quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:43 schreef stbabylon het volgende:
VAAAAAAAAAAAAAKAAAAAAAAAAAAAAANTIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Echt wel zo ja!
Ik heb daar WiFi
toffe prijzenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
1e prijs 750 euro bij een bouwmarkt
2e prijs een bon van een reisbureau
Bahquote:
whatever, we krijgen hier niet eens rustquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij zei kak, maar het is poep, niet kak.
Gaat babs fokken op vakantie dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
whatever, we krijgen hier niet eens rust
Ik ben altijd een baken van rust! Van serene rust!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
whatever, we krijgen hier niet eens rust
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben altijd een baken van rust! Van serene rust!
[..]
Ik ben altijd een baken van rust! Van sirene rust!
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee wat de fuck dat is eigenlijk
[..]
Ik ben altijd een baken van rust! Van serene rust!
quote:
Oh, pardon.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Praten we nu via andere? Hebben we zo'n ruzie?
yeey, ik al om 8u vanochtendquote:
Oi! Ik heb tot aan de grens in coma gelegen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar denkt Bram vast anders over, die dacht een rustige terugreis op de achterbank te hebben.
Maar aan de ene kant kreeg die meer geruis dan muziek oid te horen en aan de andere kant een noordeling die maar opmerkingen bleef maken.
Dat is het volume niveau waarop de meeste mensen standaard praten.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb echt nog steeds geen flauw idee wat de fuck dat is eigenlijk
Denk het wel, mrs stbabylon moet nog wel regelmatig werken eind middag/begin avond. Dan heb ik wat tijd voor mijzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh, pardon.
Ga jij fokken op vakantie dan?
Ik kan er niks aan doen dat ik een stem heb die geschikt is voor het toespreken van Nuremberg-achtige gezelschappen!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het volume niveau waarop de meeste mensen standaard praten.
Mja, dan moet je wel iets hebben om je mee te vermaken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk het wel, mrs stbabylon moet nog wel regelmatig werken eind middag/begin avond. Dan heb ik wat tijd voor mijzelf
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mja, dan moet je wel iets hebben om je mee te vermaken natuurlijk
Wel tof dat je dr weer kan zien!
vermoeiend.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:53 schreef YipYip het volgende:
[..]
Hey Joe. Hoe was je eerste werkweek?
Ekstraweekend zoquote:
Disco?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Zo, de kleine player is gedropped.
nu mamma player nogquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Heb je al kennisgemaakt met zijn verovering?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Doe jij Yuki ook al naquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:17 schreef missbehavin het volgende:
Ja uiteraard, die zit bij 'm in de klas he.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je al kennisgemaakt met zijn verovering?
oh boyquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat joch heeft nu al een beter uitgaansleven dan ik
Ik wilde zeggen dat mama alleen op de bank played vanavond, maar dat klinkt weer zo ranzigquote:
Te laat, de MI is er nu alquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat mama alleen op de bank played vanavond, maar dat klinkt weer zo ranzig
*grijns*quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen dat mama alleen op de bank played vanavond, maar dat klinkt weer zo ranzig
Met jezelf? Of met andere?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat zag ikquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
alleen stond er tochquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ik legde de nadruk niet op alleenquote:
Hahaha, nou bij dezen dusquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik legde de nadruk niet op alleen
ruk is dat hequote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
DAMNIT kutpizza! Ik moet om kwart voor alweer weg en hij is er nog steeds niet
Volgende bestelling gratisquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
Jammerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:24 schreef stbabylon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet bij z'n aanstaande ex?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Hmm, hij gaat ws spontaan bij zijn vader logeren vanavond, uitslapen
aaah, date verplaatsen?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
Met z'n verovering?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:27 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Ssst, laat dr nu in die waanquote:
quote:
Dat zegt tegenwoordig niets meer als je het nieuws bijhoudtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Heren, jullie vergeten volgens mij dat ie pas 10 is
nee hoor, anders was jij al vet oud (en per consequentie ik ook)quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
Jonguh, zie 'm rollen door de straten dan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:28 schreef missbehavin het volgende:
SPOILER: captain hindsightOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Zeg, dat je me oud noemt oke, maar vet?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee hoor, anders was jij al vet oud (en per consequentie ik ook)
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jonguh, zie 'm rollen door de straten dan.
[ afbeelding ]
Eigenlijk ben je aan hem verplicht een Carrera-zonnebril te kopen.quote:
ANDERS was je vet oud, ANDERSquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg, dat je me oud noemt oke, maar vet?
Nee johquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef missbehavin het volgende:
Je had 'm ook in een spoiler kunnen zetten WT
Aah dan is het goedquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ANDERS was je vet oud, ANDERS
oftewel, dat ben je niet (en al helemaal niet vet, ja, vet lekker)
Ik wilde het niet zeggen...quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En nou hou ik eens een tijdje op met dat geslijm
Ajax - Superboeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, weer geen leuke films vanavond
Topgear dan maarquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Bah, weer geen leuke films vanavond
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |