Dat mag ie dan wel eens gaan vertellen tegen zijn rechterhand die hem blijkbaar nog met verve zit te verdedigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:22 schreef horned_reaper het volgende:
MeekerBeastman: Just heard the loudspeaker in tahrir, mubarak to step down within the hour #egypt #jan25
1 minute ago via Twitter for BlackBerry®
geloof er geen donder vanquote:
Niemand anders lijkt daarover te Tweeten dus dat zal wel niet waar zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:22 schreef horned_reaper het volgende:
MeekerBeastman: Just heard the loudspeaker in tahrir, mubarak to step down within the hour #egypt #jan25
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:22 schreef horned_reaper het volgende:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Niemand anders lijkt daarover te Tweeten dus dat zal wel niet waar zijn.
wowquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef regtur_ het volgende:
Voor wie graag verschillende streams naast elkaar wil hebben, heb ik het volgende bestand gemaakt:
http://www.2shared.com/document/YxcODMiN/streams.html
Bestand downloaden en openen.
ik heb het nog handiger gedaan:quote:
Sandmonkey Sandmonkeyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:25 schreef ellevehC86 het volgende:
Ik geloof het pas als Sandmonkey het zegt, enige betrouwbare bron
lulquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sandmonkey Sandmonkey
The new government will be anti-businessmen. More great news for the economy. Foreign direct Investment will come here no more. #jan25
Lijkt me niet, het regime heeft beloofd geen geweld tegen de demonstranten te gebruikenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, zei die dude op AJE net dat hij verwacht dat het leger binnen een paar uur in zal grijpen?
Met anti-businessmen bedoelen ze, dat er geen zakenmannen in het ministerie zitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:26 schreef -jos- het volgende:
[..]
Sandmonkey Sandmonkey
The new government will be anti-businessmen. More great news for the economy. Foreign direct Investment will come here no more. #jan25
bedankt voor de verduidelijking...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Met anti-businessmen bedoelen ze, dat er geen zakenmannen in het ministerie zitten.
Als het leger geheel op de hand van het regime was was dat bij topic 2 al afgelopen. Daarnaast kan ingrijpen ook juist betekenen dat ze Mubarak onder druk gaan zetten. In hun eigen belang lijkt me dat op den duur ook verstandiger.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef -jos- het volgende:
[..]
Lijkt me niet, het regime heeft beloofd geen geweld tegen de demonstranten te gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |