Peu gaat me helpen met mijn CV en dat vind ik eng, want dan word ik ontleed, oftewel in plakjes gesneden.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar nu hebben we nog geen antwoord op de vraag.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:09 schreef Memento-Mori het volgende:
willen jullie trouwens lachen waarom antenne t niet deed van de digitale tv? had de scartkabel niet ver genoeg in de tv gestopt
Peu gaat jou helpen met je CV en jij gaat hem helpen met zijn DSB.. prima deal voor Peuquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu gaat me helpen met mijn CV en dat vind ik eng, want dan word ik ontleed, oftewel in plakjes gesneden.
ach ik heb ook zelf mn wasmachine en alles geinstalleerd, een bel, lamp, band vervangen van mn fiets, ik kan best veel en tis me uiteindelijk ook geluktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
wat ben je toch heerlijk vrouwelijk
Hmmm, plakjes missb.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Peu gaat me helpen met mijn CV en dat vind ik eng, want dan word ik ontleed, oftewel in plakjes gesneden.
met een heel scherp mes in hele dunne plakjesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Kom je mijn achterband nog ff vervangen? Heb ik nog geen zin in gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ach ik heb ook zelf mn wasmachine en alles geinstalleerd, een bel, lamp, band vervangen van mn fiets, ik kan best veel en tis me uiteindelijk ook geluktmaar wel blonT inderdaad :")
Heel exclusiefquote:
Zijn wat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu gaat jou helpen met je CV en jij gaat hem helpen met zijn DSB.. prima deal voor Peu
Al lang gedaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heel exclusiefdus gaarne vooraf reserveren.
Komt wel goed, schatjequote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn DSB?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Peu gaat jou helpen met je CV en jij gaat hem helpen met zijn DSB.. prima deal voor Peu
Maar niet bij mij en je snapt dat ik het uiteraard ook ga verdelenquote:
He bah, ik ben aan het etenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
met een heel scherp mes in hele dunne plakjes
quote:
Oh ja. Dat ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef YipYip het volgende:
[..]
In z'n geheel lijkt ze mij veel lekkerder
Dat moet gewoon gaan jaquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Memento-Mori het volgende:
trouwens heb de ontvanger nu met de audio/video kabeltjes aangesloten ipv scart, t lijkt ook zo te werken zodat ik mn PS 2 met de scart kan verbinden dat kan toch gewoon?
Dat wel, maar nu kan iedereen een beetje MissB hebbenquote:
Pas op dat je niet lui wordt!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan zo met mn bureaustoel naar achteren iets uit de koelkast pakken, vet handig
kak, ik moet opstaanquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:14 schreef Memento-Mori het volgende:
ik kan zo met mn bureaustoel naar achteren iets uit de koelkast pakken, vet handig
Ja maar dan word het een stuk minder exclusief.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat wel, maar nu kan iedereen een beetje MissB hebben
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Af! Mine!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als de kans er is zou ik die echt niet delenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alles is voor mijquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil helemaal niet dat iedereen een beetje van mij krijgt
Spuit 11.. je bent te laat.. Je meot er wel bovenop zitten wil je zo een hot mama scoren..quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
Prima, als niemand wil delen, hou ik dr wel voor mezelf
Blijkbaar nietquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
Zeg, heb ik ook nog wat in te brengen
Jammer dat ze daar zelf ook nog het een en ander over te zeggen heeft hèquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:17 schreef PeuRac het volgende:
Prima, als niemand wil delen, hou ik dr wel voor mezelf
*mes wegsteekt en kooi gaat bestellen*
Ja maar zo werkt dat niet hequote:
Natuurlijk niet. What makes you think that?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
Wat een illusiesquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:18 schreef missbehavin het volgende:
Yip zegt het ook.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. What makes you think that?
Ik zal goed voor je zorgenquote:
Yip is gedesillusioneerdquote:
quote:
Ik constateer het alleen maar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |