SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RKC heeft gewonnen van Helmond Sport.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles 0-0 alleen Telstar staat 0-1 voor tegen AGOVV
Bulgarian DJ Team - Bulgaria Stylequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor goede Roemeense en/of Bulgaarse muziek pm me even plz
doe maar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds trots op
Ik vind die artefacten nogsteeds best naar om naar te kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds trots op
Not mequote:
Is opgenomen in de potentiële lijstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Bulgarian DJ Team - Bulgaria Style
hopen dan maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef EggsTC het volgende:
ik hoop dat ik niet weer die server onderuit kenker... nu staan de settings goedindien pw hetzelfde is gebleven.
Wel Joegoslavië:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor goede Roemeense en/of Bulgaarse muziek pm me even plz
Ik heb het verzonnen hé, dat je het ff weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is opgenomen in de potentiële lijst
Haha gebruik jij nu ook dat ongesteld kapot heet reciprook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
Heb ik nu alle dj's of mis ik nog iemand? Paul mis ik sowieso want die zn inbox is ongesteld!
quote:
Je mist mij nog, al draai ik niet vaakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
Heb ik nu alle dj's of mis ik nog iemand? Paul mis ik sowieso want die zn inbox is ongesteld!
EggsTC, djkoelkast, Beach, dragems, WebHawkjuh, PiRANiA, Patje1987, mash_, Ezechielk, naatje_1, Rockiejj, Symphonic, Snuf., sciter, Graseter, 8108139dpths, So_Surreal_Baby, Monopoly, SperzieboonToon, trololo, Dalando, heloef, ElmoFan, Doppiepoetspoetter, TrollenFTW, nick1337
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb het verzonnen hé, dat je het ff weet
viro heeft vannacht gedraaidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
EggsTC, djkoelkast, Beach, dragems, WebHawkjuh, PiRANiA, Patje1987, mash_, Ezechielk, naatje_1, Rockiejj, Symphonic, Snuf., sciter, Graseter, 8108139dpths, So_Surreal_Baby, Monopoly, SperzieboonToon, trololo, Dalando, heloef, ElmoFan, Doppiepoetspoetter, TrollenFTW, nick1337
Hoi Webhark. Doe je best!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tijdens een van mijn volgende shows ga ik een soort van dj set maken, plaatjes op wat hippere wijze aan elkaar mixen. Ikweet, schoenmaker blijf bij je leest, maar wat als dát mijn leest is?
Als het niet bevalt blijft het in ieder geval bij een einmalig iets.
die draaide topquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro heeft vannacht gedraaid
Günün maddesi anasayfada gösterilmek üzere seçilen maddelerin adaylklarnn konulduu sayfadr. Bu sayfada aday gösterilenler arasndan seçilen maddeler düzenli olarak anasayfaya tanmaktadr. Maddeler 2'er 2'er listelenmektedir. Seçilen 2 maddenin birbirinden farkl konularda olmas tercih edilmektedir.quote:
Je hoort er wel tussen. Utopie mis ik ook lees ik net op msn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je mist mij nog, al draai ik niet vaak
Okay dat zijn er al 3.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro heeft vannacht gedraaid
k, nice.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens: Eggs: dit systeem kapt er 21:00:00 exact mee, dus dan weet je het. Draait geen plaat af, gewoon 21:00:00 stop.
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamerquote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
knetterkrankjorum
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van knetterkrankjorum
leuk
Hehe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamer
Vandaar dat je niet reageerdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamer
Ik niet!!!! ik heb niks aangevraagdquote:
Man falling off cliff, screaming: NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooquote:
Dan was het de draak die jou ging plagen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik niet!!!! ik heb niks aangevraagd
Is niet leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |