Sperma staat in mijn boekje niet gelijk aan liefdequote:
You must hate urself nowquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef D. het volgende:
Heb een iPod gekocht, ben ik het kabeltje 'kwijt'
Dat is handigquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:34 schreef D. het volgende:
Heb een iPod gekocht, ben ik het kabeltje 'kwijt'
Dat is inderdaadquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow de quote staat er niet bij ziek ik
het ging over koken met kwakjes
Hier verkopen ze (niet officiele) bij poundland maar daar heb jij natuurlijk weinig aan. Officiele zijn geloof ik £15 dus dat is best duurquote:
Ja. Maar het verdient wel goed.quote:
Aaaaaaaaaaaaaltijdquote:
Ik heb er zojuist eentje op eBay gewonnenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier verkopen ze (niet officiele) bij poundland maar daar heb jij natuurlijk weinig aan. Officiele zijn geloof ik £15 dus dat is best duur
Ik blijf wel hier hoorquote:
Inclusief verzendingquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er zojuist eentje op eBay gewonnen
$1,40, incl. verzending
Ik ben onder de indrukquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik blijf wel hier hoorDat kan ik heus tegelijkertijd
Lieeefquote:
Audiokabeltjes en -stekkertjes kosten echt niets in Hong Kong.quote:
Inclusief verzending is echt fantastisch gewoonquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef D. het volgende:
[..]
Audiokabeltjes en -stekkertjes kosten echt niets in Hong Kong.
Afgelopen week nog 3 andere gekocht. Allen rond die prijs, of nog goedkoper
KLAAR!quote:
Tja, het moet wel verzonden worden hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Inclusief verzending is echt fantastisch gewoon
Ja, maar voor zo'n klein bedrag bedoel ik natuurlijkquote:
Om nom nom nomquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
KLAAR!![]()
![]()
(ja, dit is de supersonische, met ultraveel liefde gemaakte pizza van EnferMerel)
Ja, da's behoorlijk prettig, dus de drempel om iets aan te schaffen ligt laagquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar voor zo'n klein bedrag bedoel ik natuurlijk
Zo gaat dat hierquote:
Absoluut. Ik ben ook een groot fan van eBay. Mijn account is van 2001quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's behoorlijk prettig, dus de drempel om iets aan te schaffen ligt laag
Gelukkig werkt het weerquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef Symphonic het volgende:
Zo draadloos doet het weer, het had even pauze geloof ik
Deze van mij ook. Mijn vorige was van '98 of '99quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Absoluut. Ik ben ook een groot fan van eBay. Mijn account is van 2001
Nicequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef D. het volgende:
[..]
Deze van mij ook. Mijn vorige was van '98 of '99
Wablief?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow de quote staat er niet bij ziek ik
het ging over koken met kwakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |