat
Waar koop je die Kent Refresh?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:22 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach toen rookte ik al jaren
Maar deze muzak blijft baas.
Die s niet dan?quote:
Die klopt gewoon hoor. Al had het eigenlijk wel 14de moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
[..]
14de is ook nogal - eh - twijfelachtig.
Primeraquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Waar koop je die Kent Refresh?
Er staat niks over op Google
Dat ookquote:
Ik ga maar eens naar buiten. Kijken of er daar wat te beleven is.quote:
Nee okay. Just checkingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef EggsTC het volgende:
ben teveel bezig met inmixen
maar ik lees half mee
een blazende windquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ga maar eens naar buiten. Kijken of er daar wat te beleven is.
Niet over voetbal, we willen de reeks niet kwijtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Lol dat Sopcast loopt echt een paar minuten achter op Eredivisie lvie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beter op vrijdag dan op zondag als je brak bentquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En prodigy blijft baas
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Dat welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
beter op vrijdag dan op zondag als je brak bent
ik blijf in A'dam zodat ik non-stop kan leren, het hele weekend..quote:
Arme jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik blijf in A'dam zodat ik non-stop kan leren, het hele weekend..
nog 3 weken er vol tegenaan... dan heb ik weer eventjes vrijquote:
Hoelang is eventjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:30 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
nog 3 weken er vol tegenaan... dan heb ik weer eventjes vrij
maandje? 2 weken?quote:
Ohquote:
Okequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:31 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
maandje? 2 weken?, met vrij bedoel ik dan, er beginnen 7 nieuwe vakken waarvoor ik niet meteen hoef te leren
(verkeers)Vliegerquote:
Ik wou vroeger ook piloot worden, maar natuurkundequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
(verkeers)Vlieger/ Piloot..
hoe je het ook wil noemen
Vliegtuigbestuurder/piloot klinkt mij het beste.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
(verkeers)Vlieger/ Piloot..
hoe je het ook wil noemen
Natuurkunde vond ik juist makkelijk...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wou vroeger ook piloot worden, maar natuurkunde
wat zit je te kwebbelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:33 schreef Nitrouz het volgende:
Yazl olarak ilk kez 2. yüzylda Pers kaynaklarnda ad geçen Nevruz, ran ve Bahai takvimlerine göre yln ilk gününü temsil eder. Günümüz ran'nda, her ne kadar slami bir kökeni olmasa da bir enlik olarak kutlanr. Baz topluluklar bu bayram 21 Mart'ta kutlarken, dierleri kuzey yarm kürede ilkbaharn balamasn temsilen, 22 veya 23 Mart'ta kutlarlar. Ayn zamanda, Zerdütlük, hem de Bahailer için de kutsal bir gündür ve tatil olarak kutlanr. Kürtlerde, Nevruz bayramnn Kürt mitolojisindeki Demirci Kawa Efsanesi'ne dayandna inanlr. Anadolu ve Orta Asya Türk halklarnda ise baharn gelii olarak kutlanr.
duitsquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Natuurkunde vond ik juist makkelijk...
Dat Duits en Frans vond ik verschrikkelijk
geef mij maar engelsquote:
Ik was echt zo slecht in Natuurkundequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:34 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Natuurkunde vond ik juist makkelijk...
Dat Duits en Frans vond ik verschrikkelijk
Geschiedenis vond ik ook altijd leukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik was echt zo slecht in Natuurkundeik ben eigenlijk slecht in alle exacte vakken, ben veel beter in vakken als Geschiedenis enzo
Engels is baas, nog geen onvoldoende gehaald dit jaarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
geef mij maar engels
Tevens, ga ik de nieuwe Big Bang Theory kijken!
Piloot verdiend wel best goed, ofnietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Geschiedenis vond ik ook altijd leuk
Als ik niet werd aangenmen voor piloot, was ik adt waarschijnlijk gaan studeren
Die woont in dezelfde stad als mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Weten jullie wie wesley klein is?
Die treed op bij dat feest waar mn zoon nu is.
Mn zoon: ja ik ga in mn breakdance outfit, gaan we even die wesley klein zn show stelen door een bazenbattle te doen dan.
Ik vind mijn zoon stoer
een van de best betaalde civiele banen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef JApieman het volgende:
[..]
Piloot verdiend wel best goed, ofniet?
Ja, ik weet nog niet wat ik ga doen na 't VWO. Ik denk iets economisch ofzo, omdat ik E&M heb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
een van de best betaalde civiele banen ja
Wie is het?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die woont in dezelfde stad als mij
ik vond economie en M&O ook zo saaiquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog niet wat ik ga doen na 't VWO. Ik denk iets economisch ofzo, omdat ik E&M heb.
Heb je daar geen Natuurkunde enzo voor nodig danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
ik vond economie en M&O ook zo saai
Lucht verkeersleider is best betaalde civiele baan!, ik zou daar voor gaan
is niet erg hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is het?![]()
Wat dat aangaat leef ik onder een steen hoor
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wesley_Klein ken hem ook nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie is het?![]()
Wat dat aangaat leef ik onder een steen hoor
volgens mij niet!, geen idee eigenlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Heb je daar geen Natuurkunde enzo voor nodig dan?
de gaten = verzoekjesautomaatquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots morgen!
16.30 - 17.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
PM mij (dus geen dm want hekel aan dm) als je wil vullen!
ER MOETEN GATEN GEVULD WORDEN JONGENS
Wij gaan op zeker een keer samen naar Zakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Monopoly het volgende:
Dit is echt zo'n toffe plaat
Op MOH in Thialf Heerenveen, helemaal vooraan op dit nummer. Helemaal uit mijn stekker man
Soberso!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij gaan op zeker een keer samen naar Zak![]()
En naar een feest
Offtopic.quote:
dommerik?quote:
Als er niemand wil opvullen wel ja.quote:
Ja, dat is zeker fijnerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als er niemand wil opvullen wel ja.
Maar liever niet. Liever dj op die tijdstippen
oh dan is het niet ergquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK NIET
[..]
Als geintje naar aanleiding van Goedemorgen
Als ik gesetteld ben kom je maar keer hierheen. Zak is hier iets van 20 minuten vandaan ofzoquote:
Ok, kom we gaan hakken Nitta. Kale kop geschoren, bomberjackie aan. Alles.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
nie eengs met mij derbij niks kk matenaaier
We gingen de verzoekautomaat testen tot 9 uurquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:41 schreef Roburtt het volgende:
[..]
oh dan is het niet erg
Vanwaar de TT?
en hoe ging het?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gingen de verzoekautomaat testen tot 9 uur
ksst, hij weet er niks vanafquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
We gingen de verzoekautomaat testen tot 9 uur
heb net me eilandje late opschere ahhahahha beste a mattiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ok, kom we gaan hakken Nitta. Kale kop geschoren, bomberjackie aan. Alles.
En bedanktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
toon
Ik mis pierenjan een beetjehij zorgt voor activiteit
Ik ga door Utrecht touren met de scooterquote:
Zo kwam het wel overquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat onderste is niet erg naar jou bedoeld.
Had naar leiden gekomen maat. alles kan morgenochtend hier. home alone danquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:44 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ga door Utrecht touren met de scooter![]()
Eerst naar Keiland, dan de binnenstad, Overvecht, Zuilen, Maarssen, Vleuten, De Meern, Osso
Te ver rijden manquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had naar leiden gekomen maat. alles kan morgenochtend hier. home alone dan
Ik precies hetzelfdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:40 schreef Zokunen het volgende:
Hmm als je natuurkunde simpel vind heb je wel mazzel, dat is waarop ik het vliegenier worden heb laten varen.
Lijkt me ZO tof!
tot zoquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Mensjes, ik tune zometeen weer in, ik ga ff verder met serie kijken.
Nog bergen films en series waar ik de laatste maand niet aan toe ben gekomen
20:00 -21:00 wil ik er wel bij, als aansluiting op mn andere set ernaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots morgen!
16.30 - 17.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
Ik wil nog een keer Jericho zienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Monopoly het volgende:
Mensjes, ik tune zometeen weer in, ik ga ff verder met serie kijken.
Nog bergen films en series waar ik de laatste maand niet aan toe ben gekomen
lekkerrrquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
20:00 -21:00 wil ik er wel bij, als aansluiting op mn andere set erna
Wie wil mij helpen met het broadcasten via Virtual DJ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Open slots morgen!
16.30 - 17.00
18.00 - 19.00
19.00 - 20.00
20.00 - 21.00
Die zit in belgiequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
toon
Ik mis pierenjan een beetjehij zorgt voor activiteit
ik was net nog in leiden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had naar leiden gekomen maat. alles kan morgenochtend hier. home alone dan
hoelaat ?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef Ragboer het volgende:
Nitta, je gaat wel naar heloef luisteren toch?
22-23quote:
de steenpuist?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
In de steenpuist van Nederland bedoel je?
Opendag ROCquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Wie wil mij helpen met het broadcasten via Virtual DJ?![]()
Utrechtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht, ROC Midden Nederland op de Amerikalaan
Churchillaan zit ook bij mijn ROCquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vlakbij de Churchill-laanIk woon in de stevenshof
Ik ken al die straten niet haha, maar leiden is het dichstbij dus ga ik daar volgendjaar naar school.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vlakbij de Churchill-laanIk woon in de stevenshof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |