In energiedrink zit tegenwoordig nog minder cafeine dan in koffie, nog geen 100mg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef zeefkreeft het volgende:
Ik ben nooit echt in to energiedrankjes geweest. Ik drink dan liever koffie. Energiedrank is zo kankerslecht, versuikerde nieren FTL.
Niet aanstellen. Zo af en toe is een blikje kan echt geen kwaad.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:36 schreef zeefkreeft het volgende:
Ik ben nooit echt in to energiedrankjes geweest. Ik drink dan liever koffie. Energiedrank is zo kankerslecht, versuikerde nieren FTL.
Die effecten zijn niet zo raar, typisch cafeïne namelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 13:21 schreef Skynilla het volgende:
Heb gister ook een raar iets meegemaakt. Na het drinken van zo'n energydrankje, kreeg ik bevende handen, een zwaar gevoel, rare ademhaling en een licht gevoel in me hoofd. Was erg raar, want heb dat nooit eerder gehad, terwijl ik wel vaker zo'n blikje drink.
Ja iddquote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef 9611Niels het volgende:
Geen last van, maar ik krijg wel altijd KK LAST VAN MIJN TANDEN van die shit!!
Komt omdat dat spul ontzettend zuur is (pH van 2,5~3), maar gelijkertijd mierzoet door de lading toegevoegde suikers. Beide zijn een aanslag op je tanden.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef 9611Niels het volgende:
Geen last van, maar ik krijg wel altijd KK LAST VAN MIJN TANDEN van die shit!!
Nee, is saai.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef Dhaha het volgende:
mijn record is 10 blikjes op 1 dag, hele nacht niet geslapen, was best wel leuk
'n dieet van waterquote:Op woensdag 9 februari 2011 16:59 schreef Levissie het volgende:
Shit, ik ben verslaafd aan die rommel.... ik drink der wel 3-5 per dag, en wil der heel graag af... hebben jullie tips voor mij om van caffeïne verslaving af te komen?
Tuurlijk coñoquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:14 schreef RiftNL het volgende:
Weetje; Taurine wat dus in die blikjes zit is STIERENPIS!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:08 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
Hoe heet die gozer in je UI TS?
Ik zoek al heel lang naar dat filmpje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |