Hoeft niet, je kan het ook gewoon lekker vinden.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:35 schreef nuget het volgende:
Energiedrank is per definitie alleen voor mietjes
Gast wat lul je nou?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:35 schreef nuget het volgende:
Energiedrank is per definitie alleen voor mietjes
Lol wtf.quote:Op zondag 6 februari 2011 09:44 schreef Dropdown het volgende:
Wat een kuttopics maak jij zeg. Eerst zeiken over dat je Sinaasappelsap te slecht voor je tanden vindt, maar dan wel energiedrank drinken.
Goed, om maar even inhoudelijk te reageren. 1 Blikje valt allemaal wel mee. Ik heb 1x 3,5 liter op 1 dag gedronken, doe het nooit weer. Volgende ochtend flink wat bloed geroggeld, knallende koppijn de hele dag en op willekeurige momenten trips van 2-3 minuten
Volgens mij heb je meer gebruikt dan alleen enery drinkquote:Op zondag 6 februari 2011 09:44 schreef Dropdown het volgende:
Wat een kuttopics maak jij zeg. Eerst zeiken over dat je Sinaasappelsap te slecht voor je tanden vindt, maar dan wel energiedrank drinken.
Goed, om maar even inhoudelijk te reageren. 1 Blikje valt allemaal wel mee. Ik heb 1x 3,5 liter op 1 dag gedronken, doe het nooit weer. Volgende ochtend flink wat bloed geroggeld, knallende koppijn de hele dag en op willekeurige momenten trips van 2-3 minuten
haha, nee, niet echt. 1 blikje is 250 ml, ongeveer 120 kcal per blikje. En 240 kcal is niet wat je lichaam per etmaal verbruiktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Nee hoor het is supergezond zo'n aluminium blik volgekalkt met zware metalen, en ook nog eens 50 gram suiker per dosis!
Twee blikjes hiervan geven alle voedingswaarde benodigd voor een etmaal.
wou je jezelf dood hebben ofzo? allemachtig, 3,5 liter...quote:Op zondag 6 februari 2011 09:44 schreef Dropdown het volgende:
Dhahaquote:Op zondag 6 februari 2011 17:46 schreef Dhaha het volgende:
mijn record is 10 blikjes op 1 dag, hele nacht niet geslapen, was best wel leuk
Orly?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:46 schreef whatsupworld het volgende:
[..]
haha, nee, niet echt. 1 blikje is 250 ml, ongeveer 120 kcal per blikje. En 240 kcal is niet wat je lichaam per etmaal verbruikt
ik ook,alle soorten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:32 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Ik drink elke dag 2-3blikjes, nooit zo iets opgemerkt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |