En dat geloof jijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vandaag een groentekroket bij de snack attack besteld. Iemand zei dat dat erg lekker was![]()
En dat geloofde jij?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik had vandaag een groentekroket bij de snack attack besteld. Iemand zei dat dat erg lekker was![]()
Kan ik me iets bij voorstellenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was dan ook geen daverend succes
Het was een lekker wijf met grote tieten die dat zeiquote:
Fijn dat je werk er zo makkelijker op wordquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
![]()
Is goed hoor!XD
[..]
UhhuhTis echt leuk
Ik heb allemaal van die 'ohhhh'!-momenten, dat ik dingen begrijp die ze op mn werk zeggen XD
En hoe ist met jou? Ook lekker dagje gehad?
Dat is wel heel erg jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hey Beertjequote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het was een lekker wijf met grote tieten die dat zei
Goeie garp van Marijke/Suikerbeebquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Haha jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Fijn dat je werk er zo makkelijker op word![]()
Ja hoor, nu ook lekker weekend
Volgende week maar eens kijken of wat meer uren gaat of niet
[..]
Dat is wel heel erg ja![]()
[..]
Hey Beertje![]()
Yippie![]()
![]()
Daar moet je niet naar luisteren, daar moet je hele andere dingen mee doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groentekroketten in stoppen zekerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Daar moet je niet naar luisteren, daar moet je hele andere dingen mee doen.
Wel in combinatie met "lekker"quote:
* Trevland geeft Beertje een stevige knuffquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben moe en ben nu pas van mijn barstende koppijn af die ik sinds gisteren had. Zag gewoon scheel van de hoofdpijn en moest overgeven. Maar voelde mij niet ziek genoeg om thuis te blijven. Er zijn al werkschuwe collega's die de kantjes ervan aflopen en die zich als ze geen zin hebben om te werken zich "ziek" melden. Maar zo zit ik niet in elkaar. Ik voel mij niet prettig als ik weet dat er nog zoveel werk is en dat ik dan thuis ben.
Nee vlees is beterquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Groentekroketten in stoppen zeker
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha jaLekker!
Mooi zo joh![]()
Waarom is een groentekroket nou weer erg? Omdat er voor mannen weer eens geen vleesch in zit?![]()
Het smaakt gewoon naar niks. Ze hadden het net zo goed dekbedvullingkroket kunnen noemen. Of zaagselkroket. Zitten waarschijnlijk nog meer vezels in ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:13 schreef Enfermera het volgende:
Waarom is een groentekroket nou weer erg?
Hahahahaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het smaakt gewoon naar niks. Ze hadden het net zo goed dekbedvullingkroket kunnen noemen. Of zaagselkroket. Zitten waarschijnlijk nog meer vezels in ook.
Zo zie je maar weer, ik heb er geen verstand vanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee vlees is beter![]()
Helemaal in dat geval hahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |