SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RKC heeft gewonnen van Helmond Sport.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:43 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Alles 0-0 alleen Telstar staat 0-1 voor tegen AGOVV
Bulgarian DJ Team - Bulgaria Stylequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor goede Roemeense en/of Bulgaarse muziek pm me even plz
doe maar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds trots op
Ik vind die artefacten nogsteeds best naar om naar te kijken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Nitrouz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben er nog steeds trots op
Not mequote:
Is opgenomen in de potentiële lijstquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:47 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Bulgarian DJ Team - Bulgaria Style
hopen dan maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef EggsTC het volgende:
ik hoop dat ik niet weer die server onderuit kenker... nu staan de settings goedindien pw hetzelfde is gebleven.
Wel Joegoslavië:quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:46 schreef Zokunen het volgende:
Als iemand suggesties heeft voor goede Roemeense en/of Bulgaarse muziek pm me even plz
Ik heb het verzonnen hé, dat je het ff weetquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is opgenomen in de potentiële lijst
Haha gebruik jij nu ook dat ongesteld kapot heet reciprook?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
Heb ik nu alle dj's of mis ik nog iemand? Paul mis ik sowieso want die zn inbox is ongesteld!
quote:
Je mist mij nog, al draai ik niet vaakquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
Heb ik nu alle dj's of mis ik nog iemand? Paul mis ik sowieso want die zn inbox is ongesteld!
EggsTC, djkoelkast, Beach, dragems, WebHawkjuh, PiRANiA, Patje1987, mash_, Ezechielk, naatje_1, Rockiejj, Symphonic, Snuf., sciter, Graseter, 8108139dpths, So_Surreal_Baby, Monopoly, SperzieboonToon, trololo, Dalando, heloef, ElmoFan, Doppiepoetspoetter, TrollenFTW, nick1337
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik heb het verzonnen hé, dat je het ff weet
viro heeft vannacht gedraaidquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Denk even mee schatjes.
EggsTC, djkoelkast, Beach, dragems, WebHawkjuh, PiRANiA, Patje1987, mash_, Ezechielk, naatje_1, Rockiejj, Symphonic, Snuf., sciter, Graseter, 8108139dpths, So_Surreal_Baby, Monopoly, SperzieboonToon, trololo, Dalando, heloef, ElmoFan, Doppiepoetspoetter, TrollenFTW, nick1337
Hoi Webhark. Doe je best!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
Tijdens een van mijn volgende shows ga ik een soort van dj set maken, plaatjes op wat hippere wijze aan elkaar mixen. Ikweet, schoenmaker blijf bij je leest, maar wat als dát mijn leest is?
Als het niet bevalt blijft het in ieder geval bij een einmalig iets.
die draaide topquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro heeft vannacht gedraaid
Günün maddesi anasayfada gösterilmek üzere seçilen maddelerin adaylklarnn konulduu sayfadr. Bu sayfada aday gösterilenler arasndan seçilen maddeler düzenli olarak anasayfaya tanmaktadr. Maddeler 2'er 2'er listelenmektedir. Seçilen 2 maddenin birbirinden farkl konularda olmas tercih edilmektedir.quote:
Je hoort er wel tussen. Utopie mis ik ook lees ik net op msn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:49 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je mist mij nog, al draai ik niet vaak
Okay dat zijn er al 3.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro heeft vannacht gedraaid
k, nice.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:51 schreef djkoelkast het volgende:
Overigens: Eggs: dit systeem kapt er 21:00:00 exact mee, dus dan weet je het. Draait geen plaat af, gewoon 21:00:00 stop.
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamerquote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
knetterkrankjorum
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van knetterkrankjorum
leuk
Hehe.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamer
Vandaar dat je niet reageerdequote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Absoluut.. heb vannacht staan swingen in de huiskamer
Ik niet!!!! ik heb niks aangevraagdquote:
Man falling off cliff, screaming: NOOOOOOOOOOOOOOOoooooooooooooooooooooooooooooquote:
Dan was het de draak die jou ging plagen denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik niet!!!! ik heb niks aangevraagd
Is niet leukquote:
quote:Verzoekje
Aangevraagd door:
Huppelmuts
--------------------------------------------------------------------------------
Bericht van Huppelmuts
Ik heb een bui vandaag, kan je het merken?
ik kort toch af met knetter.. daaraan had je het al kunnen zien.. en heb gezegd dat ik geen verzoekjes meer indienquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
Sorry hoor, leuk voor 's nachts als niemand luistert
eerst je huisje af hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet leuk![]()
Nu wordt mijn plaat afgekapt zeker.
Ja don't touch that stereo staat er niet bij koelkast
BAZENNUMMERquote:
dat denk ik ook...terwijl ik zo lievv voor hem ben altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan was het de draak die jou ging plagen denk ik.
Omdat ie Stereo Murder heet volgens mij.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is niet leuk![]()
Nu wordt mijn plaat afgekapt zeker.
Ja don't touch that stereo staat er niet bij koelkast
Ohquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat ie Stereo Murder heet volgens mij.
Dit is dus dat baggeren. Flikker op naar voetbal, klapjosti. We willen deze topics graag behouden.quote:
ik hou al op.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit is dus dat baggeren. Flikker op naar voetbal, klapjosti. We willen deze topics graag behouden.
Braaf, neem een koekje!quote:
Huppel kon 'm niet vinden omdat titel.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
BAAS![]()
![]()
Die persoon die die heeft aangevraagd is baas!
Maar is stiekem wel mijn reqquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Huppel kon 'm niet vinden omdat titel.
Zeker.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar is stiekem wel mijn req![]()
Ik ben baas
Ik ben ook baasquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar is stiekem wel mijn req![]()
Ik ben baas
Zolang je dat maar onthoudtquote:
Daar word ik blij vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:00 schreef Zokunen het volgende:
Huppel je hebt een vrij uitgebreide PM
Graag of niet hoor...quote:
Gehhe ik ben er heel blij mee hoorquote:
Bevalt de sleutel?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gehhe ik ben er heel blij mee hoor![]()
Ben alleen heel moe nu.
Ik ben verliefd op alle 24 !!!! sleutels die ik bij mn huisje kreegquote:
. . . WTF?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op alle 24 !!!! sleutels die ik bij mn huisje kreeg
WTF moet je met 24 sleutels? 1 per uur?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zo veel??quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom Nitta, we gaan spacen op de muziek van Eggies.quote:
Ik zeg hschtart em!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kom Nitta, we gaan spacen op de muziek van Eggies.
WTF? Heb je gezopen ofzo?quote:
Hoe klein is je auto of hoe groot is het raam boven?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
pff, het raam stond boven wagenwijd open
Jongen, dat zeggen mijn Turkse matties altijdquote:
dakraam, woon aan de kust gedeeltequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe klein is je auto of hoe groot is het raam boven?
Ik vat 'm. Moest ff nadenken, daar ben ik niet goed in.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:10 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Jongen, dat zeggen mijn Turkse matties altijd![]()
"Kom we gaan met scooter naar Kanaalstraat durum halen!"
"Ik zeg hschtart em!!"
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Watertornado het volgende:
[..]
. . . WTF?
Bij jou op de deur zouden DRUMM-sloten niet misstaan trouwens.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:06 schreef Zokunen het volgende:
[..]
WTF moet je met 24 sleutels? 1 per uur?
Maar goed om te lezen
6 voordeur, 6 portiekdeur, 3 schuur, 3 brievenbus, 2 meterkast, 4 balkondeurquote:
Godver.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
6 voordeur, 6 portiekdeur, 3 schuur, 3 brievenbus, 2 meterkast, 4 balkondeur
Vorige bewoners waren ook erg. Schijnbaar was dat een dealer die sleutels uitdeelde enz. Gevaarlijk mannetje wel, de buurvrouw waarschuwde me voor hem
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver.
Telkens als ik nu naar ghetto/gangsterrap luister moet ik denken aan "Emmen".
Hehequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vat 'm. Moest ff nadenken, daar ben ik niet goed in.
dat is het zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
BTW voor de rokers onder ons, Kent Refresh is echt geniaal, Eerst rook je gewoon, dan knijp je in het filter en na 2-3 hijsen rook je menthol, niks geen rook smaak na de peuk.
Maar je pakt maar 1 of 2 echte menthol hijsen (bah).
Maar DJ doe dit vaker! Goeden muzak jeweet!
Je moet Afri roken heeft een hippieduitser me op het hart gedrukt. En toen moest ik ook een sigaret achter mijn oor doen van hem enzo. Liep ik de hele nacht met een Afri-sigaret achter mijn oor.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
BTW voor de rokers onder ons, Kent Refresh is echt geniaal, Eerst rook je gewoon, dan knijp je in het filter en na 2-3 hijsen rook je menthol, niks geen rook smaak na de peuk.
Morgen is naar vragen bij de Videotheekquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:13 schreef Zokunen het volgende:
Leo driessen geeft commentaar en dan weet je het welquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
al 5 weken gestopt![]()
Maar moet jij geen Ajax kijken?
Hmm het zijn toffe dingen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Morgen is naar vragen bij de Videotheek
Ik kijk Ajax wel iigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
al 5 weken gestopt![]()
En aan mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Godver.
Telkens als ik nu naar ghetto/gangsterrap luister moet ik denken aan "Emmen".
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
al 5 weken gestopt![]()
Ik gewoon gewoon muziek opstaan haha.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leo driessen geeft commentaar en dan weet je het wel
Ik zie er niks over op Googlequote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm het zijn toffe dingen ja
Zij begonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En aan mij
[..]![]()
Niet over voetbal in dit topic
Ik heb je een PM teruggestuurd.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En aan mij
[..]![]()
Niet over voetbal in dit topic
Ik zei het toch tegen die kabelknipper met zn geile accentquote:
Neuh, maar alles dat tegen Ajax speelt isquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je komt uit Doetinchem?
Net als mijn zwager
Je moet wel debiel hard knijpen though :Squote:
Gezien hoor. Ik ga eerst verzamelen dan nemen we verdere stappenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:17 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb je een PM teruggestuurd.
kap over voetbal in dit topic, anders vergaat deze reeksquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef aight1 het volgende:
[..]
Neuh, maar alles dat tegen Ajax speelt is
Vind het wel meevallen, het is gewoon een klein plastic balletje in het filterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:18 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Je moet wel debiel hard knijpen though :S
Maar DJ, kan je een peux de petite meer bass er in doen? Het is zo ook al goed hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |